Ga naar inhoud

2017 Ford GT


JanC

Aanbevolen berichten

Dat is echt geschifte technologie, die kar.

En ik denk dat je tegenwoordig beter af bent qua performance met een geblazen 6 cilinder dan met een atmo 8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt dat gedaan, zo'n exclusieve lak pakken als matte kleur of parelmoer en dan regelmatig circuit gaan?

Ik dacht hoe gaveseerder de kleur hoe meer miserie met het onderhoud ervan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-1-2018 om 23:18, ir_fuel zei:

Dat is echt geschifte technologie, die kar.

En ik denk dat je tegenwoordig beter af bent qua performance met een geblazen 6 cilinder dan met een atmo 8.

Bij dit soort kisten pleegt emotie nogal eens voorrang te krijgen op ratio. 8 > 6.
Maar inderdaad, atmo/supercharged (sound) is niet de meest efficiënte keuze, en een turbo V8 zal ook nooit zo orgastisch klinken als die van het vorig model.
Dat gezegd zijnde: ik wil er één, en hard. Geen idee welke kleur. Vergeet subtiel maar, al vind ik dat donkerrood echt vet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, gTa zei:

Gaveseerd :inlove::D 

Ik hoorde er zelfs bijna een stem bij maar ik kan er niet opkomen van wie. 'Prefesjeneel' dat weet ik nog goed(niet hollands). Dat was louche tiep die een tweedehandswinkel openhield in de kortrijksepoortstraat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, JanC said:

Bij dit soort kisten pleegt emotie nogal eens voorrang te krijgen op ratio. 8 > 6.

homologatie kar.

Fuck emotie, dat moet gewoon loeihard gaan.

Ik heb het zelf al mogen meemaken achter het stuur, wat dat geeft als je met veel atmo power het moet opnemen tegen turbo geweld met minder pks. 100 pk minder en 300kg meer maar wel wegtrekken uit trage bochten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

homologatie kar.

Fuck emotie, dat moet gewoon loeihard gaan.

Ik heb het zelf al mogen meemaken achter het stuur, wat dat geeft als je met veel atmo power het moet opnemen tegen turbo geweld met minder pks. 100 pk minder en 300kg meer maar wel wegtrekken uit trage bochten.

Vorige was supercharged hé.
Natuurlijk is het geen vergelijk als je 650 pk moet zien te halen uit een atmosferisch blok, laat staan 740 Nm.
Cilinderinhoud maal 2...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, JanC said:

Vorige was supercharged hé.
Natuurlijk is het geen vergelijk als je 650 pk moet zien te halen uit een atmosferisch blok, laat staan 740 Nm.
Cilinderinhoud maal 2...

Een turbo is efficiënter dan een supercharger.

Een supercharger rijdt leuker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een turbo is efficiënter dan een supercharger.
Een supercharger rijdt leuker.

Verschil is behoorlijk groot !
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, ir_fuel zei:

Die Porsche haalt in race trim ook geen 600pk.

Ik bedoel dat dit ding in racetrim ergens rond de 500 pk heeft, maar dankzij de turbo's kan je er wel een pak meer uit halen zonder restricties, het soort power dat je nodig hebt om van een supercar een hypercar te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 11/01/2018 at 9:40 PM, JanC said:

Ik bedoel dat dit ding in racetrim ergens rond de 500 pk heeft, maar dankzij de turbo's kan je er wel een pak meer uit halen zonder restricties, het soort power dat je nodig hebt om van een supercar een hypercar te maken.

Ja daar heb je een punt.

Tegenwoordig hebben al die straatauto's een pak meer vermogen dan de race versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid