Ga naar inhoud

oem frankenstein


Gast

Aanbevolen berichten

18 uur geleden zei Geezer:

regels:

  • het moet technisch mogelijk zijn, dus geen v8 in een mini
  • je moet (grotendeels) onderdelen gebruiken die ze hebben liggen
  • je moet binnen een concern blijven, 2,5 tfsi mag je in een touran steken, een ferrari v12 niet

Lotus....

Voor mij een Lotus 78, met een paar upgrades

edit: streetlegal zou wel vet zijn :D

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, gTa said:

Mercedes-AMG Manufaktur CLS 65 AMG Shooting Brake. Een RWD CLS Shooting Brake (een 400 b.v.) van z'n aandrijflijn strippen. De "65" V12 erin, achterwielaangedreven, uiteraard met sper. Voor de rest "netjes" aangekleed naar m'n smaak

Zoiets zie ik ze nog maken. Een typische Russiche/fout zwart geld bak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomme, da's een idee. Voor mij meteen een road legal GTR dan. :inlove:  Mag zelfs een longtail zijn. En als we dan toch bezig zijn: doe maar een nieuwe van zo-eentje:

mclaren-f1-gtr-longtail-gulf-left-front-

Mét reclame. En ja, mét sigarettenreclame. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • '73 2.8RSR met '10 3.8RS aandrijflijn en Singer-interieur
  • E38 BMW 750i met McLaren F1 motor en versnellingsbak en full Lavalina interieur
  • W124 500E met SLS BS aandrijflijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ik het nog eens herhalen? Of weten jullie het al.

 

Een Challenger Hellcat.

Om hem ultiem te maken, een echte wegligging geven. Maar tegelijk ook mogelijkheid om in comfort-stand te rijden (en dan écht comfort). Cabrio. Uitlaat die gromt, maar alleen brult als het te gek wordt. Die niet vermoeit op lange ritten. Zonder speakertjes.

En de ultieme sound-setup binnenin: beter dan thuis, beter dan een concertzaal (soms niet moeilijk).

Met aangepast zitmeubilair dat toelaat om 9u in de auto te zitten zonder vermoeid te zijn.

Ik zou nog een CNG-tankje laten steken, maar ik twijfel nog wat :D

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei gTa:

Verdomme, da's een idee. Voor mij meteen een road legal GTR dan. :inlove:  Mag zelfs een longtail zijn. En als we dan toch bezig zijn: doe maar een nieuwe van zo-eentje:

mclaren-f1-gtr-longtail-gulf-left-front-

Mét reclame. En ja, mét sigarettenreclame. :inlove: 

De meesten rijden er zo mee rond. Kwestie van hun investering te beschermen. Een enkeling rijdt zonder het karreke maar da's slecht voor de banden schijnt't

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Bompa:

Moet ik het nog eens herhalen? Of weten jullie het al.

 

Een Challenger Hellcat.

Om hem ultiem te maken, een echte wegligging geven. Maar tegelijk ook mogelijkheid om in comfort-stand te rijden (en dan écht comfort). Cabrio. Uitlaat die gromt, maar alleen brult als het te gek wordt. Die niet vermoeit op lange ritten. Zonder speakertjes.

En de ultieme sound-setup binnenin: beter dan thuis, beter dan een concertzaal (soms niet moeilijk).

Met aangepast zitmeubilair dat toelaat om 9u in de auto te zitten zonder vermoeid te zijn.

Ik zou nog een CNG-tankje laten steken, maar ik twijfel nog wat :D

 

Kun je uitleggen wat je in die auto ziet? Ik vind dat raar voor iemand die verder van Volvo's en jaren 80 Nissan luxewagens houdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Geezer:

Kun je uitleggen wat je in die auto ziet? Ik vind dat raar voor iemand die verder van Volvo's en jaren 80 Nissan luxewagens houdt.

Usa-cars met een vette v8 blijven me al heel mijn leven aanspreken. Dit is de verdere evolutie en vermoedelijk een van de laatste evoluties in de richting "doe ne keer zot, het kan niet op". Het fenomeen Hellcat is nog intenser dan srt8 of 10. Bovendien is dit voor buitenstaanders een gewone coupé die wat te veel lawaai maakt, meer niet. 

En zijn lijnen vind ik prachtig. Zelfs zonder voorganger had deze zeer mooi geweest. Met voorganger is deze een knipoog naar zijn eigen verleden zonder overdreven namaak te zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden zei RRD:

Ik overwoog, maar ik ben bang dat die motor te zwaar gaat zijn op de neus waardoor de gewichtsverdeling in het gedrang komt.

Ik overwoog ook jouw optie, maar die motor is drukgevoed én klinkt als pis, dus de V10 leek me zelfs de betere optie al woog die 400 kg. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

f80 M3 powertrain is idd een beetje een teleurstelling op dat vlak :D

Dan is de V8 uit de E9x nog een veel betere keuze imo.

Als het voor mij een M3 moet zijn, dan een E46 M3 CSL Manueel in't zwart met een lichte 500pk motor er in <3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik doe mee.

Manuele E46 M3 CSL, check. Kleur mag voor mij ook iets anders zijn dan zwart of grau. N'importe, momenteel. Manuele versnellingsbak: uiteraard.

Bestaat er geen BMW Motorsport Flachschiebe Reihensechs met 150pk/liter en een redline van +9k? :inlove: 

Anders de P65B44 hé (de race-V8 uit de Z4 GT3). Must do the trick. :inlove:  535paardjes zonder aanblazen :inlove:  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk idee van die B12, maar ik zou een maatje kleiner gaan en een nieuwe B8 Touring willen. Een B3 met V8 uit de E90 M3, interieur (duh) volledig in Lavalina Cognac Gewolkt, en het originele (lichtere) Alpinagrün langs buiten, en de velgen van de B3 GT3 er onder. En achteraan monogram 'B8'.

Oh ja, Digitaleanzeige in de ventilatormond :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 hours ago, RRD said:

E46 M3 (looks :inlove: ) met de aandrijflijn van een F80 M3.

Je kan uit dat standaard blok (als geld toch geen bezwaar is) zonder probleem 450pk halen. Waarom zou je daar dan een turbo blok in gaan leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid