Ga naar inhoud

kleurkeuze 718 cayman


bossie

Aanbevolen berichten

Just now, BWS said:

op die beelden ziet dat er echt verassend ok uit :oops:

Dat nepleder van BMW toch ook?

 

Dat zijn dingen die je IRL moet bekijken, betasten, en dan vooral eens gebruiken als het heel warm is :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei X5.:

991.2 met Sport-Tex interieur

Looks nice, ja, maar die sport-tex lijkt me toch een pak donkerder dan het blauwgrijze leder? Valt me wat tegen.

En als :fp: kan dat zwarte leder op de pook en voor de pookbalg wel tellen. Betaal je je arm voor heel 't interieur in leder te krijgen, nergens zwart leder te bespeuren ... maar die pookbalg en pookknop dan wel. Echt onbegrijpelijk. :cry: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei ir_fuel:

Dat nepleder van BMW toch ook?

 

Dat zijn dingen die je IRL moet bekijken, betasten, en dan vooral eens gebruiken als het heel warm is :) 

Denk dat je zo'n sport-tex (BMW heeft dat een tijd geleden ook gemaakt) niet kan vergelijken met skai. Skai is een "plastiek" dat niks lucht doorlaat, terwijl die sportstof wel. Groot verschil denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, gTa said:

Denk dat je zo'n sport-tex (BMW heeft dat een tijd geleden ook gemaakt) niet kan vergelijken met skai. Skai is een "plastiek" dat niks lucht doorlaat, terwijl die sportstof wel. Groot verschil denk ik.

Vandaar dus de "IRL" uitspraak :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb je 't nu over? Skai?

Toen was er maar dat. :D 

Ze hadden toen ook neig psychedelische stofkes. Vooral in de late 70's en in de 80's eigenlijk. Hoe er niet méér Porschisten toen gewoon compleet gehypnotiseerd tegen een boom gereden zijn, 't is me een raadsel.

porsche-928_interior_19.jpg

(wel vet :inlove: )

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen had je ook leder, zelfs allerhande soorten leder! Buffel en olifanten leder waren bij Porsche beschikbaar maar bijna alle karren hadden leatherette.

Hier eentje in olifant.

IMG_0641.jpg

 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beestig :inlove:  :lol:  Toepasselijk ook in ivoorkleur geverfd. :D 

Buffelleder ken ik van de oudere BMW's, waterbuffel. Phoe, da's vreemd spul. Kan mooi zijn indien minutieus onderhouden, maar de meeste interieurs in dat materiaal zien er na een 10-tal jaar toch al ferm verakmendeerd uit. :-/  Haptiek is wel fantastisch, maar goed nappaleder heeft dat ook.

Keep us feeding those stories, verdorie! Ge schrijft hier veels te weinig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden zei bossie:

@Alexanderr zijn die tech art veren reeds beschikbaar voor de 718 en is dit te bestellen via de garage?

@bossie het toeval wil dat ik bezig ben voor een klant; ja ze kunnen gewoon besteld worden via de garage maar ze zijn nog niet beschikbaar. Ik wacht nog op antwoord over release datum maar ze staan in elk geval nog niet in hun catalogus. Doorgaans is het bij hen -30 aangekondigd en in de praktijk -40

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het salon stond de Boxster met dat sportex in zwart, en alcantara op armsteun en stuur. Met zwart sportex krijg je ook zilveren stiksels op het dashboard etc. Ding kan mij krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkel bij de standaard zetels,wou de sport plus zetels maar dan moet je leder of sport tex nemen. Misschien dat ik nog aanpas naar de sport stoelen al dan niet met volleder interieur.  Prijs van volleder en sport tex ligt niet ver uit elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-1-2017 om 23:15 zei wooter:

Zover ik kan zien kan je overigens niet alcantara midden op de stoelen in de 718 voorzien. 

Denk 't ook niet (tenzij via Exclusive Manufaktur), wel op de 911.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid