Krikkie 9.831 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 42 minuten geleden zei BMWMB: Mijn buurman verkoopt zijne, een 2.0 8v, volledig gerestaureerd, 9k euro. Goed zot om dat te restaureren. Als het nu een turbo was... Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 1 hour ago, TCT said: Jammer genoeg verkeerd aangedreven en ondergemotoriseerd. En een Vectra interieur en sjokolatten dempers... Mooie stijloefening, maar war stuggere ophangingsrubbers, kortere veren en betere dempers zouden deze wagen de sportiviteit gegeven hebben die hij verdiende zonder Opel op kosten te jagen. Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 14 uur geleden zei Bompa: Fender mirrors. Standaard op vele japanse auto's. Omwille van beter zichtveld, idd ook minder dode hoek (pure fysica) en staken door deze opstelling ook niet buiten de carosserie, wat in Japan toch wel nuttig was. Later verdwenen ze, door export / import, standaardisering enz, wilden de japanners dat niet meer. Behalve taxi's bleven nog lang hiermee uitgerust, zoals de Datsun Cedric. Veel taxichauffeurs vonden het handig dat ze minder hun hoofd moesten draaien als ze in de spiegel langs de kant van de passagier moesten kijken, zodat ze die passagier - hetzij vooraan of achteraan - niet het gevoel moesten geven dat naar hen gekeken werd. Tenzij het spiegelglas convex is, is het toch ook zuivere (fysica) logica dat het kijkbeeld daarin veel smaller is? Maar het lijkt me idd wel logisch dat het stuk dat bij spiegels op deuren de "dode hoek" is, in fender mirrors wel zichtbaar zijn, ja. Quote
Bompa 17.784 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Zo is dat, maar ook net zoals overal in de wereld moet je geregeld in je spiegels kijken, en niet allee wanneer je denkt dat je ze nodig hebt. Dan valt dat wel mee. Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Peugeot P4 Ken ik ni. Heeft wat van een G!! Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Dat is een G klasse met Peugeot mechaniek Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Zat voor het leger inderdaad een Idenor 2.5 diesel erin. Je kon die ook als 2.0 benzine krijgen met de motor van de 504 erin. Je vraagt je gewoon af waar de 'winst' zat om de 2.4d van Mercedes te vervangen door een Peugeot motor. Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 4 minuten geleden zei The Swede: Zat voor het leger inderdaad een Idenor 2.5 diesel erin. Je kon die ook als 2.0 benzine krijgen met de motor van de 504 erin. Je vraagt je gewoon af waar de 'winst' zat om de 2.4d van Mercedes te vervangen door een Peugeot motor. In productieprijs: geen winst. De winst zat 'm in 't feit dat op die manier Franse arbeiders werk hadden en bovendien willen de chauvinistische Fransen liever met zo Frans mogelijk spul rijden. 2 Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Das stimmt, herr gTa. Want de moffen zijn geen chauvinisten. Quote
ex-Mooseman 14.578 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 De Fransen hebben dat woord uitgevonden. 1 Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Ik heb overlaatst op een veld gereden met een Steyr-Push G klasse, ook nergens een ster te bekennen maar 't was nen echte G Quote
BMWMB 12.351 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 5 uur geleden zei The Swede: De Calibra zijn we toch nog niet vergeten? Was (en is) één van de mooiste autos die er waren. Ik was toen meer fan van de Corrado. 3 Quote
C_X 1.557 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Beiden heb ik altijd schoon karrekes gevonden, ne corrado is wel een duur spel geworden. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 20 minutes ago, ex-Mooseman said: De Fransen hebben dat woord uitgevonden. Ze zijn ondertussen qua arrogantie spijtig genoeg wel door de Hollanders en Vlamingen voorbijgestoken. Quote
Titleist 230 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Staat dat spel daar nog te rotten net voor de spoorweg in Enghien? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 11 minutes ago, C_X said: Beiden heb ik altijd schoon karrekes gevonden, ne corrado is wel een duur spel geworden. Corrado drijft mee op de Duitse golf van youngtimers. Waar vroeger de tweedehandswagens in DE goedkoper waren dan elders in Europa, zijn ze nu duurder geworden. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Deze hier al aan de beurt geweest? 1 Quote
ex-Mooseman 14.578 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Ze zijn ondertussen qua arrogantie spijtig genoeg wel door de Hollanders en Vlamingen voorbijgestoken.De quote : 'Frankrijk is een prachtig land, alleen jammer dat er veel Fransen wonen' heb ik altijd veel waarheid vinden bevatten.Langs de andere kant: de 'Ollandese' moeten ze hier ook niet veel van weten: met twee of drie één pizza delen, de Italianen zijn dat niet gewoon. Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 3 minutes ago, ex-Mooseman said: De quote : 'Frankrijk is een prachtig land, alleen jammer dat er veel Fransen wonen' heb ik altijd veel waarheid vinden bevatten. Langs de andere kant: de 'Ollandese' moeten ze hier ook niet veel van weten: met twee of drie één pizza delen, de Italianen zijn dat niet gewoon. Die rotte spaghettis mogen anders ook achter hun Alpen blijven zitten. Als ik hier wel ergens vreselijke jeuk van krijg, zijn het nummerplaten met een i Nog een erger pest dan de Hollanders in Antwerpen. In de weg rijden, overal veel lawaai maken, doen alsof de ganse boel plots van hen is en geen bal uitgeven. Tja, en wat je zegt over de Fransen, vroeger waren de Vlamingen eenvoudige mensen die het principe "leven en laten leven" huldigden. Tegenwoordig zijn het aan de Côte d'Azur van de ergste m'as-tu-vus, gunnen ze mekaar in eigen land het licht in de ogen niet meer, is jaloezie legio geworden en is spion spelen voor de belastingsdiensten aanvaardbaar geworden... Mooie evolutie. De Fransen zijn er tegenover de jaren 80 op verbeterd daarentegen (al was dat niet moeilijk). Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Hier ook liever fransen dan ollanders.... by quite some margin!!! Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 4 minutes ago, Mich said: Hier ook liever fransen dan ollanders.... by quite some margin!!! Gij woont in Antwerpen? Quote
The Swede 6.662 Geplaatst: 30 juli 2017 Geplaatst: 30 juli 2017 Terug on topic. Hier nog niet aan bod geweest, dacht ik. Maar ze mogen er direct bij mij thuis éne afzetten Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.