Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou dan deze kiezen.
ce368b398a96dd187228d17232c9f86f.jpg

Ofwel deze.
bc713f0e0048b7df27b522877183d16e.jpg

Geplaatst:
Ik zou dan deze kiezen.
ce368b398a96dd187228d17232c9f86f.jpg

Ofwel deze.
bc713f0e0048b7df27b522877183d16e.jpg

Die bovenste heeft hij nu he. Dat zouden de winterwielen worden. En de onderste zijn dezelfde als ik stuurde, alleen in een andere kleurstelling.
Geplaatst:
1 uur geleden zei BMWMB:

Je weet dat ik ondertussen de weg naar aftermarket ben ingeslagen

Mooi eufemisme dat je daar gebruikt, tjoener. :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst: (aangepast)

Dubbel

aangepast door Framfy
Geplaatst:

Die bovenste heeft hij nu he. Dat zouden de winterwielen worden. En de onderste zijn dezelfde als ik stuurde, alleen in een andere kleurstelling.

Die velgen zijn te goed om als wintervelg gebruikt te worden. Ik zou de 19'ers van het M-sportpakket kiezen als wintervelg.

Vraag op voorhand maar eens na of er 20" rft winterbanden in de juiste maat te verkrijgen zijn.

Geplaatst:

Hier gaan we, de volgende 314 pagina's worden gereserveerd voor foto's.:P

Weten we al welk pelske er op den dach komt?

Geplaatst:
5 hours ago, iRicky said:

Nee orbit grey geloof ik. Lijkt op ferric grey maar met iets meer glans. 

Nee gewoon donkerder. ;)

Geplaatst:
Nee gewoon donkerder. [emoji6]

Ja kan idd wel Phil. Dacht het al toen ik het schreef. Vond ferric grey eigenlijk nog mooier als ik eerlijk ben.
Geplaatst:

Enkele die deze week bij ons zijn toegekomen.

IMG_0276.JPG

IMG_0277.JPG

IMG_0278.JPG

IMG_0279.JPG

IMG_0280.JPG

IMG_0281.JPG

IMG_0275.JPG

IMG_0274.JPG

IMG_0273.JPG

IMG_0271.JPG

IMG_0272.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Voor mij de bovenste!

Geplaatst:
Enkele die deze week bij ons zijn toegekomen.
IMG_0276.JPG
IMG_0277.JPG
IMG_0278.JPG
IMG_0279.JPG
IMG_0280.JPG
IMG_0281.JPG
IMG_0275.JPG
IMG_0274.JPG
IMG_0273.JPG
IMG_0271.JPG
IMG_0272.JPG

Thanks Phil! De bovenste is onze spec[emoji7][emoji7]
Geplaatst:

Of is de bovenste carbon??

Geplaatst:

Yep, Carbonschwarz idd. Met Mokka nappaleder vanbinnen, dashboard in Sensatec, en Bowers & Wilkins... Een 520d van 80k denk ik.  ^^

Geplaatst:

Allemaal 520d? En allemaal zwart. :noparty: 

Geplaatst:

Ik twijfel echt.. carbon zwart of saffier zwart...graag jullie advies

Geplaatst:

Advies? :lol:

Start een poll en zie welke kleur de algemene voorkeur geniet. Vervolgens kies je die kleur, of niet. :D

Geplaatst:
4 minutes ago, gTa said:

Allemaal 520d? En allemaal zwart. :noparty: 

Die zwarte Luxury met Cognac vanbinnen is echt knap, met die velgen.

De Sportline snap ik niet, past imo totaal niet bij een 5.

Geplaatst:

Ik begrijp dat 2 keer na mekaar hetzelfde "hetzelfde" is, maar ... wat heb je aan metallic zwart? Carbonschwarz knalt je tenminste nog eens in 't gezicht als 'ie proper staat in de volle zon, 't heeft diepgang. Bij minder proper weer ziet het er quasi identiek uit, bij low light identiek. Je krijgt gewoon méér voor hetzelfde geld, imo. En geef toe: die diepe glow van binnenin bij volle zon... :inlove: 

Ik vind metallic zwart best OK, maar dan vooral in een/de ultra-klassieke combinatie: geen M Pack, chroom rond de ramen, zilverkleurige velgen die niet te open zijn, contrasterende interieurkleur (beige).

2017-02-04 22_04_00-Konfigurieren.jpg

:inlove:

Geplaatst:
Advies? :lol:
Start een poll en zie welke kleur de algemene voorkeur geniet. Vervolgens kies je die kleur, of niet. [emoji3]

Waar kan Ik een poll starten?
Wat vindt jij als verkoper mooier Phil?
Geplaatst:
3 minutes ago, iRicky said:

Waar kan Ik een poll starten?
Wat vindt jij als verkoper mooier Phil?

Je kan hier een poll starten: https://www.autominded.be/forums/forum/16-die-of-dat/

Persoonlijk vind ik beide knap, maar ik zou zelf nog steeds voor Carbonschwarz kiezen, blijf dat enorm knap vinden. Alleen niet 100% overtuigd van de combinatie met Mokka.

Geplaatst:
Je kan hier een poll starten: https://www.autominded.be/forums/forum/16-die-of-dat/
Persoonlijk vind ik beide knap, maar ik zou zelf nog steeds voor Carbonschwarz kiezen, blijf dat enorm knap vinden. Alleen niet 100% overtuigd van de combinatie met Mokka.

Wij hebben geen mokka genomen (mijn Broer wel op zijn carbonzwarte X5 40e). Mijn vader heeft geopteerd voor elfenbein).
Geplaatst:
Ik begrijp dat 2 keer na mekaar hetzelfde "hetzelfde" is, maar ... wat heb je aan metallic zwart? Carbonschwarz knalt je tenminste nog eens in 't gezicht als 'ie proper staat in de volle zon, 't heeft diepgang. Bij minder proper weer ziet het er quasi identiek uit, bij low light identiek. Je krijgt gewoon méér voor hetzelfde geld, imo. En geef toe: die diepe glow van binnenin bij volle zon... :inlove: 
Ik vind metallic zwart best OK, maar dan vooral in een/de ultra-klassieke combinatie: geen M Pack, chroom rond de ramen, zilverkleurige velgen die niet te open zijn, contrasterende interieurkleur (beige).

Ik volg je hierin eigenlijk wel volledig GTA. Ik vind onze F10 nog steeds zo knap in de zon.

8cb94b51f22866574cbf8431ab58ede5.jpg
Geplaatst:
18 minuten geleden zei gTa:

2017-02-04 22_04_00-Konfigurieren.jpg

:inlove:

Zou dat familie zijn? :D 

2017-02-04 22_11_24-Konfigurieren.jpg

Geplaatst:
4 minutes ago, iRicky said:

Wij hebben geen mokka genomen

Je zei dat die bovenste van mijn foto's uw spec is? My bad.

In dat geval zou ik zeker Carbonschwarz nemen!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid