Ga naar inhoud

BMW G30 540i M Sport Saffier zwart of Carbon zwart


iRicky

Aanbevolen berichten

Inderdaad, velen hebben wat een vertekend beeld van die kleur omdat ze hem alleen zien op beurzen of op prachtige wax-it foto's. Begrijp me niet verkeerd ik vind het zelf nog steeds een magistrale kleur maar om er volop van te genieten moet het echt proper zijn en in volle zon. Op vakantie in andalusië was dat echt geweldig maar hier in belgië zou ik eerder voor iets als tanzanite gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei fonny:

Ik heb op de F10 Azuritschwarz, enkel in de zon zie je de blauwe kleur erdoor komen. Anders ziet dat gewoon zwart.

Klopt. Terwijl carbonzwart in meer situaties een "gewoon" donkerblauw lijkt (alleen niet als het donker is).

Daarom net vind ik Azurit zo zalig: het verrast nog meer dan carbonzwart. De pop (kleur + vooral die metallic) in die tint als 'ie proper staat in zonlicht is echt awesome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar Tanzanite is dan weer niet leverbaar op een G30. Bovendien denk ik dat juli productie nog wel erg lang wachten is.

Het vervelende is dat er icm M pack maar 6 kleurmogelijkheden zijn:

1. Mineral white (wit valt sowieso af)
2. Mediterranean blue (te blauwe, en precies ook niet zo ons ding)
3. Sophisto grey. Knap maar soms een beetje muisgrijs?
4. Sapphire black. Wellicht te gewoon?
5. Carbon black.
6. Bluestone grey. Niet zo ons ding. Te licht van kleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kiezen of wachten. Zit niks anders op.

Eénmaal Individual beschikbaar wordt voor de nieuwe '5, kan je alles kiezen wat je maar wil. Tegen een meerprijs.

Ik vind het ook vreselijk dat men bij M Packs de kleurkeuze beperkt. Belachelijk. Maar 't is allemaal business. Wil je toch iets anders? Aftikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet, jij mag er eens aan likken om te proeven hoe lekker, maar ik doe dat niet want ik ben geen homo.

:D (copyright The Grand Tour)

Lekker, for sure. Maar als ik daar een 3.000 euro op tafel voor moet leggen, dan kies ik liever nog iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het niet, jij mag er eens aan likken om te proeven hoe lekker, maar ik doe dat niet want ik ben geen homo.
[emoji3] (copyright The Grand Tour)
Lekker, for sure. Maar als ik daar een 3.000 euro op tafel voor moet leggen, dan kies ik liever nog iets anders.


:lolz:
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 hours ago, gTa said:

Kiezen of wachten. Zit niks anders op.

Eénmaal Individual beschikbaar wordt voor de nieuwe '5, kan je alles kiezen wat je maar wil. Tegen een meerprijs.

Ik vind het ook vreselijk dat men bij M Packs de kleurkeuze beperkt. Belachelijk. Maar 't is allemaal business. Wil je toch iets anders? Aftikken.

Da's echt miserie die kleurkeuze bij m pack.

Link naar reactie
Delen op andere sites

choose and don't look back.

Kleurverschil tussen saffier en carbon is niet van die orde dat je er achteraf spijt gaat van hebben. 3k en extra 5 maanden wachten vind ik die individual kleuren niet waard. Of tijd moest echt geen issue zijn. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei erq:

choose and don't look back.

Kleurverschil tussen saffier en carbon is niet van die orde dat je er achteraf spijt gaat van hebben. 3k en extra 5 maanden wachten vind ik die individual kleuren niet waard. Of tijd moest echt geen issue zijn. 

Agreed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

choose and don't look back.

Kleurverschil tussen saffier en carbon is niet van die orde dat je er achteraf spijt gaat van hebben. 3k en extra 5 maanden wachten vind ik die individual kleuren niet waard. Of tijd moest echt geen issue zijn. 

Dat is waar. Maar het gaat geen 5 maanden extra zijn. De onze zou pas begin mei geleverd worden.

Anyways.. het gaat dus saffier zwart of Carbon zwart worden.

De mini is midnight black.. vinden jullie het nog een meerwaarde dat de twee auto's dezelfde kleur hebben? Of is dat mindfuck?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Altijd Saffier

Ik ben Carbonzwart kotsbeu gezien en iedere keer ik een exemplaar zie die 't probeert te combineren met zwarte nieren en/of zwarte of ferricgrey velgen moet ik m'n hoofd schudden.

Het past gewoonweg niet, die tinten vloeken.

Op saffierzwart past dat perfect, all you want ;)

 

Los daarvan, heb ik het ook gehad met al dat blacked-out gedoe, dus als je géén zwarte nieren steekt, als je géén zwarte of donkergrijze velgen steekt, graag nog met raamomlijsting alu gesatineerd, dan kan carbonzwart best knap zijn :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid