Ga naar inhoud

[TK] BMW 520d Touring 2013


Rabbit

Aanbevolen berichten

De vraag is wie specifiek zoekt naar nappaleder. Daar kijkt niemand van op, leder is leder volgens de mensen.

Indeed
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei DRIVER-W:

De vraag is wie specifiek zoekt naar nappaleder. Daar kijkt niemand van op, leder is leder volgens de mensen.

Dat zijn wat freaks hier en daar. Zou me 500€ extra waard zijn, maar niet meer. Persoonlijk zou ik voor dit bedrag altijd een exemplaar bij BMW kopen.

Edit: De prijs is gewijzigd precies. Onder de psychologische grens, is al een heel ander verhaal :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Only time will tell, ik wens de verkoper van harte 29 k toe maar toch vrees ik dat het in de marge 20 a 22.5k zal zitten.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

EH voila, nieuwe foto's toegevoegd.

De vraag is inderdaad, wie er daar achter zoekt he, achter Nappa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier achter zoeken moet die niet, je moet daar ook niet meer centen mee vangen. Wel een koper kunnnen lokken voor iets wat een andere wagen niet heeft. Klinkt toch goed op de straatbbq niet, 'ja, met echt nappaleder!'

vooral het geslaagde kleurenspel en bijhorende atmosfeer in de cabine maakt dit een + btw. Ik knap ook af op bleke dakhemels tegenwoordig...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Only time will tell, ik wens de verkoper van harte 29 k toe maar toch vrees ik dat het in de marge 20 a 22.5k zal zitten.


F1x gaat gewoon meer geld als een E, ik heb ook een S212 gehad zoals jij he, wel een 350 en ook een F10. Die F10 alhoewel minder uitgerust en maar met een 4cil tractormotor is eigenlijk voor meer geld weggegaan als de E.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeveer 26-27 moet je zeker voor deze kunnen krijgen. Mijn F10 die van 2012 was en veel minder uitgerust (wel de belangrijkste dingen) is vrij gemakkelijk verkocht voor 20500. Aan een marchand dan nog. Had 69k km's ofzoiets.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Davy_:

Ongeveer 26-27 moet je zeker voor deze kunnen krijgen. Mijn F10 die van 2012 was en veel minder uitgerust (wel de belangrijkste dingen) is vrij gemakkelijk verkocht voor 20500. Aan een marchand dan nog. Had 69k km's ofzoiets.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 

De mijne overgelaten voor 13500. Maar die had wat meer kilometers :D 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei Fons De Turbospons:

Beschikt deze over HiFi pro?

Ik dacht van wel. Er zitten alleszins extra speakers in: Speakers in de grond, plafond, ... Speelt alleszins wel beter dan mijn F30 met Hifi Pro

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee hoe ik eraan kom ( VIN decoder geeft me die optie ook niet ) maar ik heb wel de aangeduide speakers zitten, in het midden van het dashboard, alsook een versterker in de koffer en speakers onder de voorzetels

 

 

 

677hifi-pro.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik gisteren die foto's aan het nemen was dacht ik bij mijn eigen " het is toch verdomme wel een knappe F11, zoniet misschien de knapste 520d die ik al zag ". En als ik me dan de vraag stel waarom ik hem eigenlijk weg doe, kan ik dat ook niet gelijk beantwoorden. Het is gewoon een beetje een te zakelijke auto voor me, en de M3 komt te weinig buiten om fun te hebben.

Een ding staat wel vast: het was de beste auto, die ik ooit had, en zelfs al moet ik er blijven mee rijden, ga ik het zeker geen straf vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Rabbit:

Geen idee hoe ik eraan kom ( VIN decoder geeft me die optie ook niet ) maar ik heb wel de aangeduide speakers zitten, in het midden van het dashboard, alsook een versterker in de koffer en speakers onder de voorzetels

 

 

 

677hifi-pro.jpg

Heb je aflegruimte in de achterportieren? (zoals in de voorportieren) of zit daar een speaker?
Dat is hetgeen waar ik altijd op lette bij de advertentiefoto's om te bepalen of het Hifi pro was of niet :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rabbit:

Geen idee hoe ik eraan kom ( VIN decoder geeft me die optie ook niet ) maar ik heb wel de aangeduide speakers zitten, in het midden van het dashboard, alsook een versterker in de koffer en speakers onder de voorzetels

 

 

 

677hifi-pro.jpg

De voorbereiding  voor de speakers onder de stoelen zit er altijd. ;) Maar dat betekent niet dat er effectief een speaker in zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Tommie:

De voorbereiding  voor de speakers onder de stoelen zit er altijd. ;) Maar dat betekent niet dat er effectief een speaker in zit...

Huh?

 

Zelfs het basissysteem heeft zes speakers. 2 in de deuren, 2 onder de stoelen en 2 in het plafond (F11)

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden zei msxx:

Huh?

 

Zelfs het basissysteem heeft zes speakers. 2 in de deuren, 2 onder de stoelen en 2 in het plafond (F11)

Eigenlijk nog nooit op gelet.

Hoeveel speakers moet ik hebben voor Hifi pro te hebben? want als dat het standaardsysteem is, vind ik dat toch vrij vol klinken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Tommie:

De voorbereiding  voor de speakers onder de stoelen zit er altijd. ;) Maar dat betekent niet dat er effectief een speaker in zit...

Die onder de zetels werken alvast zeker, die in het midden van het dashboard ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Rabbit:

Eigenlijk nog nooit op gelet.

Hoeveel speakers moet ik hebben voor Hifi pro te hebben? want als dat het standaardsysteem is, vind ik dat toch vrij vol klinken :P

Hifi heeft de tweeters bij de spiegels

Hifi Pro heeft de speakers cfr bovenstaand plaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk nog nooit op gelet.
Hoeveel speakers moet ik hebben voor Hifi pro te hebben? want als dat het standaardsysteem is, vind ik dat toch vrij vol klinken [emoji14]

De mijne had het standaardsysteem en dat was niet vet (wel beter dan standaard in een F30, wat compleet bagger is) dus zal jij wel een upgrade hebben.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanvond kwam er een bevriende detailer langs ( werkt voor een bekende West-Vlaamse autogarage :) ) en die zei me dat het echt verbazend is hoe weinig steenslag de auto eigenlijk maar heeft.

En eigenlijk is dat wel als je erop let, mijn F30 had een pak meer steenslag, maar die motorkap loopt dan ook wel zeer fel af, tov die van een F10.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gekeken op 520d uit 2013 en particulier aangeboden, staat er gewoon tussen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannamiddag toch maar een raar telefoongesprek gehad. Een gast uit Eupen. Hij wilde komen zien naar de wagen - kende enkel Duits - en als ie hem aanstond hem direct meenemen. 

Hij zou me een bankgarantie geven, en het overschrijven bij me thuis. Ik zei "je kunt dat nog altijd annulleren achter mijn rug", ...
Ik zei hem dat ik liever geld op mijn rekening zag, en dat ik hem dan pas zou laten gaan. Toen ik al iets van cash wilde zien, dan kon dat ook niet, want het geld kwam van zijn vader, ... 

Een hoop gezever en gediscussieer later, zei ie plots dat het maandag of dinsdag ook kon. Toen ik zei: " ja natuurlijk als je hem vanavond ok vindt kun je er idd maandag of dinsdag over beschikken" En toen haakte ie in :inlove:

Echt geen idee wat ik ervan moet vinden... Hij heeft nu wel een sms met mijn gegevens, maar bon ja, het zij dan maar zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid