Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

En Mercedes velgen, dus passen mijn Ispiri's. [emoji2]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog wat met de CC zitten spelen. Ik vind m'n goesting qua uitvoering/kleur/velgen/exterieurdetails/interieurkleur maar niet. M Pack vind ik geen meerwaarde (maar ook geen afbreuk).

Ik denk dat ik "mijn" 540i zou bestellen als Sport, met hoogglans Shadow-Line, de 20" Individuals als wintervelg (staat te smal om heel 't jaar mee rond te bollen, ik wil velgen met meer diepgang, wat beefier banden en vooral een potentere stance), en ik zou 'm in 't Atlaszeder metallic steken. Oogt gek op CC maar is IRL een absurd lekkere kleur, vind ik, zolang je de auto dan zo weinig mogelijk andere elementen geeft die contrasteren/opvallen (met chroom raamomlijsting wordt het een beetje een zootje, vind ik).

2017-03-16 13_31_50-Configureren.jpg

2017-03-16 13_32_30-Configureren.jpg

2017-03-16 13_33_22-Configureren.jpg

mybmw.be/m6z9l0u4

't Is bij gebrek aan beter. Niet dat ik malcontent zou zijn, ermee.

IRL foto van atlaszeder:

6lBOmNk.jpg

EJoBUm4.jpg

Nog geen deftige foto's te vinden van die tint op een G30/G31 (toch niet in sportievere uitvoering met Shadow Line).

Geplaatst:

Oeps, de buitenkleur is totaal mijn ding niet eerlijk gezegd.

Geplaatst:

Van 98% van de mensen niet, schat ik.

Bij mij is 't ook geen instant crush, maar net omdat het iets is dat de meesten niét moeten hebben, is het voor mij net een tikkeltje meer verteerbaar. :D 

Geplaatst:

Atlaszeder op een G30

attachment.php?attachmentid=1578066&d=1487801799attachment.php?attachmentid=1578067&d=1487801799

attachment.php?attachmentid=1578065&d=1487801799

attachment.php?attachmentid=1578068&d=1487801799

Wel een beetje een mikmak met de sportline maar dan wel de alu raamomlijsting en sideblade nemen. Ik vind het wel iets hebben, met de juiste velg en juiste details gaat dat wel knap zijn. 

Geplaatst:

Ik vind het wel iets hebben die kleur! I like. Of ik het zelf zou durven kiezen weet ik niet.

Geplaatst:

In een klassiekere uitvoering vind ik dat een ultra-mottige kleur. Maar als je dat afwerkt met zwarte exterieurdetails en een groot wiel eronder, vind ik dat nog OK. Idem bij de X5: op een gewone versie (zeker met chroom of geborsteld alu als raamomlijsting) vind ik dat maar buh, maar eentje in sportieve versie met hoogglans Shadow Line en die dikke 20" of 21" eronder: yum.

Geplaatst:

Nachtblau leder

attachment.php?attachmentid=1578069&d=1487801799

attachment.php?attachmentid=1578071&d=1487801799

Op zich vind ik dat blauw leder wel nog knap, vooral omdat er nog de juiste hoeveelheid contrast is met het zwart. Zou tof staan bij een Glaciersilber Sportline denk ik. Maar ik denk ook wel dat je dat na een jaar beu gezien bent dit kleur.

Geplaatst:

En om onze Jeuke_Vleu niet helemaal ongemakkelijk te maken door het énkel maar over kleurtjes en velgen te hebben ...nog een bedenking inzake motorisatie/aandrijving: why the fuck bestaat de 540i wel als RWD maar is die enkel in de berline te krijgen? Ik wil dat in touring. :cry: 

Geplaatst:
2 minuten geleden zei cmon:

Nachtblau leder

attachment.php?attachmentid=1578069&d=1487801799

attachment.php?attachmentid=1578071&d=1487801799

Op zich vind ik dat blauw leder wel nog knap, vooral omdat er nog de juiste hoeveelheid contrast is met het zwart. Zou tof staan bij een Glaciersilber Sportline denk ik. Maar ik denk ook wel dat je dat na een jaar beu gezien bent dit kleur.

Oei. In combinatie met atlaszeder toch eerder een ... euhm ... vreemde keuze. :D 

Wat ik jammer vind is dat de onderkant van het dashboard dan mee in de zetelbekledingskleur komt, in plaats van de interieurkleur (zwart) te behouden. Dan krijg je zo een strook andersgekleurde plastic in je interieur, net daar waar je heel de tijd zit op te kijken. Het is niet lelijk, maar steek dat dan meteen ook in leder hé zeg.

Geplaatst:

Ik heb een klantverkochte Carbonzwarte met Nachtblauw staan. Is wel stiekem vetjes.

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Tommie:

Ik heb een klantverkochte Carbonzwarte met Nachtblauw staan. Is wel stiekem vetjes.

Ja, dat zei je, enige tijd terug. Ketel is al binnen? Lijkt me quasi de enige combo waarin ik 't nog zou kunnen smaken. Klant is er blij mee?

Geplaatst:

Ketel is binnen yup. Bestuurder is komen kijken en is er content mee. :) Was op mijn 'aanraden', dus ik ook gerustgesteld uiteraard...

Ik zou 't inderdaad in geen enkele andere combo nemen.

Geplaatst:

Wel als M Pack met glaciersilber leverbaar zou geweest zijn. Droomcombo. :inlove:

En dan een dikke, concave spaakvelg van BBS eronder, zo mogelijks 21" en uiteraard 9,5 of liefst 10 duim breed achteraan met dikke vette 285 of 295'ers erop. :inlove: 

Geplaatst:

Ik heb 'm in Geneve staan bekijken, bah... Gaat me echt niet af die nieuwe. De Touring-versie helpt een beetje, maar die achterlichten blijven gi-gantisch. :blink: Ook de Alpina B5 die er stond bracht geen verbetering, ziet er echt niet knap uit met die addenda en zijn relatief smalle stance. 

Het interieur daarentegen vind ik wel een dikke stap vooruit, heel helder en modern. Knap afgewerkt ook.

Geplaatst:

Stond de B5 touring er? Net gezien op de website: amai. :inlove:

Maar al bij al moet ik je bijtreden: 't is geen topper qua design/looks, de nieuwe '5, neen.

Geplaatst:
3 minutes ago, gTa said:

Stond de B5 touring er? Net gezien op de website: amai. :inlove:

Maar al bij al moet ik je bijtreden: 't is geen topper qua design/looks, de nieuwe '5, neen.

Nee enkel de berline, en dat is al zeker geen succes achteraan als men 4 uitlaten, een diffusor en een spoiler toevoegt.

Dat gezegd zijnde, de E-klasse is als berline ook niet echt geslaagd, maar als break des te meer. Er stond trouwens ook een donkergroene E300 Coupé met cognac leder, miljaar. Prachtige auto!

Geplaatst:

Dat koude, sportieve blauwgroen dat je ook op de berline/break kan krijgen? Foto van?

Ik vind bij de E break achteraan die chroomlat die de bovenkant van de achterlichten verbindt, storend. :oops: 

Geplaatst:
6 minutes ago, gTa said:

Dat koude, sportieve blauwgroen dat je ook op de berline/break kan krijgen? Foto van?

Ik vind bij de E break achteraan die chroomlat die de bovenkant van de achterlichten verbindt, storend. :oops: 

Geen idee of het dit groen is dat je bedoelt? Ik vind het niet koud alleszins?

17C145_218.jpg

17C145_207.jpg

17C145_208.jpg

Geplaatst:

Moeilijk te zien. 'Koud' in die zin dat het eerder blauwgroen is, veeleer dan bruin- of roodgroen. Dennengroen noem ik 'kouder' dan loofgroen. Dat heeft niks met appreciatie van de kleur te maken, maar enkel met het type groen (op de kleurencirkel).

Ik durf het niet in te schatten of het die kleur is. Het ziet er inderdaad niét hetzelfde uit als dat groen van de berline/break.

Edit: de coupé is blijkbaar "smaragdgroen", wat een heel wat warmer groen lijkt te zijn dan het "kallaitgroen" van de berline/break:

2048_7887jk879.jpg

Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

Nog wat met de CC zitten spelen. Ik vind m'n goesting qua uitvoering/kleur/velgen/exterieurdetails/interieurkleur maar niet. M Pack vind ik geen meerwaarde (maar ook geen afbreuk).

Ik denk dat ik "mijn" 540i zou bestellen als Sport, met hoogglans Shadow-Line, de 20" Individuals als wintervelg (staat te smal om heel 't jaar mee rond te bollen, ik wil velgen met meer diepgang, wat beefier banden en vooral een potentere stance), en ik zou 'm in 't Atlaszeder metallic steken. Oogt gek op CC maar is IRL een absurd lekkere kleur, vind ik, zolang je de auto dan zo weinig mogelijk andere elementen geeft die contrasteren/opvallen (met chroom raamomlijsting wordt het een beetje een zootje, vind ik).

2017-03-16 13_31_50-Configureren.jpg

2017-03-16 13_32_30-Configureren.jpg

Deze combinatie straalt een zekere rust uit, gesettled zijn, met toch wat power onder de rechter voet en met een zijsprongetje kwa kleur.

Thumbs up voor jouw samenstelling.

Trekhaak om de fiets op te steken ?

Geplaatst:

Ook, ja. En om af en toe eens een trailer te trekken (minder dan oospronkelijk gepland, pakt een keer of 4 per jaar een RIB op trailer H&T Zeeland + een keer of 15 per jaar een open trailer voor bouwmaterialen/bouwafval en vooral tuin- en snoeiafval naar 't recyclagepark).

Geplaatst:

Ik ben vooral benieuwd wat mijn indruk zal zijn als ik de eerste ga zien op de weg. Ga ik 'm knap vinden, ja of neen. Eerlijk gezegd, ik vrees ervoor.

Geplaatst:
6 uur geleden zei Tommie:

Toevallig foto's van? :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid