Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
8 uur geleden zei BlackFox:

Carplay is nutteloze rommel, dat is het probleem :D

@ir_fuel:D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Carplay icm touchscreen heeft wel veel potentieel. 

Alleen heb ik het gevoel dat BMW het iets beter had kunnen integreren in het geheel. 

Geplaatst:
59 minuten geleden zei Tom Bentley:

Carplay icm touchscreen heeft wel veel potentieel. 

Alleen heb ik het gevoel dat BMW het iets beter had kunnen integreren in het geheel. 

Is (nog?) niet mogelijk.

Ofwel Carplay met veel te weinig apps, ofwel BMW-systeem.

Apps van Carplay volledig integreren tussen de BMW-systemen is onmogelijk met de huidige stand van zaken.

Geplaatst:
Yeps IPhone 7, ook bij inkomend bericht volgens mij. Hij blijft dan op CarPlay staan en gaat dan automatisch naar Spotify (die dan op mijn iPhone ook een fout geeft (zie bijlage). 
Zelfde fout heb ik bij analoge radio.
alvast bedankt! 

IMG_0534.PNG

Zelfde probleem met onze HEA's dus zal algemeen zijn.

Zal eens verder zoeken
Geplaatst:
1 uur geleden zei Stancke:

Zelfde probleem met onze HEA's dus zal algemeen zijn.

Zal eens verder zoeken

Ok top! :)

Geplaatst:
On 24/03/2017 at 4:06 PM, Tommie said:

De nodig research heeft me dat ook laten beseffen. 

Ik wacht nog op een mail :P 

Geplaatst:
Op 25-3-2017 om 12:22 zei Geezer:

Grootste minpunt op de E vond ik die Comand, reageert echt traag, bv. dat in- en uitzoomen op de navigatiekaart:huh:

Geplaatst:

Heb ik niet gemerkt bij de E.

• 2 weken later...
Geplaatst:

vraagje voor de bmw verkopers. zijn de standaardzetels van de 5 beter dan de 3 reeks? of toch ook best de sportzetels aanvinken?

Geplaatst:

Beter als in ruimer, zachter en comfortabeler wel. Maar als je zijdelingse steun wilt moet je nog altijd de sportzetels nemen.

Geplaatst:

maar ze zitten al goed dus?  want de standaardzetels bij de 3 reeks zijn toch niet denderend.

Geplaatst:

Ja die zijn echt triestig, sportzetels zijn een must bij een 3 imo.

Geplaatst:

Standaardzetels bij de F10/F11 vind ik heel behoorlijk. Veel zijdelingse steun heb je daar idd niet in, maar wel voldoende steun algemeen. Echte zijdelingse steun heb je daar imo niet in nodig, da's een comfortauto.

In de nieuwe '5 nog niet in gezeten (enkel comfortzetels).

Geplaatst:

mercikes

volgende vraag is echter. welke bekleding hebben de sportzetels? is dat sowieso stof/leder combo of leder/alcantara of stof/stof?

want de gewone zetels zouden met sensatec komen.

Geplaatst:

No idea. Kijk gewoon even in de catalogus of de optielijst, 't is nu niet dat dat moeilijk is om te lezen. :D

Geplaatst:

Configurator he. ;)

Sensatec beige kan niet, stof ook niet dacht ik, nappa ook niet, en alcantara/stof is uiteraard enkel met M Sport.

Geplaatst:
1 uur geleden zei gTa:

No idea. Kijk gewoon even in de catalogus of de optielijst, 't is nu niet dat dat moeilijk is om te lezen. :D

ik heb geen boek, en op de configurator van bmw is een ramp :D

Geplaatst:

Dat is allerminst een ramp, maar als je hersenloos klikkie-de-klik doet vind je misschien niet wat je zoekt, neen. :D  En dan nog: je kan misschien de PDF-catalogus downloaden, of de prijslijst? Dat staat daar allemaal duidelijk in.

Geplaatst:

pff , 't was toch niet voor mij, en was tussen de klanten door bezig. :D

mijn broer mag een nieuwe wagen kiezen, en hij zou naar een 5 serie gaan. budget is natuurlijk niet oneindig, en hij zat met standaardzetels en sensatec. daarmee dat ik me gewoon afvroeg of de sportzetels niet beter gaan zitten (in vergelijking met de 3) en met welke stof of leder deze zouden komen.

maar blijkbaar zullen de standaard zetels van de 5 al veel beter zijn dan de 3. en het enigste wat ik me dan nog afvroeg was als de sportzetels standaard met leder/stof komen deze al niet veel prettiger gaan zitten dan dat sensatec. als ze natuurlijk gewoon in stof/stof komen, zal hij beter de standaardzetels met sensatec nemen.

dat je de volledige cataloog kan downloaden wist ik niet. en op de configurator zag ik het niet goed wat er nu standaard was of niet.

Geplaatst:

Ik mag hopen dat 'ie een automaat kiest voor z'n 520d?

Ik durf me niet uitspreken over de G30, maar voor de F10 geldt in ieder geval dat de standaardzetels behoorlijk goed zitten. Op een salariswagen waar ik nauwelijks budget voor opties heb, zou ik ook niet zelf bijleggen voor comfortzetels (die zitten absurd lekker maar zijn duur) en ik denk ook niet dat ik zou dokken voor sportzetels in een business '5. Ik zou ook geen geld aan Sensatec hangen, vrees ik, want ik vind dat een eclatant onaangename zetelbekleding. Natuurlijk kiest iedereen dat graag want het ziet er uit als leder (maar da's helaas ook het enige), alleen kost het minder dan de helft......

Snel even in de Car Configurator gekeken. Sportzetels kosten 650 euro, ongeveer dezelfde prijs als Sensatec (op standaardzetels). Sensatec kan je niet met sportzetels combineren, ook de standaardstof niet. Je moét dus leder kiezen als je sportzetels wil.

Edit: ik zie dat er nog een andere bekleding is, nl. stof/leder Plectoid (enkel in 't zwart). Standaard op de Sport uitvoering, niet verkrijgbaar op de andere versies. De Sport heeft standaard sportzetels. Misschien past dat in zijn budget?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 minuut geleden zei gTa:

Ik zou ook geen geld aan Sensatec hangen, vrees ik, want ik vind dat een eclatant onaangename zetelbekleding. Natuurlijk kiest iedereen dat graag want het ziet er uit als leder (maar da's helaas ook het enige), alleen kost het minder dan de helft......

Amen.

Geplaatst:
4 uur geleden zei gTa:

Edit: ik zie dat er nog een andere bekleding is, nl. stof/leder Plectoid (enkel in 't zwart). Standaard op de Sport uitvoering, niet verkrijgbaar op de andere versies. De Sport heeft standaard sportzetels. Misschien past dat in zijn budget?

En eigenlijk nog wel sjiek, dat Plectoid.

Geplaatst:
2 minuten geleden zei Tommie:

En eigenlijk nog wel sjiek, dat Plectoid.

Trekt wat op de Breeze vanuit de F3X heb dat een paar demo's terug gehad, ben daar ook wel fan van

Geplaatst:

Zoek het leasinghok :lol:

@Phil mag niet meedoen ;)

IMG_0712.JPG

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid