Ga naar inhoud

oem frankenstein


Gast

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei gTa:

Ik doe mee.

Manuele E46 M3 CSL, check. Kleur mag voor mij ook iets anders zijn dan zwart of grau. N'importe, momenteel. Manuele versnellingsbak: uiteraard.

Bestaat er geen BMW Motorsport Flachschiebe Reihensechs met 150pk/liter en een redline van +9k? :inlove: 

Anders de P65B44 hé (de race-V8 uit de Z4 GT3). Must do the trick. :inlove:  535paardjes zonder aanblazen :inlove:  

Idd, een manuele M3 CSL. :inlove:

En de sound van die V8 uit de Z4 GT3! :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Ford Focus RS MK2 met de snoet, onderstel en interieur van de Focus RS MK3.

- Lexus LF-A met de snoet van de nieuwe LC en de kont van de RC F.

- Ferrari 488 met de carrosserie van de 430 Scuderia.

- Nieuwe Nissan Micra met widebody pakket, V6 van de 370Z achterin, RWD en manueel. Soort reïncarnatie van de Clio V6.

- Lamborghini Huracan RWD met stuurgevoel en manuele bak van de Gallardo.

En dan nog een echte OEM Frankenstein concept car kopen. Omdat het kan.

monacounveil_image_wide1_1.jpg

Doodzonde dat ze die kar niet in productie nemen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei gTa:

Ik doe mee.

Manuele E46 M3 CSL, check. Kleur mag voor mij ook iets anders zijn dan zwart of grau. N'importe, momenteel. Manuele versnellingsbak: uiteraard.

Bestaat er geen BMW Motorsport Flachschiebe Reihensechs met 150pk/liter en een redline van +9k? :inlove: 

Anders de P65B44 hé (de race-V8 uit de Z4 GT3). Must do the trick. :inlove:  535paardjes zonder aanblazen :inlove:  

E46 M3 GTR street?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Carlito:

E46 M3 GTR street?

Echt geen mooie auto dat.

Eigenlijk echt gek dat BMW de E46 M3 CSL nooit manueel maakte. die rotte SMG erin verpest gewoon de complete auto. Het is mede door de SMG bak uit de E46 M3 dat ik automaten echt haat. Dat schakelde zo bruut en onprecies dat het gewoon gevaarlijk werd in de regen. Afschuwelijke bak was dat.

 

Edit: omdat alles moet kunnen, wil ik een Bentley Continental GT, manueel, W12 6.0 met supercharger, hydraulische handrem, en een fameus sperdiff :D voor op Weeze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden zei PJH:

Echt geen mooie auto dat.

Eigenlijk echt gek dat BMW de E46 M3 CSL nooit manueel maakte. die rotte SMG erin verpest gewoon de complete auto. Het is mede door de SMG bak uit de E46 M3 dat ik automaten echt haat. Dat schakelde zo bruut en onprecies dat het gewoon gevaarlijk werd in de regen. Afschuwelijke bak was dat.

 

Edit: omdat alles moet kunnen, wil ik een Bentley Continental GT, manueel, W12 6.0 met supercharger, hydraulische handrem, en een fameus sperdiff :D voor op Weeze.

Neen, maar gTa spreekt over een manuele E46 met racy V8, kan hij die nemen he, moet hij geen miljardair voor zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Carlito:

Neen, maar gTa spreekt over een manuele E46 met racy V8, kan hij die nemen he, moet hij geen miljardair voor zijn

Maar 't mag er ook nog een beetje mooi uitzien. :D  Plus: het topic gaat net over one-offs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2017 om 07:08 zei PJH:

Eigenlijk echt gek dat BMW de E46 M3 CSL nooit manueel maakte. die rotte SMG erin verpest gewoon de complete auto. Het is mede door de SMG bak uit de E46 M3 dat ik automaten echt haat. Dat schakelde zo bruut en onprecies dat het gewoon gevaarlijk werd in de regen. Afschuwelijke bak was dat.

Schakelt inderdaad heel rommelig, maar toch heeft het iets. Al zou manueel ook mijn keuze zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om niet meteen overdonderd te worden door de eindeloze mogelijkheden, mezelf even baseren op hetgeen waar ik nu in rondkar.
Dus graag dit: Golf Variant met de 2.5 TFSI uit de RS3. Die van het vorig model, met pakweg een Stage 3 van APR erop (rond de 600 pk en 700 Nm).
Short-throw manuele zesbak erin met gated shifter.
Onderstel van de Golf R eronder. Alles wat lichter kan, maniakaal aanpakken zonder te raken aan de bruikbaarheid (geen blote panelen e.d.).
Reflexsilber exterieur, subtiel maar breed uitgeklopte wielkassen (C6 RS6 style), zilveren open multispaaks velg eronder in 18" en maximum 19" (beetje band is vet, concave velgen evenzeer).
Tweeloops uitlaat (zoals de GTI maar dikkere pijpen, 4 is overkill) met kleppensysteem. Dakrails eraf, Audi RS-stijl Recaro stoelen voorin.
Voor de rest vind ik het interieur standaard eigenlijk al ok, ik zou alleen helemaal los gaan met carbon binnenin.

Mijn underdog 'droom' is een Audi A2 met dat als middenmotor en vierwielaandrijving. :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid