Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
25 minutes ago, ICM said:

Ik heb het opgezocht, en ook die kerel in het filmpje is een Hollander.

Dat hoorden we al na zijn eerste zin :)

Geplaatst:
1 hour ago, WoKe said:

Dat hoorden we al na zijn eerste zin :)

:D

ORLY?

Geplaatst:

Ik versta dat je als bedrijfsleider in de spotlights wil staan maar heel die video is om zeep door je stem man :fp: 

Geplaatst:
Op 19-12-2017 om 16:20, Polygoon zei:

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een Twizzy? Hoe betrouwbaar is dat?

daar rammel je uit :(

Geplaatst:
24 minutes ago, Tjeu said:

Staat deze hier al? 

http://www.byton.com/ 

Displays genoeg precies. :o
Vind hem wel niet lelijk. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Op het salon in de Leaf, ioniq en Golf E gezeten. Leaf heeft een paar ergonomische missers, Ioniq en Golf zitten goed.

Geplaatst:

Zijn die ook voor Tesla’s?

Geplaatst:

Tesla's kunnen er ook laden, maar niet aan de snelladers. Als er CHAdeMO connectoren voorzien zijn kan je er tot 43kW laden.

Er is wel sprake van dat de Model 3 in Europa zou geleverd worden met zogenaamde CCS2-connector die dan wel aan de CCS2 lader kan hangen. De Model 3 zou ook aan hogere vermogens kunnen laden dan de 120kW die de Model S en Model X nu doen, maar er zijn momenteel geen superchargers die meer dan 140kW geven.

Maar waarom zou je daar laden, behalve in noodgevallen? Het netwerk van Tesla superchargers is veel uitgebreider.

Geplaatst:
6 hours ago, wooter said:

't is precies een ziekte

Maar als je 1000 kilometer moet rijden dan zal je na een uur of vier (twee chauffeurs allebei 2 uur gereden) even een bak koffie willen drinken en de benen willen strekken. Als je daarmee klaar bent is de Tesla al weer bijna vol voor het laatste stuk.

:lolz: 

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
19 minuten geleden, wooter zei:

Ik denk dat je de boodschap hebt gemist.

De boodschap. :tct:

Het is écht een geloof! :D

Geplaatst:
38 minutes ago, wooter said:

Was er dan een boodschap?

Geplaatst:

Ik kan alleen maar concluderen dat zo een EV momenteel voor weke tingels met een kleine blaas is.

Geplaatst:
4 uren geleden, wooter zei:

Ik vind dat de auteur het concept te makkelijk opzij zet. Een Tesla haalt in realiteit toch geen 500km range met enkel z’n batterijen?

Geplaatst:
19 minutes ago, Martini Racing said:

Ik vind dat de auteur het concept te makkelijk opzij zet. Een Tesla haalt in realiteit toch geen 500km range met enkel z’n batterijen?

Ook jij mist de boodschap :)

De boodschap gaat niet over de Tesla, maar over de kosten (in investeringen in de auto, maar ook in investeringen van de infrastructuur en de prijs van de energie) van de waterstof.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid