Ga naar inhoud

Tesla Model 3


Gast wooter

Aanbevolen berichten

Als je nu als particulier probeert te verkopen ben je wel flink gezien, je moet 'm al bijna aan een dealer verkopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, JanC zei:

Als je nu als particulier probeert te verkopen ben je wel flink gezien, je moet 'm al bijna aan een dealer verkopen...

Ik heb daarstraks gekeken, en ik denk dat ik nog altijd goed zit. Ik heb de mijne wel goed gekocht.

Ik heb eigenlijk geen idee wat je op vandaag zou kunnen vragen voor een 5/2020 Model 3 Performance, met full self drive in midnight grijs. 94k kms. BTW wagen. De prijzen voor die karren gaan alle kanten op.

Iemand een idee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn er die 38k vragen voor een (licht) gebruikte SR+ van voor de 'refresh' (interieurlijsten etc.), die gaan ofwel een zot moeten vinden, ofwel iets aan die prijs doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, DDke zei:

Ik vroeg me al af waar de performance naartoe was. Wat zie jij aan die stoelen?

Kuipstoelen. Maar lijkt me eerder iets voor de plaid uitvoering?

aangepast door -Fred-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem blijft echt dat interieur, ik kan er mij nog niet overheen zetten. Mss dat ik eens moet gaan horen of ik die een weekendje mee krijg, om te zien hoeveel het mij in de praktijk stoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Roger zei:

Het probleem blijft echt dat interieur, ik kan er mij nog niet overheen zetten. Mss dat ik eens moet gaan horen of ik die een weekendje mee krijg, om te zien hoeveel het mij in de praktijk stoort.

Het verschil tussen de oude en nieuwe is voor mij echt wel groot. Ok, het is nog altijd minimalistisch maar er zijn echt grote stappen gezet. Gisteren twee uur mee rondgereden en met het interieur kan ik echt wel leven. Bij de vorige had ik dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, DDke zei:

Ik heb daarstraks gekeken, en ik denk dat ik nog altijd goed zit. Ik heb de mijne wel goed gekocht.

Ik heb eigenlijk geen idee wat je op vandaag zou kunnen vragen voor een 5/2020 Model 3 Performance, met full self drive in midnight grijs. 94k kms. BTW wagen. De prijzen voor die karren gaan alle kanten op.

Iemand een idee?

Vandaag prijs gekregen bij een Audi dealer voor mijn Tesla… 16000 eur ex btw. Wtf? 😅

  • Grappig 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, DDke zei:

Vandaag prijs gekregen bij een Audi dealer voor mijn Tesla… 16000 eur ex btw. Wtf? 😅

Gaan rond de 30-32k precies? Vraagprijzen althans. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, STA911 zei:

Gaan rond de 30-32k precies? Vraagprijzen althans. 

Ja dat dacht ik ook…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/3/2024 om 18:53, DDke zei:

Ik vroeg me al af waar de performance naartoe was. Wat zie jij aan die stoelen?

dit waren ze vroeger ?

image.thumb.jpeg.0debbecad387d2e5398cf6d309bee215.jpeg

en afgaand op die foto vd plaid lijken ze me meer dit te zijn ?

image.png.9ebb74ac3de80dc6ac5d0d075d13e3d1.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/3/2024 om 08:16, Fred zei:

Het verschil tussen de oude en nieuwe is voor mij echt wel groot. Ok, het is nog altijd minimalistisch maar er zijn echt grote stappen gezet. Gisteren twee uur mee rondgereden en met het interieur kan ik echt wel leven. Bij de vorige had ik dat niet.

Je lijkt echt gebeten! Ter vervanging van wat zou die Model 3 komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/3/2024 om 08:16, Fred zei:

Het verschil tussen de oude en nieuwe is voor mij echt wel groot. Ok, het is nog altijd minimalistisch maar er zijn echt grote stappen gezet. Gisteren twee uur mee rondgereden en met het interieur kan ik echt wel leven. Bij de vorige had ik dat niet.

wat is er dan plots zoveel verbeterd bij de facelift? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, jan.van.gent zei:

wat is er dan plots zoveel verbeterd bij de facelift? 

Op extra plaatsen dubbel glas en dus stiller.
Beter afgeveerd.
Gebruik van betere materialen in het interieur.
Andere stoelen, verwarmd en geventileerd.
Betere stroomlijn.

Vooral de eerste twee punten maken blijkbaar een groot verschil tov de vorige. Komt in elke review terug.

aangepast door thiva
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Polygoon zei:

Je lijkt echt gebeten! Ter vervanging van wat zou die Model 3 komen?

Gebeten word ik maar weinig door een auto die in het budget past dat ik wil (groot verschil met kan) betalen 😄 Maar het totaal plaatje van de nieuwe versie in combinatie met de prijs is er wel eentje dat blijft kleven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, jan.van.gent zei:

wat is er dan plots zoveel verbeterd bij de facelift? 

Grootste nadeel is ook hier het verdwijnen van "stalks" zoals je richtingaanwijzers. Ik weet niet of ik daarmee zou kunnen leven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Rabbit zei:

Grootste nadeel is ook hier het verdwijnen van "stalks" zoals je richtingaanwijzers. Ik weet niet of ik daarmee zou kunnen leven.

Hoe moet je ze nu dan gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Timo zei:

Hoe moet je ze nu dan gebruiken?

Via touch buttons op het stuur 🙂 Zelf al ervaren dat het echt een pretje is om daarmee een rond punt te nemen. (not)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lugubere effect van de prijzenoorlog en het gebrek aan personalisatie is natuurlijk dit:

https://www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/jan-lemkes-verkocht-zijn-tesla-model-3-maar-makkelijk-ging-dat-niet/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com%2F

Je geraakt niet meer van je 13 in dozijn auto af, zonder serieuze toegevingen te doen.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, je kan nooit meer verliezen dan die 35k 😄 , wat tegenwoordig in EV-land al een prestatie op zichzelf is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/3/2024 om 19:11, DDke zei:

Ik heb daarstraks gekeken, en ik denk dat ik nog altijd goed zit. Ik heb de mijne wel goed gekocht.

Ik heb eigenlijk geen idee wat je op vandaag zou kunnen vragen voor een 5/2020 Model 3 Performance, met full self drive in midnight grijs. 94k kms. BTW wagen. De prijzen voor die karren gaan alle kanten op.

Iemand een idee?

 

Op 2/3/2024 om 18:13, DDke zei:

Vandaag prijs gekregen bij een Audi dealer voor mijn Tesla… 16000 eur ex btw. Wtf? 😅

Ondertussen bericht gehad van Nikolas Brussels.

Marktwaarde zou tussen de 33 en de 36k eur liggen, BTW inclusief.

Maar ze willen 'm niet kopen, want ze kopen tegenwoordig enkel wagens met fabrieksgarantie, dus tot 80k.

Ze willen hem wel in consignatie zetten, maar daar heb ik geen goesting in.

Heb 'm ook naar wijkopenautos gestuurd, eens zien wat die gaan zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, DDke zei:

 

Ondertussen bericht gehad van Nikolas Brussels.

Marktwaarde zou tussen de 33 en de 36k eur liggen, BTW inclusief.

Maar ze willen 'm niet kopen, want ze kopen tegenwoordig enkel wagens met fabrieksgarantie, dus tot 80k.

Ze willen hem wel in consignatie zetten, maar daar heb ik geen goesting in.

Heb 'm ook naar wijkopenautos gestuurd, eens zien wat die gaan zeggen.

 

Wat komt er in de plaats ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2/3/2024 om 18:13, DDke zei:

Vandaag prijs gekregen bij een Audi dealer voor mijn Tesla… 16000 eur ex btw. Wtf? 😅

Da's logisch.

Handelaars staan totaal niet meer te springen om Tesla's over te nemen, gezien er gewoon geen lijn te trekken is in hun prijzenpolitiek. Begin je ook enorm bij de leaseco's te zien, de restwaardes worden dramatisch laag gezet omdat zotte Elon maar doet hij wat wilt met de prijzen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Tommie zei:

Da's logisch.

Handelaars staan totaal niet meer te springen om Tesla's over te nemen, gezien er gewoon geen lijn te trekken is in hun prijzenpolitiek. Begin je ook enorm bij de leaseco's te zien, de restwaardes worden dramatisch laag gezet omdat zotte Elon maar doet hij wat wilt met de prijzen.

Exact 😞 Ik wilde mijn vrouw een Model Y aansmeren als leasebak. Get this: haar ID.5 kost 20k meer in aankoop, maar is toch goedkoper in leasing. Danku Ome Elon, en je dwaze price games.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zet ook de andere merken onder druk om hun prijzen te verlagen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid