Ga naar inhoud

Zoute Grand Prix


manneke

Aanbevolen berichten

3 hours ago, utah said:

Jawel. Als Europese voorzitter van de unie van gokautomaten heb je wel wat klein geld opzij?

Dat en het feit dat Michiels zelf niet meer weet hoeveel geld / auto's / gronden / huizen / zaken hij heeft, maakt dat niet veel uit voor hem.

Bart, zijn boekhouder, is ook een specialleke. Redelijk wat straffe karren op zijn oprit.

De andere Willy heeft dan weer wat meer bezittingen in het buitenland. En een reeks karren om U tegen te zeggen. Volgens sommigen heeft hij een 300 SLR staan van 1955.

Welke wagens ik al gezien heb bij zijn zoon, G: Oa een Fuego Turbo, Renault Turbo 2, Golf Rally, Polo G60, Porsche 964 Turbo. Allemaal met maximaal 1000km op de teller.

Tomskii zal wel weten wie ik bedoel.

De project One dude is toch Romain Smets?

Mijn grootvader ging vroeger jagen met de broer van WM. Naar 't schijnt een simpele facteur maar wel met een Benz SLC 450 in de jaren '70. :lol:

Wie is de andere Willy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Mich:

"Shipper"... levende legende en wereldberoemd in de streek ;)

Misschien eerder berucht ipv beroemd in de wereld van de gokautomaten. Er staan zo al veel eigendommen; op zijn naam door sukkelaars die zich lieten vangen. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Phil:

De project One dude is toch Romain Smets?

Mijn grootvader ging vroeger jagen met de broer van WM. Naar 't schijnt een simpele facteur maar wel met een Benz SLC 450 in de jaren '70. :lol:

Wie is de andere Willy?

Woont in Heldergem. En in Burst. En in St Tropez, waar hij wat huizekes heeft. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zondag meegereden met de GT Tour, net op het moment dat we klaarstaan voor de sprint en een woordje uitleg krijgen van een marshall, komt een agent erbij staan en scheldt die marshall de huid vol omdat hij net een auto heeft laten vertrekken met een gastje van 16 jaar achter het stuur :lolz: 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Alexanderr said:

Zondag meegereden met de GT Tour, net op het moment dat we klaarstaan voor de sprint en een woordje uitleg krijgen van een marshall, komt een agent erbij staan en scheldt die marshall de huid vol omdat hij net een auto heeft laten vertrekken met een gastje van 16 jaar achter het stuur :lolz: 

Met wat reed je?

Eerste keer dat ik naar de sprint ging kijken en vond dat toch behoorlijk saai, dacht dat het stuk een pak langer zou zijn.

Relatief voorspelbare line-up ook, hoogtepunt vond ik de AF 8C

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Challazer:

De eerste zijn hier ook al binnen gekomen met hun vestje :roll:

Hilarisch toch, al dat volk dat z'n iets of wat autogerelateerd kloffie dan plots uit de kast haalt :lolz:

De meest loze venten en madammen, 0 stijl, sportieve lederen sneaker, geverfd haar en als het even kan nog een toupetje er bij...

Pure automotive passie druipt er af

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Naish said:

Ik denk dat Alexanderr meereed met een Porsche... Maar ben het niet zeker...

Vandaar dat ik het toch eens vraag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei PJH:

heb jij het roadbook @McLovin?

Nee, niet meer. Bij het toekomen moest ik het roadbook afgeven. Echt stom. Roadbook zelf was echt wel gemakkelijk.

Was wel een mooie route met niet al te veel rechte stukken (veel aanwezig in Zeeland, maar dat weet jij ook). Gereden langs Sluis, Sint Kruis, Sint-Laureins, Assenede, Philippine, ...  Dan via Terneuzen naar Yerseke en dus veel kilometers gedaan aan de andere kant van het water. En dan terug via een gelijkaardige route.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei McLovin:

Ja! Heel sympathieke kerel!

Dadis, ik heb met hem al 'samengewerkt'. (Gewerkt is hier een groot woord)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid