Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Inderdaad, knappe XE! Dikke velgen vooral onder de XE.

Geplaatst:
19 uur geleden zei BMWMB:

7abdda06550dc367562dd46568e2b2f5.jpg

Prachtig interieur!

zijn dit de comfortstoelen?

Geplaatst:

Is Dakota Mokka mooi? Een maat van mij twijfelt tussen Dakota Elfenbeinweiss en Dakota Mokka. In folders ed wordt Mokka precies enkel gekozen bij de duurdere ledersoorten. 

Geplaatst:

Anyhow, vandaag bij BMW Brussels gepasseerd, waar ze toch iets gedienstiger waren. Stond een 740e met Mokka interieur. Sophisto-Mokka combo is het geworden. 

Geplaatst:

Vandaag eens gaan kijken naar de nieuwe 5. Ik vind hem niet lelijk maar ook niet mooi. Het naar binnen lopende gat doet me denken aan een XE .. 

Ik mis bij mezelf het "wauw" gevoel dat ik had toen ik voor het eerst de F10 zag, en daarvoor de E39 facelift. Die laatste blijft toch mijn all time favourite.

Geplaatst:
Vandaag eens gaan kijken naar de nieuwe 5. Ik vind hem niet lelijk maar ook niet mooi. Het naar binnen lopende gat doet me denken aan een XE .. 
Ik mis bij mezelf het "wauw" gevoel dat ik had toen ik voor het eerst de F10 zag, en daarvoor de E39 facelift. Die laatste blijft toch mijn all time favourite.

Ik kan daar wel in komen. De F10 blijft persoonlijk ook mijn favoriet. De G30 is mooi, maar niet zo tijdloos als de F10.
Geplaatst:
10 uur geleden zei Alexanderr:

Beetje hetzelfde gedacht.

Heb hem eens vlug bekeken afgelopen vrijdag. Maar ik blijf een beetje het gevoel hebben van 'mjah... niets nieuws onder de zon'.

Geplaatst:

Interieur en neus zijn een stap vooruit, maar de achterkant en zijprofiel, bwaahhh.. 

Maar eens je hem meer ziet komt de factor gewenning wellicht meer naar voren.

Geplaatst:
Interieur en neus zijn een stap vooruit, maar de achterkant en zijprofiel, bwaahhh.. 
Maar eens je hem meer ziet komt de factor gewenning wellicht meer naar voren.

Zo gaat dat meestal. Ik moet wel zeggen dat ik bij de F10 meer een Wow gevoel had toen deze werd gelanceerd. Ik weet dat nog goed. Ik studeerde destijds in Zweden en keek reikhalzend uit naar de introductie.

Destijds heeft BMW er ook voor gekozen om het M sport pakket later te introduceren (dacht zomer ipv voorjaar 2010). Geen idee waarom. Bij de huidige introductie foto's hebben se m.i. Toch wel de plank misgeslagen. Chrome line op een Bluestone buitenkleur met M pakket. Dat staat toch echt niet.

Dan nog maar te zwijgen over het filmpje wat ze hebben gemaakt voor de originele accessoires.

Bluestone, Chrome line met zwarte nieren en voor die uitvoering te felle velgen.

44025aeb044d84590b7ad54a32c2c0b7.jpg

En die dakkoffer.. [emoji849]
Geplaatst:

Dakkoffers liggen zeker gevoelig?? :D

Eerlijk gezegd vond ik de stijlbreuk E60 naar F10 nogal groot waardoor ik ook daarbij toch een tijdje moest wennen voordat ik hem ging waarderen. Voordeel van de overgang F10 naar G30 zal zijn dat de F10 minder snel verouderd over zal komen

Geplaatst:
19 uur geleden zei Alexanderr:

200% akkoord.

Het naar binnen lopende gat van de berline doet mij, samen met die achterlichten, denken aan een Mitsubishi Galant. Elke keer als ik die G30 zie langs achter, moet ik daar meteen aan denken.

Geplaatst:
44 minuten geleden zei gTa:

200% akkoord.

Het naar binnen lopende gat van de berline doet mij, samen met die achterlichten, denken aan een Mitsubishi Galant. Elke keer als ik die G30 zie langs achter, moet ik daar meteen aan denken.

Maar dat was al zo bij de E39 hoor... Die trekt achteraan hard op een 'contemporary' Galant.

Geplaatst:

De Galant toen was net bedoeld om BMWish te ogen, yes. Maar toen had ik daar minder last van dan nu bij de nieuwe. :oops: 't Stoort mij. Ik moet het kunnen on-zien. Zoals ik nu, na veel inspanningen, in de i8 ook geen preggo-991-gedoe meer zie (thank God).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bek houwe, vriendschap! Ik ben dat beeld nu godverdomme net kwijt!

Geplaatst:

Heerschappen. Vandaag gaan kijken bij Kohl Automobile in Aken! Daar stond een sophisto grey brilliant effect 5 serie met M pack en wat AC Schnizter aanpassingen. Deze kleur heeft mij in werkelijkheid echt verrast. Het is een kleur welke in de zon heel anders toont dan in de schaduw. Maar hij kan mij wel bevallen als ik eerlijk ben. Ik ben Carbon zwart echt een beetje beu gezien en dit is een mooi compromis. In combinatie met het ivory white interieur, de zwarte accenten (zwarte nieren, shadowline etc) en de M performance accessoire velgen in het orbit grey denk ik dat dit een heel knap geheel kan en zal zijn.

Hier wat foto's van heden middag:

0a4620a76c2e4806023b8ebc03fa5b77.jpg

ca909d6ec3c28195c111e1633495a9a3.jpg

90183677092a7430cfa2a56dc0191bdc.jpg

d790a15f6ec2d2c5d110ccea12ab305f.jpg

478591ba98bc6143b26cd5cfb0d28ec2.jpg

bb62ab853b96f37a4f7e541c5469ef16.jpg

4165bc56529060869bac5328d1d76448.jpg

cac67a6e9c0b6ce8c24c13133938ef5c.jpg

Geplaatst:

De foto's doen de kleur overigens geen recht... in het echt is het een zeer knappe kleur

Geplaatst:

Die velgen vullen de wielkassen mooi, zeker in de breedte, maar ze zijn qua design minder mijn ding.

Geplaatst:
9 minutes ago, iRicky said:

De foto's doen de kleur overigens geen recht...

Waarom niet?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid