Ga naar inhoud

kleurkeuze 718 cayman


bossie

Aanbevolen berichten

Nieuwe cayman pdk besteld begin november. Levering 3 maanden later dan gepland, dus nog extra tijd om kleur te veranderen. Mijn keuze is guards red met satin black carrera s wheels. Wou deze keer iets met kleur na jaren telkens zwart, grijs en zilveren wagens te hebben gereden(gele megane rs uitgezonderd). Na jaren geleden ir fuell zijn rode gt3 te hebben gezien ben ik zot van rode porsches, maar toch blijf ik twijfelen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent in Latem motors geweest had je al geschreven. De rode daar viel mij direct op. En dat was nogal dubbel. Heel knap, maar precies te opvallend op momenten. 

Op een spyder zal het mooier staan vermoed ik omdat hij ook een sportievere look heeft. Op een "gewone" zou ik iets minder racy nemen, als persoonlijke keuze. 

 

Smaken en kleuren natuurlijk. Je moet vooral nemen wat je zelf wilt

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minutes ago, ir_fuel said:

Ga je ze allemaal posten wooter?

 

Ik zou voor nachtblauw gaan, of grafiet. Dat Miami en rood zijn veel te fel imo.

Nachtblauw vind ik niet mooi erop. Grafietblauw wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lava orange is ook mijn favoriet maar 2600 euro vind ik wat te veel.

Miami bleu viel wat tegen in het echt,was wel op een 991.

Garmin red het donkere rood zie ik niet zo graag op een cayman.

Zwart moet ik voorlopig niet meer hebben en dan heb je nog de grijstinten die je op alle porches ziet tegenwoordig.

Graphite bleu zie ik wel nog zitten maar mijn vrouw niet,dat donkere blauw is wel nog mooi met een titanium kleurige velg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

speciaal kleurtjes: dat geld krijg je terug in herverkoop

Porsche + kleur: mijn gedacht:

een felle kleur die "onderbroken" wordt door luchthappers en dergelijke zoals op de 991GT3RS => waow

maar evengoed een 964 of oudere 911: dat model leent zich echt tot "kekke kleurtjes"

een 981 cayman vond ik dan absoluut 't mooist in klassieke kleuren, als daily zelfs met chrome-randje

de 718 heeft met de zwarte luchthapper en de strook net onder de koffer ook zo'n "onderbreking", dan zou'k dat fel blauw wel durven nemen

op dat Grafiet vind ik die spaakwieltjes van de 991.2 supermooi maar die kan je niet op de 718 krijgen (tenzij @Alexanderr meer weet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kennis van mij heeft gisteren de Cayman mogen testen in de Porsche garage in Ingelmunster.
Was er zeer veelbelovend over en zit nu ook met deze verschrikkelijke keuze: welk kleur he [emoji3]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid