Ga naar inhoud

Mercedes-Benz Lovers


Pieter

Aanbevolen berichten

1 hour ago, d_s said:

Die hebben we vroeger hier ook nog gehad (ook in het wit:D)

Wij ook :)met 320 000 km weggedaan in 2000 door de vele roest onderaan - geraakte niet meer door de keuring. Was een late uit 1984 met rechthoekige voorlichten en vooral de fantastisch klinkende vijfcilinder 300D. 

Daar is de liefde voor Mercedes bij mij gestart :inlove:

aangepast door Marvin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste lak klopt niet meer volledig: telkens er een tikje roest te zien was, is dit netjes hersteld.

Alle facturen beschikbaar, van bijna 40 jaar ver. Heeft nog geen 200.000 km, minder dan 5.000 km per jaar.

 

En als hij verkoopt, is het aan mij. Hij had gezien dat ik de foto maakte, en sprak me er deze morgen voor aan (speciaal naar de bank gekomen, daarvoor default_wub.png) . Eigenaar is een vrijgezel, woont op de ouderlijke boerderij. Zijn familie krijgt de wagen niet, want dat zijn geen liefhebbers, en gaan hem verkopen voor het geld of verwaarlozen. Ik zou er goed voor zorgen, zegt hij.

Ik heb 1000 euro geboden. Hij twijfelt... hij wil geen nieuwe auto meer kopen omdat hij vreest niet met de snufjes overweg te kunnen.

Deze is dan ook maar zo basic als het maar kan, zelfs geen servostuur. Dat wordt hilarisch als ik daar mee thuis kom.

 

 

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24/10/2018 om 13:12, Marvin zei:

Wij ook :)met 320 000 km weggedaan in 2000 door de vele roest onderaan - geraakte niet meer door de keuring. Was een late uit 1984 met rechthoekige voorlichten en vooral de fantastisch klinkende vijfcilinder 300D. 

Daar is de liefde voor Mercedes bij mij gestart :inlove:

Hier was de reden ook de roest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Ik heb 1000 euro geboden. Hij twijfelt... 

 

Als ik de context zo lees, denk ik dat je meer kans maakt door het bedrag in Belgische frank te noemen. :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gewoon ik zei:

Bwa, de fransen hebben ook een hoop platte diesels gehad met een 0-100 tijd rond de 20 seconden draaide

Ik denk dat 20s normaal is voor een atmosferische diesel. Met mijn oude 2l corolla haalde ik net de 20s in 4e. 25s zou wel traag zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 
Als ik de context zo lees, denk ik dat je meer kans maakt door het bedrag in Belgische frank te noemen. [emoji3] 

Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
Ik ga me mijn bod verdubbelen naar 2000 Belgische frank.
  • Vind ik leuk 2
  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
On 10/22/2018 at 6:03 PM, DDke said:

De C180 van mijn medewerker is aangekomen.

148g CO2 ipv 118 zoals aangekondigd..

Weet iemand of Mercedes tussenkomt in het verschil in VAA?

 

WLTP of NEDC 2.0? @DDke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen kenner daarvan, maar ik herinner me het zoals jij zegt: op een CLS, ja, niet op een SL.

Wel knap.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Timo zei:

 

Ik wil dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid