Ga naar inhoud

Alfa Romeo Stelvio


Parsifal

Aanbevolen berichten

43 minuten geleden zei gTa:

Heb jij bij Acerta één of andere cursus communiceren gevolgd ofzo? Die manier van vraagstellen is beestig :lol:

Goed opgemerkt, gTa. Ik ben blij dat mijn 4results cursus nu al resultaten oplevert! Als je feedback hebt hoor ik het graag, wel positief blijven natuurlijk.

 

Goed weekend, Gilles :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei TCT:

Als een alfist verklaard dat het toch niet je dat is itt de prijs. Dat diegene ook wel iets van auto's kent.

Dan noem ik dat geen onzin.

De eigenaar van de wagen was ook mee en kon er ook niet met lachen.

Verklaart

mee

geloofwaardigheid 0,0

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



Ergens in de discussie voor je nieuwe auto, dat hij voor je vrouw was.[emoji4]

Zal het verkeerd verwoord hebben dan, want ik rij er wel graag mee...
maar geef toe, als je moet kiezen tussen een Alfa Giulietta 1.4 benzine, en een M3 om wat km's te doen....Ja dan kan het zijn dat ik op zo een moment de Alfa wat saai vindt[emoji16]
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Grammaticaal wel, ja, maar koppel er de inhoud aan en dan volg ik Martini Racing voor een deel wel: nooit lijkt me dan beter dan ooit. Z'n 2e optie (of vervangen door en) lijkt me gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Tommie:

Oneens.

Het ene is een positieve vraagstelling, het ander een negatieve. De uitkomst is identiek.

Oneens. Geen van beide is verkeerd (grammaticaal), maar de zin is zuiverder en makkelijker te begrijpen met 'nooit' erin, in plaats van 'ooit'.

Heb je nooit de dt-regels aangeleerd of doe je dit met opzet?
--> twee gelijkaardig geformuleerde vragen: op beide onderdelen bevestigend antwoorden leidt tot het resultaat (nl. nooit regels geleerd of met opzet = de onjuiste spelling)

Heb je ooit de dt-regels aangeleerd of doe je dit met opzet?
--> twee vragen die anders geformuleerd zijn, waarbij je omgekeerd moet redeneren bij de twee (nl. ooit regels aangeleerd = geen onjuiste spelling, met opzet = wel onjuiste spelling)

Niet verkeerd, wel iets minder duidelijk. Hence.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Vicious:

Zal ik een poll starten?

Graag met ingangsexamen, om stemmen enkel mogelijk te maken als men de Nederlandse spraakkunst en spelling perfect onder de knie heeft. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 19/11/2016 at 9:34 PM, toere said:


Zal het verkeerd verwoord hebben dan, want ik rij er wel graag mee...
maar geef toe, als je moet kiezen tussen een Alfa Giulietta 1.4 benzine, en een M3 om wat km's te doen....Ja dan kan het zijn dat ik op zo een moment de Alfa wat saai vindtemoji16.png

Allez @Tommie ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid