Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een beslissing genomen en zou begin december een Model 3 gaan bestellen. 

Zal een ferme verbetering ten opzichte van mijn Enyaq zijn, 403 wltp nu tegenover 513 of zelfs 554 wltp met de standaard velgen. Plus dat zo’n Tesla veel zuiniger is. 

Hij heeft meer vermogen is sneller naar 100 km/h dan mijn vroegere Octavia RS en de vering is veel comfortabeler en dat is belangrijk want de Enyaq is beenhard dat zelfs passagiers opmerkingen maken. 

Ik hou van elektrisch rijden en kan mezelf zo dus verbeteren zonder heel veel te moeten opleggen en ook nog in extremis de premie mee te pakken. 

Geplaatst:
1 hour ago, jan.van.gent said:

Wat zou jij willen doen toch? :s

Als je te veel autopilot gebruikt terwijl je niet oplet straft de auto je door autopilot te weigeren de komende X dagen.

• Grappig 1
Geplaatst:
1 minute ago, Speedhunter said:

Ik heb een beslissing genomen en zou begin december een Model 3 gaan bestellen. 

Zal een ferme verbetering ten opzichte van mijn Enyaq zijn, 403 wltp nu tegenover 513 of zelfs 554 wltp met de standaard velgen. Plus dat zo’n Tesla veel zuiniger is. 

Hij heeft meer vermogen is sneller naar 100 km/h dan mijn vroegere Octavia RS en de vering is veel comfortabeler en dat is belangrijk want de Enyaq is beenhard dat zelfs passagiers opmerkingen maken. 

Ik hou van elektrisch rijden en kan mezelf zo dus verbeteren zonder heel veel te moeten opleggen en ook nog in extremis de premie mee te pakken. 

Dacht dat je die extra range niet nodig had? 😛 

Geplaatst:
5 minuten geleden, ir_fuel zei:

Dacht dat je die extra range niet nodig had? 😛 

Dat rijdt gewoon veel beter, extra range is mooi meegenomen 😉

Geplaatst:

Een zeer goede vriend en Tesla fan van het eerste uur (2 3’s, 1 Y) wil van zijn Model 3 af. Is me dat een pretje.

Spel is 5 jaar oud, 70.000 km. GEEN HOND wil dat spel nog. Startbod was 13k… 

image.png.76602c153be341329dfc2fcb976e3d61.png

Maar hey … als Elon de markt wil uniformiseren dan gaan er nog veel wenen om hun restwaarde zenne.

Als die leasing Y’s op de markt komen gaat dat echt nog goedkoop rijden worden.

Geplaatst:
1 uur geleden, Rabbit zei:

Een zeer goede vriend en Tesla fan van het eerste uur (2 3’s, 1 Y) wil van zijn Model 3 af. Is me dat een pretje.

Maar hey … als Elon de markt wil uniformiseren dan gaan er nog veel wenen om hun restwaarde zenne.

Was met de mijne ook zo. 4j en 90k. Echt chance gehad dat er nog een handelaar was die nog een min of meer correcte overname gaf. Ook direct opgesprongen. 

Geplaatst:

Mijn Enyaq wil ook niemand hebben ze op wijkopenautos denk dat het meer aan het feit ligt dat het een EV is, particulieren happen niet toe.

Geplaatst:
16 uren geleden, Speedhunter zei:

zonder heel veel te moeten opleggen

Maak dat jezelf niet wijs a.u.b.  

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

In mijn ogen is het niet veel, iedereen zijn perspectief is anders. 

Geplaatst:
7 minuten geleden, Speedhunter zei:

Dat is omdat je je waardevermindering niet meerekent. Zo kan iedereen tellen. 

Geplaatst:
7 minuten geleden, Speedhunter zei:

Gewoon doen waar je je gelukkig bij voelt, als het achteraf een foute beslissing zou zijn moet je er maar uit leren... Heb er ook al gemaakt. Zou er wel niet voor gaan lenen 🙂. Een wijs man zei ooit dat je de auto twee of drie keer moet kunnen betalen voor je hem koopt :D 

Geplaatst:
3 uren geleden, Rabbit zei:

Toch allemaal bijzondere verhalen hoor 😅

Deze zag ik deze week alleen al passeren.

IMG_3437.png

IMG_3438.png

IMG_3439.png

Geplaatst:

Dat zijn de handelaars die eindelijk die krengen uit hun stock hebben, die gaan blij dat ze wat anders in de plek kunnen zetten :D 

Die gaan waarschijnlijk nu twee keer nadenken vooraleer ze zich weer in zo’n avontuur storten. 

Geplaatst:

De auto’s staan telkens een paar dagen online. Bizar … Soit. Begint hier wat HLN niveau te worden 😅🥹

• Grappig 1
Geplaatst:
32 minuten geleden, JanC zei:

Is dat geen twee keer dezelfde auto? :D 

Alle Tesla's zijn bijna hetzelfde :D

• Grappig 1
Geplaatst:
51 minuten geleden, Fred zei:

De auto’s staan telkens een paar dagen online. Bizar … Soit. Begint hier wat HLN niveau te worden 😅🥹

Dat zegt toch niets zonder de verkoopprijs te kennen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, gl3nn zei:

Dat zijn de handelaars die eindelijk die krengen uit hun stock hebben, die gaan blij dat ze wat anders in de plek kunnen zetten :D 

Die gaan waarschijnlijk nu twee keer nadenken vooraleer ze zich weer in zo’n avontuur storten. 

Zo’n Tesla only dealer als Nikola zie ik toch ook snel verkopen… Wel allemaal in Consignatie met een commissie op verkoop… maar dat roteert daar toch redelijk snel. 

Geplaatst:
15 minuten geleden, dragonfly zei:

Dat zegt toch niets zonder de verkoopprijs te kennen.

51.000km 75kWh 2020 1e-Eigenaar/100%-Belgisch/...!!

29.990 euro BTW incl/Aftrekbaar

Geplaatst:

Ik heb redelijk wat EV's in mijn verlanglijst op autoscout (waaronder best wat Tesla's) en het zijn de uitzonderingen die een half jaar of langer blijven staan, maar de meesten roteren toch vrij snel, zelden meer dan 6 weken. 

Geplaatst:
Op 9/10/2024 om 14:13, Fred zei:

Idd, en je moet dan nog niet te gek gaan doen in Golf land. Een Golf Life (laagste uirustingsniveau) met manuele 1.5 begint aan 31k ... Geen enkele auto is perfect, een Tesla is dat ook niet, maar tot nu toe blijven we hier wel dik tevreden met de keuze. 

Moest iemand er hier nog eentje aanschaffen en 1000 euro korting willen 🤠

https://ts.la/frederic440421

Merci Frederic, ik heb 'm net gebruikt voor m'n moeder haar nieuwe MS. Net nog één kunnen nemen voor levering voor einde van het jaar met de nieuwe taksen in het vooruitzicht. Haar 2e was einde lease.

20241012_163150.thumb.jpg.b161870983d8c30b57f4458ba6f70aee.jpg

IMG-20241012-WA0027.jpg.414bbf58d9955801f0c6df4d9df1ad68.jpg

Je pakt 'm anders een mee eh als ie er is, je woont toch niet ver! 😉

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
1 uur geleden, Fred zei:

Dat zijn volgens mij performance Model 3's? Lees: daar zijn er een pak minder van, en verkopen dus vlotter? Zou me nog niet verwonderen. Nuja, 't kan dat mijne maat het verzint he ... Die is er niet rouwig om, die gaat dat spel privé overnemen voor een appel en een ei 😜 

Geplaatst:
5 uren geleden, DDke zei:

Was met de mijne ook zo. 4j en 90k. Echt chance gehad dat er nog een handelaar was die nog een min of meer correcte overname gaf. Ook direct opgesprongen. 

Jouw timing was ruk, elon smijt een hoop van zijn nieuwprijs ivm die premie. Succes op dat moment me tje tweedehands.

Geplaatst:

Dat hele tweedehands EV verhaal is gewoon raar. Een eigenaar die van zijn EV af wil vindt geen overnemers, maar in okkazie staan ze toch nooit aan weggeefprijzen. Kijk maar naar de Tesla die hier gepost werd bv, voor Speedhunter.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid