Ga naar inhoud

[TK] BMW 520d Touring 2013


Rabbit

Aanbevolen berichten

BMW 520d Touring te koop, wegens aankoop andere wagen. Wagens is ongevalvrij, en zeer goed onderhouden en heeft 80% autosnelweg kilometers gedaan.

 

PRIJS: 29900€

KM-stand: 83.000 

Wagen is zeer compleet voorzien van vele opties
- Automaat
- Comfortzetels in Individual Nappa Mocca (exclusief)
- M Sportpack
- Elektrische zetels met geheugen
- Individual Aluminium Feinschliff raamomlijsting
- Ambient Lighting
- Panoramisch schuifdak
- Speed limit info ( lezen verkeersborden )
- Navigatie Professional
- Zetelverwarming
- PDC voor en achter
- RTTI ( met nog bijna een jaar abonnement )
- Teleservices, apps,
- Individual zonnewering
- High Beam assist
- Xenon
- Automatische achterklep

Wagen kreeg om de 15.000 kilometer een klein onderhoud, en kreeg zonet nieuwe banden rondom.

 

 

 

 

 

 

 

DSC09782.JPG

DSC09787.JPG

DSC09797.JPG

DSC09798.JPG

DSC09800.JPG

DSC09801.JPG

DSC09802.JPG

IMG_3792.JPG

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Correcte prijsstelling aangezien het een facelift is met een M-pack.

Alleen doe toch eens de moeite om een auto te wassen en dan een paar foto's te maken wanneer je een wagen verkoopt :oops: .

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei RRD:

Correcte prijsstelling aangezien het een facelift is met een M-pack.

Alleen doe toch eens de moeite om een auto te wassen en dan een paar foto's te maken wanneer je een wagen verkoopt :oops: .

Dit weekend ok. Het giet verdomme :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes met verkoop! Maar weinig animo op de 2dehands markt blijkbaar. Ofwel verkoop ik het verkeerde..

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei DuDe:

Succes met verkoop! Maar weinig animo op de 2dehands markt blijkbaar. Ofwel verkoop ik het verkeerde..

Hier ook hoor, veel berichtjes maar nog maar 1 kijker. Zijn natuurlijk niche producten he (die van ons toch).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En de handelaars die er percies 10k willen op pakken. Ben ik nu zo naief of is dat de normale gang van zaken ?

JMM hun bod: 15.000 excl btw. Khad zin om te vragen of ze met hun eigen producten aan t lachen waren. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15000 lijkt me een redelijke prijs voor een tweedehands 2.0 diesel. Sorry to say so.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei thor:

20 k lijkt me ook het max. dat je heruit zal halen.:(

Not sure if joking or serious :) . Want afgaand op het bod dat ik gisteren al mocht ontvangen zit je er toch stevig naast.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Rabbit:

En de handelaars die er percies 10k willen op pakken. Ben ik nu zo naief of is dat de normale gang van zaken ?

JMM hun bod: 15.000 excl btw. Khad zin om te vragen of ze met hun eigen producten aan t lachen waren. 

Dus ge zijt voor diegene gegaan die je me reeds doorstuurde? :D

Top!

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden zei B3noît:

Dus ge zijt voor diegene gegaan die je me reeds doorstuurde? :D

Top!

IK heb niets gekocht hoor, ben eens gaan zien voor die bij JMM, maar wekt geen goed gevoel op mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vraagprijs lijkt me ok, alleszins niet overdreven, nog een beetje onderhandelingsmarge. Wat Swede hier verklaart is de waanzin voorbij :D

Prachtige auto, helemaal mijn smaak en wensen, op de motor na. Was het een 530 geweest, ik had hem gekocht.

Succes met de zoektocht naar een D3! Tip: staar je niet blind op non-Allrads, overweeg ook een Allrad zolang die maar het optionele sperdifferentieel heeft. Dan gaat ge meer keuze hebben. (De meeste zijn Allrad zonder sper, de zeldzaamste zijn rwd met sper.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 k lijkt me ook het max. dat je heruit zal halen.[emoji20]


Het is geen E klasse he.
  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei gTa:

Vraagprijs lijkt me ok, alleszins niet overdreven, nog een beetje onderhandelingsmarge. Wat Swede hier verklaart is de waanzin voorbij :D

Prachtige auto, helemaal mijn smaak en wensen, op de motor na. Was het een 530 geweest, ik had hem gekocht.

Succes met de zoektocht naar een D3! Tip: staar je niet blind op non-Allrads, overweeg ook een Allrad zolang die maar het optionele sperdifferentieel heeft. Dan gaat ge meer keuze hebben. (De meeste zijn Allrad zonder sper, de zeldzaamste zijn rwd met sper.)

Ik weet eigenlijk zelfs nog niet of het een D3 wordt ze mannekes :P

Ik heb niet graag teveel stress, en ik wil de 5 gewoon weg, al moet ik dan even met een citroen C3 1000cc rondbollen. Weg is weg. Daarna zien we wel.
En wat Alpina's betreft inderdaad: ik ben compleet van hetzelfde idee: kga niet wachten tot er een RWD afkomt met sper, wel eerder zoeken/laten zoeken naar een Allr met sper.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas hebben ook niet zo veel Allrads het optionele sperdiff.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei gTa:

Was het een 530 geweest, ik had hem gekocht.

Was het een benzine geweest, dan had ik 'm gekocht (voor de voorgestelde 15.000 ex BTW :D)

Succes met de verkoop.  

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet overdreven gevraagd, correcte samenstelling, dito kilometers... Alleen gestoord overaanbod dat wat tegenwerkt en een Premium Selection die nu 4j garantie geeft

Niet simpel dus, maar succes met de verkoop!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei VanCamel:

Niet overdreven gevraagd,

 

 

... Alleen gestoord overaanbod dat wat tegenwerkt

Doesn't compute. Iets met vraag/aanbod of zoiets.

Maar het Nappa leder is wel een USP, vrijwel onvindbaar :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is wie specifiek zoekt naar nappaleder. Daar kijkt niemand van op, leder is leder volgens de mensen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid