Ga naar inhoud

2017 Ford GT


JanC

Aanbevolen berichten

20 minutes ago, Waky said:

Kost blijkbaar een half miljoen :wacko: ..dan zou ik toch op zijn minst een servo verwachten :D

 

Er zit toch een servo op? Alleen geen elektrische

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

On 13/05/2017 at 5:03 PM, Fille said:

Autoexpress was ook niet lovend...

Zijn capaciteiten on track waren super, maar zijn gedrag op de gewone weg moet ie onderdoen t.o.v. zijn directe concurrenten..

 

Dat is dus enkel positief te noemen.

 

Ze nemen altijd graag het "a race car for the street" zinnetje in de mond (altijd lachen als ze dat bv zeggen over een GT3 RS, duidelijk nog nooit de binnenkant van een Cup meegemaakt), maar als er dan zo eentje op het toneel verschijnt is het ineens niet goed genoeg.

Dit is wat een supersportwagen moet zijn IMO. No compromises, loeihard gaan on track en voor de rest net genoeg om legaal over de openbare weg te mogen.

  • Vind ik leuk 9
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minutes ago, Waky said:

Dat bedoel ik, een elektrische ;)

Waarom zou je een elektrische servo wilen? Dat rijdt toch kak? :) 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei ir_fuel:

Dat is dus enkel positief te noemen.

 

Ze nemen altijd graag het "a race car for the street" zinnetje in de mond (altijd lachen als ze dat bv zeggen over een GT3 RS, duidelijk nog nooit de binnenkant van een Cup meegemaakt), maar als er dan zo eentje op het toneel verschijnt is het ineens niet goed genoeg.

Dit is wat een supersportwagen moet zijn IMO. No compromises, loeihard gaan on track en voor de rest net genoeg om legaal over de openbare weg te mogen.

En blijkbaar ook keiveel motorlawaai en vooral parasietgeluiden binnenin :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei ir_fuel:

Waarom zou je een elektrische servo wilen? Dat rijdt toch kak? :) 

Idd, mijn eerste opmerking was dan ook sarcastisch bedoeld. :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden zei ir_fuel:

Dit is wat een supersportwagen moet zijn IMO. No compromises, loeihard gaan on track en voor de rest net genoeg om legaal over de openbare weg te mogen.

Uhu, Ford zegt zelfs dat de Ford GT op eender welk circuit harder gaat dan de McLaren 675LT.
Ford heeft zelf  zo'n 675LT gekocht om alles te benchmarken qua circuit prestaties ..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Fille said:

Uhu, Ford zegt zelfs dat de Ford GT op eender welk circuit harder gaat dan de McLaren 675LT.
Ford heeftzelf  zo'n 675LT gekocht om alles te benchmarken qua circuit prestaties ..

Twijfel er geen seconde aan.

Ford heeft een auto gebouwd om Le Mans mee te winnen, en ze "moesten" dus ook een aantal exemplaren maken voor klanten, anders kan je niet in de GT klasse meedoen. Uiteindelijk hebben ze al vals gespeeld want normaal mag je niet racen met een auto waar geen straatversie van bestaat, maar ze hebben daar een derogatie voor gekregen. Het zal hun aan hun reet kunnen roesten dat een 50-plusser zou klagen over de moeilijke in- en uitstap, of het te veel aan cabine-lawaai, of het gebrek aan Apple Car Play. De beker is binnen, en al de rest is bijzaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Waky said:

Zozo, dus een hypercar moet op circuit èn op de baan goed zijn. Persoonlijk vind ik dat positief en zou een reden zijn tot aankoop.

Wat is het specifieke probleem dan? Dat hij moeilijk drempels kan pakken, dat hij te hard rijdt, teveel lawaai maakt, moeilijk in en uitstappen?

Het interieur is niet dat, maar als het stuurgevoel goed is ben je dat zo vergeten. 

Is er al een ringtijd bekend? :D

 

Volgens mij bedoelen ze dat bij deze auto de motor de show niet steelt en hij het moet hebben van zijn chassis-eigenschappen. Je moet met andere woorden al leuke wegen opzoeken om er echt je plezier uit te halen. Of op circuit mee gaan om de capaciteiten van de auto ten volle ten leren gebruiken. Bij een 458/488 of McLaren LT zal het allemaal iets minder steriel/racecar aanvoelen en dus meer plezier 'on road'?

T'is maar wat je zoekt in een auto zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden zei ir_fuel:

Waarom zou je een elektrische servo wilen? Dat rijdt toch kak? :) 

Niet noodzakelijk vind ik.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei ir_fuel:

Ford heeft een auto gebouwd om Le Mans mee te winnen, en ze "moesten" dus ook een aantal exemplaren maken voor klanten, anders kan je niet in de GT klasse meedoen. Uiteindelijk hebben ze al vals gespeeld want normaal mag je niet racen met een auto waar geen straatversie van bestaat, maar ze hebben daar een derogatie voor gekregen. Het zal hun aan hun reet kunnen roesten dat een 50-plusser zou klagen over de moeilijke in- en uitstap, of het te veel aan cabine-lawaai, of het gebrek aan Apple Car Play. De beker is binnen, en al de rest is bijzaak.

doen ze toch al jaren? ze maken een gelimiteerde reeks als straatverise zodat ze hun racemachiene mogen gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Timo said:


Lambo #1

Heerlijk ding trouwens, ik ga er van uit dat een groot deel van de klanten al een oudere Ford GT heeft. Leuke combo.

Was op selectie, dus ik vermoed van wel. Al een geluk heeft niet elke wannabee YouTube Vlogger met wat geld ene gekregen, anders was mijn interesse wel weg :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
3 hours ago, ex-Mooseman said:

die heeft maar 1 hemd.  Al zijn geld zit in die auto's.

Zei ie toch ook in het filmpje :lolz: Met het geld dat hij uitspaart aan kleding koopt hij die GT.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid