Ga naar inhoud

BMW G30 540i M Sport Saffier zwart of Carbon zwart


iRicky

Aanbevolen berichten

Zojuist even gaan kijken bij de dealer hier in Tenerife. Sophisto vind ik op kleurstaal eigenlijk wel knap. En met de optionele M performance wielen in orbit grey wel mooi denk ik. Mijn vader is redelijk sophisto grey minded.

af1aa25c7aec9d616912072df214658d.jpg

b3e3b129fb94f4a2d18206e0e1d868ba.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bluestone is knapper op gewone foto's dan op configurator of persfoto's, vind ik. Alleen wat bang dat dat de gedoodverfde launch-kleur gaat worden, die iedereen (aanhalingstekens) gaat kiezen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar da's volledig blauw. Da's idd vet, zeker (vooral?) in auto's van dat tijdperk. Zo'n blauw interieur zou zelfs nu vermoedelijk nog m'n goesting zijn in een zilverkleurige 911 turbo, die combinatie is beestig vind ik.

Hier gaat het om blauwe zetelbekleding in een voor de rest compleet zwart interieur (pardon, zwarte 'Welt'). Da's toch iets anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe vinden jullie dat sophisto op bovenstaande foto's? Ik vind dat die kleur zeer veel verschillende gezichten heeft. Soms mooi en soms niet mooi.

Dat sensatec dash vind ik ook niet alles om eerlijk te zijn. Ben benieuwd wat het bij Cools zou kosten om van dat dash vol nappa leder te maken met contrast stitching, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minutes ago, BMWMB said:

Wacht dan tot juli om het af fabriek te laten leveren.

Dat is niet noodzakelijk mooier he. Via Cools kun je ook de onderkant van het dash laten bekleden. Weet niet of dat af fabriek ook zo is? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus, gaan we nu niet érg ver? I mean: zou je werkelijk je nieuwe kar helemaal uit elkaar willen laten halen om bij een aftermarket bedrijf wat leder te laten voorzien op 't dash? Gaat tof zijn als je nadien rammeltjes hebt en je dat door BMW wil laten oplossen. En als 't snel-snel gedaan is (zonder demontage dashboard) dan vrees ik dat zoiets na verloop van tijd los gaat komen, blazen gaat vertonen, e.d. door de zon?

Ge wilt een nagelnieuw model vanaf dag 1 en dan nog eens met een sportpack dat de kleurkeuze sterk inperkt. Dan moet ge er genoegen mee nemen dat ge beperkt zijt qua kleurkeuze en nog niet via Individual uw goesting kunt doen. Ofwel moet ge wachten, gelijk BMWMB zegt.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, gTa said:

Jezus, gaan we nu niet érg ver? I mean: zou je werkelijk je nieuwe kar helemaal uit elkaar willen laten halen om bij een aftermarket bedrijf wat leder te laten voorzien op 't dash? Gaat tof zijn als je nadien rammeltjes hebt en je dat door BMW wil laten oplossen. En als 't snel-snel gedaan is (zonder demontage dashboard) dan vrees ik dat zoiets na verloop van tijd los gaat komen, blazen gaat vertonen, e.d. door de zon?

Ge wilt een nagelnieuw model vanaf dag 1 en dan nog eens met een sportpack dat de kleurkeuze sterk inperkt. Dan moet ge er genoegen mee nemen dat ge beperkt zijt qua kleurkeuze en nog niet via Individual uw goesting kunt doen. Ofwel moet ge wachten, gelijk BMWMB zegt.

Ik heb mijn interieur ook voor aflevering bij Cools laten inbouwen en dit is zeer hoogwaardig gedaan. De mannen leveren echt vakwerk en die zou ik zo'n klus wel toevertrouwen om eerlijk te zijn. In dit geval kun je ook de stiknaden in het ivory white nemen en wordt het geheel toch erg mooi denk ik. 1500-2000 EUR max zou dit mogen kosten in mijn optiek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 2/15/2017 at 10:40 AM, gTa said:

Maar da's volledig blauw. Da's idd vet, zeker (vooral?) in auto's van dat tijdperk. Zo'n blauw interieur zou zelfs nu vermoedelijk nog m'n goesting zijn in een zilverkleurige 911 turbo, die combinatie is beestig vind ik.

Hier gaat het om blauwe zetelbekleding in een voor de rest compleet zwart interieur (pardon, zwarte 'Welt'). Da's toch iets anders.

Dat zijn de kleuren van de onze. Staat te koop @gTa. Laat je gaan! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei STA911:

Dat zijn de kleuren van de onze. Staat te koop @gTa. Laat je gaan! :D

Ik heb hetzelfde probleem als jij, minus de drang door de emotionele waarde.

Dus... ken je 't antwoord al. :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid