gTa 28.029 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 Laden, tiens! En verbroederen met andere Teslostici. Tijdens het verorberen van een vegan slaatje tofu en een bio cidertje. 1 Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 En nog niemand die gesproken heeft over de extra maatregelen die parkings moeten nemen voor ev voertuigen (en de relatie met het aantal plaatsen?) Zoek eens de maatregelen ivm brand op aub? De Tesla fans zijn daar goed in....... Quote
ir_fuel 58.288 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 Just now, gTa said: Laden, tiens! En verbroederen met andere Teslostici. Tijdens het verorberen van een vegan slaatje tofu en een bio cidertje. Uw matteke uitrollen en bidden in de richting van Fremont. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 1 minuut geleden, Jokke_vlo zei: En nog niemand die gesproken heeft over de extra maatregelen die parkings moeten nemen voor ev vooertuigen (en de relatie met het aantal plaatsen? Zoek eens de maatregelen ivm brand op aub? De Tesla fans zijn daar goed in....... De bta-ratio (burn to ashes) van een Tesla is 87,36% gunstiger dan dat van alle auto's met dinosaurusmotoren samen, dat is hier toch hoger al neergepoot? Lezen wat er staat, jongeman. Al kunnen we het jou wel vergeven, al die schadelijke uitstootgassen zullen voorzeker je netvlies aangetast hebben. Quote
gTa 28.029 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 2 minuten geleden, ir_fuel zei: Uw matteke uitrollen en bidden in de richting van Fremont. Is dat vóór of ná de take van je daily update van je POV "look at my fantastic Tesla - a user's review EVERY day - since it's THAT good and the world shall know" YouTube-kanaal? Quote
josenjef 436 Geplaatst: 4 juli 2018 Geplaatst: 4 juli 2018 En als je een hybride hebt met tankkaart, ga jij dan betalen om die in te pluggen?Heb al wat leasingaanbiedingen gezien waar een kaart bij zat van zo een laadpuntennetwerk, naast de tankkaart. Meeste bedrijven hebben ook al palen.Mijn vrouw staat binnenkort voor de keuze, wij gaan dat toch overwegen. Quote
Dawud 4.616 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 9 uren geleden, josenjef zei: Heb al wat leasingaanbiedingen gezien waar een kaart bij zat van zo een laadpuntennetwerk, naast de tankkaart. Meeste bedrijven hebben ook al palen. Mijn vrouw staat binnenkort voor de keuze, wij gaan dat toch overwegen. Toen mijn vrouw haar hybride in ontvangst nam, was één van de voorwaarde dat zij een "laadstation" moest voorzien aan ons huis. (En daarnaast had ze dus ook tankkaart en zo een kaartje voor te laden aan andere palen) Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 (aangepast) Elektriciteit naar oorsprong: https://www.vreg.be/sites/default/files/document/rapp-2018-05.pdf Afgerond: 20 fossiel 30 hernieuwbaar 50 kernenergie 5 juli 2018 aangepast door Dirk75 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 En je had dus extra tijd verloren en bovendien constant uw tempo moeten aanpassen. Ik moest niet omrijden en stoppen in Mulhouse en extra tijd opsouperen. Wat ging Ik daar trouwens gedaan hebben behalve “wachten”Als je geen tijd wilde verliezen, dan had je de kortste weg naar huis genomen. Aangezien je een omweg hebt gemaakt om wat te genieten, zou voor mij dat half uur extra laden geen straf geweest zijn. Je kan wat actief zijn op social media wat ik heel graag doe, of je kan socializen met andere Tesla rijders die er staan. Ik vind dat ook quality time in het drukke leven dat wij hebben. Quote
josenjef 436 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 Toen mijn vrouw haar hybride in ontvangst nam, was één van de voorwaarde dat zij een "laadstation" moest voorzien aan ons huis. (En daarnaast had ze dus ook tankkaart en zo een kaartje voor te laden aan andere palen)We hebben een stekker aan de oprit [emoji3] maandag begint ze op de nieuwe job, tegen dat ze moet bestellen toch is een paar van die modellen gaan bekijken. 9 Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 19 uren geleden, Polygoon zei: Of je nu wil zeggen waar of niet, deze zin staaft enkel mijn argument . doet toch niet uit, want volgens de letter van de wet, mag je met een hybride op die plaatsen niet gaan staan. dus voor het weinige aantal volledig elektrische wagens die er rondrijden volstaan de momentele laadparkeerplaatsen. Quote
Jokke_vlo 16.914 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 Als je geen tijd wilde verliezen, dan had je de kortste weg naar huis genomen. Aangezien je een omweg hebt gemaakt om wat te genieten, zou voor mij dat half uur extra laden geen straf geweest zijn. Je kan wat actief zijn op social media wat ik heel graag doe, of je kan socializen met andere Tesla rijders die er staan. Ik vind dat ook quality time in het drukke leven dat wij hebben.Verdorie Idd ! Een half uur socializen met wildvreemden omdat je moet wachten op een half uur durende tankbeurt. Idd dat is vooruitgang ! Weg met de benzineslurper ! Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 Ik heb al lang niet meer gesocialized op een supercharger hoor. Ik denk dat ik dat 2 keer gedaan heb. Nu, op mijn trip in GB ben je niet verder in gegaan. Zal wel komen omdat je moeilijk kan beweren dat je je passagiers in flessen laat pissen om toch maar niet te hoeven stoppen, en je liever een broodje uit een tankstation eet dan even te gaan zitten aan tafel. Quote
Race7 133 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 Allez Jokke, kan je tijdens het wachten palaveren over hoe geweldig en snel dat superchargen wel niet is met gelijkgezinden die ook staan te wachten Quote
tuscani 11.796 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 3 minuten geleden, Jokke_vlo zei: Verdorie Idd ! Een half uur socializen met wildvreemden omdat je moet wachten op een half uur durende tankbeurt. Idd dat is vooruitgang ! Weg met de benzineslurper ! ik zie een gat in de markt om een paar dames te gaan placeren op die plaatsen. 2 Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 (aangepast) 4 minuten geleden, tuscani zei: ik zie een gat in de markt om een paar dames te gaan placeren op die plaatsen. Die komen wel vanzelf, als er een auto van € 180000 staat. Maar ze zijn snel terug weg, omdat de bestuurders lullen over hun tesla. 5 juli 2018 aangepast door Dirk75 Quote
Polygoon 15.036 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 4 uren geleden, tuscani zei: doet toch niet uit, want volgens de letter van de wet, mag je met een hybride op die plaatsen niet gaan staan. dus voor het weinige aantal volledig elektrische wagens die er rondrijden volstaan de momentele laadparkeerplaatsen. Staat dat al in het wetboek geschreven? Quote
Gast wooter Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 2 hours ago, Polygoon said: Staat dat al in het wetboek geschreven? https://www.wegcode.be/wetteksten/secties/kb/wegcode/253-art70 Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 Op 4/07/2018 om 19:04, BMWMB zei: Gehandicapten? Dat horen mindervaliden niet graag. En toch is "gehandicapten" of "mensen met een handicap" net wel de juiste omschrijving. "Mindervaliden" en "andersvaliden" werden vroeger (jaren '70 en '80) gebruikt, maar worden tegenwoordig niet meer aanzien als correct. Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 13 minuten geleden, knight-rider zei: En toch is "gehandicapten" of "mensen met een handicap" net wel de juiste omschrijving. "Mindervaliden" en "andersvaliden" werden vroeger (jaren '70 en '80) gebruikt, maar worden tegenwoordig niet meer aanzien als correct. Correct of niet, het gaat over empathisch vermogen naar de mensen toe. Quote
knight-rider 105 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 55 minuten geleden, Dirk75 zei: Correct of niet, het gaat over empathisch vermogen naar de mensen toe. Dat is het hem nu net. Wat zou je zelf nu liever horen? Dat je minder of anders bent dan andere mensen? Of dat je een mens ben zoals iedereen maar met een handicap? Ik kies dan toch voor het laatste! Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 3 minuten geleden, knight-rider zei: Dat is het hem nu net. Wat zou je zelf nu liever horen? Dat je minder of anders bent dan andere mensen? Of dat je een mens ben zoals iedereen maar met een handicap? Ik kies dan toch voor het laatste! Dat ze me gewoon als mens blijven zien, zonder meer. Geen hokjes. Quote
stijn82 117 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 zolang tesla rijders maar niet in een hokje geplaatst worden is 't goed Quote
Gast Dirk75 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 (aangepast) 3 minuten geleden, stijn82 zei: zolang tesla rijders maar niet in een hokje geplaatst worden is 't goed Volgens mij rijd jij met een golf Volgens mij is het andersom.... 5 juli 2018 aangepast door Dirk75 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 5 juli 2018 Geplaatst: 5 juli 2018 Verdorie Idd ! Een half uur socializen met wildvreemden omdat je moet wachten op een half uur durende tankbeurt. Idd dat is vooruitgang ! Weg met de benzineslurper ! Zeurpiet! [emoji2]Zeg ik dat het vooruitgang is? Neen, maar als ik beslis om de Tesla te nemen, dan geef ik daar niet om. Als ik dat niet wil doen, dan neem ik ook wel de GT3. Alleszins, ik geef het op. Met u discussieer in niet meer. We weten dat jij geen liefhebben bent van elektrisch rijden, en ik leg me daarbij neer. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.