Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Toch wel: bij 't sprinten in de regen. 't Is absurd hoe een (zeer) krachtige wagen ervandoor gaat met al die tractie. :inlove:  Maar dat doe je 1 keer, om dat eens meegemaakt te hebben, en dan rijd je weer normaal.

Bwa.[emoji41]
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Waarom heb je eigenlijk geen 540i sDrive in BE besteld?

Omdat ik de UK de prijzen veel lager zijn door de wisselkoers met de ponden.
Geplaatst:
3 minutes ago, BMWMB said:

Lijkt me idd een logische uitleg om een auto in Nederland te bestellen.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Ze hebben in de UK besteld.

Geplaatst:
1 uur geleden zei BMWMB:

Ik dacht even dat je je aangesproken voelde en je hier nog een topic ging moeten openen :D 

31 minuten geleden zei BMWMB:

Maar dit verklaart het één en ander.

Geplaatst:
4 uur geleden zei Le Capri Mauve:

Maar het voordeel bij remmen snap ik niks van. Ik dacht dat alle autos tegenwoordig vol remcorrectiemechanismes zaten.

ICM z'n opmerking over 't remmen was ook niet serieus gemeend, maar een mopje dat verband houdt met mijn "taak" (these days) om m'n pa te proberen diets maken dat (voor hem / voor mijn moeder) AWD op een F-type écht geen zinnige keuze is. 

Geplaatst:
2 hours ago, BMWMB said:

Dat is wat anders :) 

Geplaatst:

Vandaag wat meer info van de nieuw M5 gekregen in Bornem.

Zou rond de 610pk hebben alsook de keuze tussen xdrive (met driftknop) of RWD.

Geplaatst:
35 minuten geleden zei Stijnvdl:

Vandaag wat meer info van de nieuw M5 gekregen in Bornem.

Zou rond de 610pk hebben alsook de keuze tussen xdrive (met driftknop) of RWD.

Die info is al maanden geweten, niks nieuws dus. ;)

Geplaatst:
4 uur geleden zei gTa:

ICM z'n opmerking over 't remmen was ook niet serieus gemeend, maar een mopje dat verband houdt met mijn "taak" (these days) om m'n pa te proberen diets maken dat (voor hem / voor mijn moeder) AWD op een F-type écht geen zinnige keuze is. 

Wow een auto met vierwielafremming :o

Geplaatst:
40 minutes ago, Lotuzzz said:

Optioneel!

Geplaatst:
1 uur geleden zei Lotuzzz:

Er zit ook een reserverem op! Tenminste, dat denk ik toch. Voor hetzelfde geld is het zoiets als met die reservewielen die nu vervangen worden door 4 banden waar geen lucht meer in zit (ge kunt daar helemaal plat mee rijden, maakt niet uit). Misschien is die 5e rem inderdaad ook al vervangen door een soort van onzichtbaar iets. Zou best wel eens kunnen want er is geen handremgreep meer in het interieur.

:shock:

Geplaatst:

Gek dat daar nog geen foto's van zijn; 't Ding was al op zoveel plaatsen live te zien!! :-o

Geplaatst:
1 minuut geleden zei gTa:

Gek dat daar nog geen foto's van zijn; 't Ding was al op zoveel plaatsen live te zien!! :-o

Ja. Maar 't liep daar lik vol met @TCTs.

Geplaatst:

Alsof die daar dan zélf geen foto's van nemen, na sluitingstijd, o.i.d.

Geplaatst:
17 minuten geleden zei Lotuzzz:

Ja. Maar 't liep daar lik vol met @TCTs.

?

@Lotuzzz

Geplaatst:
12 uur geleden zei Jeroen_M5:

Ervaringen hiermee @Phil? Bouwen jullie dat zelf in, en tegen welke prijs all in? 

Is een OEM acc. en wordt bij dealers ingebouwd.

Mijn 2 coupé heeft dat, ben er echt wel tevreden van. Klinkt pakken beter dan standaard en heeft best wat punch.
Ik ben dan ook een johnny die graag bass heeft, en dat doet die Alpine kit best goed :D

Denk dat het incl. inbouw rond de 600-700 EUR zit.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Beeld je gewoon de achterkant van een X1 in op een 5 en voilà!

Geplaatst:
52 minuten geleden zei Lotuzzz:

G4S

Aaaah.

Geplaatst:
Op 27/01/2017 om 00:24 zei BMWMB:

Ik heb in het verleden net iets te dikwijls een impulsieve beslissing genomen waar ik nadien spijt van had. 

Mijn C450 heb ik gekocht zonder veel te twijfelen. Naderhand bekeken had ik beter wat meer getwijfeld. Hoewel het een mooie en leuk rijdende auto is, blijft de matige afwerkingskwaliteit binnen een storende factor.

Zo'n 7 zal voor mij te groot zijn om mij het rijplezier te bieden dat ik wil, maar de afwerking van het interieur is wel een droom voor mij.

Op 27/01/2017 om 06:12 zei toere:

Ik niet. 7 serie is een echt slagschip, en enkel leuk als je constant autostrade doet.

Ga eens rijden met een nieuwe 7 M-Sport, ik heb nu al enkele ritjes gedaan en das geen slagschip qua gevoel hoor.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid