Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De vorige ook niet. En die daarvoor ook niet. Geen enkele '7, for that matter (elk in z'n tijdsgeest).

Perceptie is iets vreemds. En elk heeft andere wensen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
52 minuten geleden zei gTa:

De vorige ook niet. En die daarvoor ook niet. Geen enkele '7, for that matter (elk in z'n tijdsgeest).

Perceptie is iets vreemds. En elk heeft andere wensen.

Verschil met S klasse is gigantisch groot inderdaad qua rijgevoel.

Geplaatst:

Dat zou ik nu ook weer niet zeggen. De vorige S en '7 liggen niet zo ver uit elkaar, vind ik. Huidige modellen no idea.

Geplaatst:

Is allemaal smaak en kleur...

Mijn 'grootste' klant koopt om de 4 maanden bij mij een lange 7. Heeft ook 2 S Klasses in z'n wagenpark. Zijn verdict: als chauffeur absoluut de 7 Reeks, ook z'n chaffeurs rijden daar veel liever mee... Als passagier echter de S Klasse.

Kerel heeft trouwens net z'n C63 AMG bij me ingeruild voor een G30 540i.

Geplaatst:

Dat. Er zijn nuanceverschillen maar je kan absoluut niet stellen dat een '7 en een S compleet anders rijden. Dat is gewoon niet zo.

Geplaatst:
26 minutes ago, Tommie said:

Is allemaal smaak en kleur...

Mijn 'grootste' klant koopt om de 4 maanden bij mij een lange 7. Heeft ook 2 S Klasses in z'n wagenpark. Zijn verdict: als chauffeur absoluut de 7 Reeks, ook z'n chaffeurs rijden daar veel liever mee... Als passagier echter de S Klasse.

Vipdriver?

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
2 minuten geleden zei ICM:

Vipdriver?

Wooow, flashback.

Neen, maar de nickname is wel exact de activiteit van die klant z'n bedrijf!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eén nickname en je weet weer waar de lamp brandt, nietwaar?

Dié vipdriver deed dat ook vaak, namelijk, dingen in brandt steken. :D 

Geplaatst:

Ik vind zijn post niet meer terug uit het "oem frankenstein" topic, maar er stond iets van BMW E65 730d V12.

Geplaatst:

Juste, die V12 :lolz::inlove:  En blauwe lampjes ook, dacht ik. En als je 'm vroeg wie hij dan vervoerde: ministers en zo. Rrrrright. :lol: 

Geplaatst:
1 minute ago, gTa said:

Juste, die V12 :lolz::inlove:  En blauwe lampjes ook, dacht ik. En als je 'm vroeg wie hij dan vervoerde: ministers en zo. Rrrrright. :lol: 

:)

Je moest hem niet te veel vragen, want hij had nogal een 'zuiders' temperament. "Andere kant van de Méditerranée" - zuiders.

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
Wooow, flashback.
Neen, maar de nickname is wel exact de activiteit van die klant z'n bedrijf!

Haha vipdriver[emoji23][emoji23]. Wat een kerel was daT
Geplaatst:
4 uur geleden zei gTa:

Dat zou ik nu ook weer niet zeggen. De vorige S en '7 liggen niet zo ver uit elkaar, vind ik. Huidige modellen no idea.

W220 reed helemaal anders als een F01. G11? en laatste s klasse rijden ook anders. 740e en 500e gereden.

Vorige S heb ik nooit gereden dus kan niet met F01 vergelijken.

Geplaatst:
Ga eens rijden met een nieuwe 7 M-Sport, ik heb nu al enkele ritjes gedaan en das geen slagschip qua gevoel hoor.

M-sport is maar wat opsmuk, en verandert niets aan het rijplezier.

Straf! Had 'm ook last van het gerammel?
Geplaatst:
2 minuten geleden zei BMWMB:

M-sport is maar wat opsmuk, en verandert niets aan het rijplezier.

Is die ophanging niet stugger? Plus je krijgt dat dik stuur. Op de onze zit bvb ook 20'' velgen met brede banden. Zal toch anders aanvoelen daardoor denk ik.

Geplaatst:
7 minutes ago, Speedhunter said:

Is die ophanging niet stugger? Plus je krijgt dat dik stuur. Op de onze zit bvb ook 20'' velgen met brede banden. Zal toch anders aanvoelen daardoor denk ik.

M Sportophanging en M Sportstuur bestaan niet op een 7. (M.u.v. M760Li wat betreft het M Sportstuur)

Geplaatst:

Het nieuwe M sportstuur [emoji7]

1b2e3907829180fa2bc7b41af9ace630.jpg

Geplaatst:
1 uur geleden zei Phil:

M Sportophanging en M Sportstuur bestaan niet op een 7. (M.u.v. M760Li wat betreft het M Sportstuur)

Weer iets bijgeleerd.

Geplaatst:
42 minuten geleden zei iRicky:

Het nieuwe M sportstuur emoji7.png

1b2e3907829180fa2bc7b41af9ace630.jpg

Wat mij stoort is dat het leder in het middendeel van dat heerlijk glad nappaleder is, terwijl op het dashboard van dat ruw generfd dakota-like sensatec skai is. 

Ze hadden beter dat middendeel ook in dat ruw generfd (nep)leder uitgevoerd.

Geplaatst:
Wat mij stoort is dat het leder in het middendeel van dat heerlijk glad nappaleder is, terwijl op het dashboard van dat ruw generfd dakota-like sensatec skai is. 
Ze hadden beter dat middendeel ook in dat ruw generfd (nep)leder uitgevoerd.

Mij stoort dat eigenlijk niet zo. Op de huidige 5 heeft mijn vader helemaal geen leder dash, dus zelfs het sensatec is een vooruitgang. Op de 740e had hij wel een nappa leder dash gehad (en een alcantara dakhemel).

Weet iemand vanaf wanneer die dakhemel te bestellen is op Een 5?
Geplaatst:
Ga eens rijden met een nieuwe 7 M-Sport, ik heb nu al enkele ritjes gedaan en das geen slagschip qua gevoel hoor.

Heb ik al een paar keer gedaan, wel een "gewone" 740d met de optionele sportophanging( van mijn vennoot) Van het vorig model heeft hij er 3 gehad [emoji1]

Ik blijf erbij, zo een auto is zeer leuk als je veel autostrade doet , maar in mijn geval: noppe.

Slagschip was misschien wel een overdreven reactie van mij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid