Ga naar inhoud

BMW G30 5 Reeks

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
13 uur geleden zei Phil:

bmw-540i-with-m-performance-carbon-kit-s

Een M550d in deze kleurencombinatie, de Cerium grey stukken zwart gelakt en bovenstaande velgen zal toch wel extreem dik zijn denk ik.

Voor mij mag je er een 540i van maken, wel in touring koetswerk. Met die velgen (vind ze echt knap), de auto met M Pack, in champagner quartz, met hoogglans Shadow Line maar absoluut zonder verdonkerd glas en met een lichtgekleurd interieur (ecru of some sort, ken de kleuren die je in die kar kan krijgen vanbinnen niet). De remklauwen moeten dan wel dat vreselijke blauw kwijt, misschien dat ik ze dan in koetswerkkleur laat steken, samen met @toere want die moet dat ook nog doen bij de zijne.

Mmm. :inlove: 

Geplaatst:
Je begint ze in real life dagelijks een keer tegen te komen. Meestal triestige specs... en dat doet ' meer pijn' dan bij de F10. Die zag er altijd wel goed uit. De G30 heeft echt iets extra's nodig. Gisteren eentje gezien met M-pack (hoefde voor mij niet op de F10) en hij leek dat toch nodig te hebben. Was de eerste die ik mooi vond. 
Volgend jaar eens met eentje rijden.

Da's een bewuste strategie, denk ik. Je bent dan al sneller geneigd om hem wat aan te kleden met eigenlijk veel te dure opties, waarop veel marge wordt genomen.
Mercedes doet hetzelfde met de E-klasse: zonder AMG Line mist die ook serieus wat...

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst:

De modellen die ik in de showroom zag staan (België, Zuid-Frankrijk, Andorra, Noord-Spanje) waren telkenmale mét M Pack. Zonder uitzondering.

Geplaatst:

Styling 633 (19 inch velgen vd Luxury line) onder een M-pack. :inlove: Perfecte combo, staat imo veel beter dan de 19 inch velgen van het M-pack.

19243052_10155491074287269_8115504967421

19417458_10155491074177269_3285505016642

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

nu nog de ovalen uitlaten

Geplaatst:
46 minuten geleden zei cmon:

Styling 633 (19 inch velgen vd Luxury line) onder een M-pack. :inlove: Perfecte combo, staat imo veel beter dan de 19 inch velgen van het M-pack.

19243052_10155491074287269_8115504967421

Ik vind het qua design idd knappe wielen, maar ze zijn niet groot en breed genoeg, en ze zijn ook niet verschillend concaaf voor/achter. Daarom dat ik zou kiezen voor deze velgen van Vossen.

BMW_M4_VFS2_58e.jpg?width=1600&quality=7

11241707_1605577116326335_186760970_n.jp

BMW-7er-G11-Vossen-Wheels-VFS2-VFS-2-Fel

Geplaatst:

Niet vergelijkbaar. Die Vossen vind ik afschuwelijk. Daarmee maak je je knappe BMW meteen Moskou-"proof". 

Geplaatst:

Het schreeuwt een beetje USA/Bimmerboard/tuning-toestanden...

Doet naar mijn mening enkel afbreuk aan de wagen. 

BMW's zijn snel te verkloten: verlagen + zwarte grill + te grote aftermarket velgen.

Ik zou dat gewoon origineel laten... Of op een M eventueel een dikke BBS oid.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

En toch vind ik dit veel knapper dan met die OEM 20'ers die er te krijgen zijn, en zo hoog als 'm origineel op z'n poten staat.

attachment.php?attachmentid=1629398%26st

Geplaatst:

Ik vind dat te laag en te Amerikaans... Goed dat smaken verschillen!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Klasse/smaak = weg, daarmee.

Vet wel, zeker op Cars&Coffee of de doorsnee Moskovitische boulevard. :D 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@Tommie net een mat lichtblauwe (Estoril?) 530e met plaatkader van jullie gespot... Dure grap?!

Geplaatst:
15 minuten geleden zei VanCamel:

@Tommie net een mat lichtblauwe (Estoril?) 530e met plaatkader van jullie gespot... Dure grap?!

Mja, toch wel. Auto via collega, ik durf niet exact te zeggen hoeveel. Dacht iets van een 2200 euro + BTW.

Geplaatst:

Valt nog mee, had er wel beter wrap over getrokken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
13 uur geleden zei Stancke:

Valt nog mee, had er wel beter wrap over getrokken.

Het is ook wrap he. :D

Geplaatst:

je ziet ze echt al veel laatste tijd

Geplaatst:
1 uur geleden zei Tommie:

Het is ook wrap he. :D

Ah, ok. Goed gedaan dan.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 minuten geleden zei Stancke:

Ah, ok. Goed gedaan dan.

Best wel.

Geplaatst:
20 hours ago, Tommie said:

Mja, toch wel. Auto via collega, ik durf niet exact te zeggen hoeveel. Dacht iets van een 2200 euro + BTW.

voor de wrap?

Geplaatst:

'k Hoop alvast niet voor de 'plaatkader'. :D

22 uur geleden zei VanCamel:

530e met plaatkader van jullie gespot... Dure grap?!

Geplaatst:
1 uur geleden zei ir_fuel:

voor de wrap?

Ah oui.

Geplaatst:
Just now, Tommie said:

Ah oui.

Dat vind ik nog vrij goedkoop, als het echt deftig gedaan is.

Geplaatst:
9 uur geleden zei Tommie:

Ah oui.

Het zou me al sterk lijken mocht BMW zoiets aanvaarden af fabriek

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid