Ga naar inhoud

2017 Ford GT


JanC

Aanbevolen berichten

Het geel met zwarte letters van NL en LUX steekt vaak nogal hard af tegen de kleur van de lak, in tegenstelling tot BE platen.

Maar bijvoorbeeld op die gele GT uit de video van EVO zouden geel-zwarte platen nog gaan (oef, terug on-topic :ninja:).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch wel één van dé auto's met het hoogste postergehalte van de laatste tijd... :inlove:
wdmp_170425_14311.jpg&key=847849535eead5a9ae9efb175200e982e584f2d809496f2c638cc04c383c2d75

Bij de meeste auto's zitten wielen niet in t midden van de wielkas omdat ze te hoog staan.
Hier is da omgekeerd, beetje mislukte tuningverlaging.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/1/2018 om 21:43, Timo zei:

jij verbaast je dat je niet vaak een Ford GT ziet rijden? 

Jij duidelijk niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/1/2018 om 11:56, gTa zei:

Ik heb er ooit één gezien op de openbare weg, nog niet zo heel lang geleden (een jaar of 2). Is je punt daarmee ontkracht? :D 

Wat denk je zelf? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 04/01/2018 at 7:17 AM, Joske said:


Bij de meeste auto's zitten wielen niet in t midden van de wielkas omdat ze te hoog staan.
Hier is da omgekeerd, beetje mislukte tuningverlaging.

Die staat in track mode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minutes ago, utah said:

Jij duidelijk niet.

Ik snap echt niet wat je verwacht. Je ziet al amper Ferrari’s rijden en jij denkt dat een Ford GT vaak te zien valt?

100 stuks voor Europa, momenteel 13 op mobile.de en x aantal mogelijk verongelukt en een groot aantal onder een doekje bij een verzamelaar.

Oké dan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Honderdduizend keer zo knap als die nieuwe McLaren.
Alleen de uitgeklapte spoiler ziet er wat simplistisch uit, en van het interieur ben ik ook nog geen grote fan.
Voor de rest gewoon top.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ook geen seconde twijfelen tussen dit en de McLaren.

Tip: het wordt niet de McLaren.

Dit is echt een homologatie-auto zoals men er enkel vroeger bouwde. 

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ergens blijft het toch wat wringen dat 'ie geen V8 heeft. Dat geluid met deze looks was perfectie geweest. Maar dat past er gewoon niet in, denk ik, als je die foto's van achteraan bekijkt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minutes ago, JanC said:

Ergens blijft het toch wat wringen dat 'ie geen V8 heeft. Dat geluid met deze looks was perfectie geweest. Maar dat past er gewoon niet in, denk ik, als je die foto's van achteraan bekijkt. 

Heeft niets met passen te zien he. Ze zijn bij het design al direct begonnen met de V6. Was ook volledig achter de rug van het management gebouwd, puur door de ingenieurs (om te laten zien wat kon), dat is toch het verhaal. Uit dat standpunt bekeken, is die V6 met turbo's gewoon de juiste keuze.

2 weken terug in Autoworld geweest, daar stonden ze allemaal op een rij, de GT40, de vorige GT en deze in raceversie, formidabel machien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, utah zei:

Wat denk je zelf? 

Dat ik er ooit één gezien heb op de openbare weg, nog niet zo heel lang geleden (een jaar of 2).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid