gTa 28.022 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 Zojuist zei Titleist: gTa zijn kot staat nog open, help. You rang, milord? Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 Super ding. Is hier al een paar keer de revue gepasseerd. (Terecht.) Absoluut niet vergeten. Quote
Krikkie 9.830 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 Lexus is 200 tte, ken de persoon ook persoonlijk http://www.autofans.be/reportages/nocat/27094-vrijdag-fandag-lexus-200-tte-kompressor Corolla tte Quote
quadrifoglio 3.641 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 17 minuten geleden zei C_X: @gTa... Nie over tuners beginnen he of ik stoof u een peer Carlsson C37 RS (kijk vooral naar den inlaat die ze bij een familielid gaan pikken zijn) Heb ik nog een test van liggen in een oude Autogids, denk een artikel van Xavier Daffe. 3 Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 'k verstond me eerst nie aan die inlaat tot ge achternamen gaat opzoeken en dan is't duidelijk wie in welken bak zal gaan pikken hebben en met een vijlke de ///M er af heeft gedaan Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 2 uur geleden zei The Swede: Die Xantia Activa was inderdaad echt speciaal en vergeten. Maar ge kon daar ongelofelijk hard mee de hoek om gaan Ik heb die eerst genoemd in dit topic :mrcool: Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 1 hour ago, quadrifoglio said: Heb ik nog een test van liggen in een oude Autogids, denk een artikel van Xavier Daffe. Dat ik vertaalde in het Nederlands destijds Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 7 minuten geleden zei The Swede: Dat ik vertaalde in het Nederlands destijds Ha dat deed jij bij AG. Kon me al niet voorstellen dat jij ook mocht testen Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 Enkel zeggen dat niks waar was en gewoon zijn goesting schrijven, "vertalen" noemen ze dat Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 28 juli 2017 Geplaatst: 28 juli 2017 1 hour ago, Lotuzzz said: Ha dat deed jij bij AG. Kon me al niet voorstellen dat jij ook mocht testen Tja, we beginnen niet allemaal bovenaan de ladder. En niet iedereen is gezegend met de wijsheid en rijkunsten als jij 25 minutes ago, C_X said: Enkel zeggen dat niks waar was en gewoon zijn goesting schrijven, "vertalen" noemen ze dat Goh, ik nam wel en vrijheden bij het vertalen Evenals zij vrijheden namen met "deze auto is niet zo interessant, zet gij daar es kms op". 1 Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 29 juli 2017 Geplaatst: 29 juli 2017 12 uur geleden zei The Swede: Wie kent, buiten de Frekkel, deze nog? Ik heb nog zo enen gehad. Maar wel den 2.0 diesel Was wel geestig bakje. Reed in mijn ogen leuker dan een Golf. 12 uur geleden zei utah: Uren voor het uitstalraam bij garage Bayens staan kwijlen op deze: 12 uur geleden zei utah: @The Swede toen mijn Golf GTI binnen moest voor reparatie na een ongeval heb ik een maand rondgereden met de goudkleurige versie van de GTX van Marie- Claire. Was een steengoede garage, en draaide gelijk zot. Spijtig dat hun zoontje alles naar de kloten heeft geholpen.... Baeyens. Welke zoon heeft dat om zeep geholpen? Chris zat bij mij in de klas, maar daar scheelde wat mee. 12 uur geleden zei The Swede: Deze kan ik waarschijnlijk zelfs niet "vergeten" noemen want d'r zal hier waarschijnlijk niemand dat ding ooit gekend hebben. En toch wil ik er ooit 1 hebben. Niet veralgemenen he makker. Ken die zelfs heel goed. Biturbo, baccara, ze ontsnapten allen niet aan mijn aandacht. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.