Ga naar inhoud

Zoute Grand Prix


manneke

Aanbevolen berichten

Huh? Ik ben écht niet mee met wat je nu bedoelt, @bt.

Dat een 4C de 1750TBi heeft is voor mij ook evident. Ik verwachtte alleen niet dat PJH dat niet wist. Daarom vraag ik hem wat hij bedoelt met zijn zinnetje daar (zie de quote van z'n tekst in mijn post, heb de zin waarop het slaat in vetjes gezet). That's all.

Jij schreef jouw post wel op het moment dat ik mijn post aanpaste (en erbij vermeldde dat het om de 1750 TBi gaat, afaik). Geen idee of dat jou verwart?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei gTa:

Huh? Ik ben écht niet mee met wat je nu bedoelt, @bt.

Dat een 4C de 1750TBi heeft is voor mij ook evident. Ik verwachtte alleen niet dat PJH dat niet wist. Daarom vraag ik hem wat hij bedoelt met zijn zinnetje daar (zie de quote van z'n tekst in mijn post, heb de zin waarop het slaat in vetjes gezet). That's all.

Jij schreef jouw post wel op het moment dat ik mijn post aanpaste (en erbij vermeldde dat het om de 1750 TBi gaat, afaik). Geen idee of dat jou verwart?

 

Ik zag idd dat je je bericht had ge-edit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was idd in de war. Er is een tijd sprake geweest van een V6, en 't is ook iets dat vaak luidop afgevraagd wordt op fora, vandaar misschien :D

Jullie hebben gelijk

Edit: de geruchten dat alfa toen bezig was aan een sportieve V6 zijn uiteindelijk wel uitgekomen, die ligt nu in de giulia. destijds was er speculatie dat Alfa met een zottere 4C op de proppen ging komen om de Exige het leven moeilijk te maken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei PJH:

Ik was idd in de war. Er is een tijd sprake geweest van een V6, en 't is ook iets dat vaak luidop afgevraagd wordt op fora, vandaar misschien :D

Jullie hebben gelijk

Edit: de geruchten dat alfa toen bezig was aan een sportieve V6 zijn uiteindelijk wel uitgekomen, die ligt nu in de giulia. destijds was er speculatie dat Alfa met een zottere 4C op de proppen ging komen om de Exige het leven moeilijk te maken

Dan zou die ook meteen 6C gedoopt moeten worden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook zonder die carbonlichten nemen en een klassiekere unit monteren.

al hebben ze beiden wel iets. het zou me zeker niet storen. want het blijft een knappe bak, al zie je niets naar buiten eens je er in geraakt bent. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid