Ga naar inhoud

2017 Audi RS4


fuxhound

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Phil:

Ik moet iedere week 1 keer tanken en dat vind ik toch redelijk lastig. #fwp

Ik heb een tankkaart (CAPS), maar tank meestal bij ons in Neeroeteren aan een self-Service tankstation, waar de prijs ook zeer laag is. Ik kom daar iedere dag voorbij van/naar het werk, en in een paar minuten is de tank weer gevuld met 50/55 liter. Ik zie dat als een doodnormale taak, en die mij geenszins stoort. Iedere dag gaan pissen en kakken, en soms ook nog op de meest onverwachte momenten, en op vuile vieze wc's, vind ik storender. :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei BMWMB:

Dat is om de 450-500km tanken. Met 35.000km per jaar is dat bijna 2x per week tanken, en dat stoort mij geenszins.

 

2 uur geleden zei Phil:

Ik moet iedere week 1 keer tanken en dat vind ik toch redelijk lastig. #fwp

Dat went wel, ik tank gemiddeld 4-5 keer in de week met een diesel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minutes ago, Speedhunter said:

 

Dat went wel, ik tank gemiddeld 4-5 keer in de week met een diesel. 

Dat hoort bij uw job, da's toch anders vind ik.

Mijn vorige moest ik maar 1 keer om de 2 weken tanken, is toch al een groot verschil.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond het dashboard nogal druk, en niet opgeruimd genoeg met de bekerhouders die je niet kan afdekken en de zichtbare sigarenaansteker en USB poort.

5b97435b40fd55bf68831289b0e2a09c.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een B8 vond ik de interieurfinish en bepaalde details al een serieuze achteruitgang, en de B9 is wss hetzelfde. Een B7 is imo gewoon het hoogtepunt van topafwerking en vormgeving.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Avantus:

Bij een B8 vond ik de interieurfinish en bepaalde details al een serieuze achteruitgang, en de B9 is wss hetzelfde. Een B7 is imo gewoon het hoogtepunt van topafwerking en vormgeving.

Het toppunt vond ik de A8 D3.
Dat van z'n opvolger trok op niet veel met die dubbele lijsten, maar er was nog wat van te maken met de juiste opties.
Dat van het laatste model doet me weer niks, ik weet dat het past in de technologische evolutie, maar in pakweg de Panamera hebben ze dat beter voor mekaar.
Het ziet er ook allemaal extreem gevoelig uit voor krassen...
In de TT vind ik wel dat ze goed werk geleverd hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Softlak in de B7 was wel plattekes.

Anyway, ik kan elk model van de RS4 smaken, moet een droom zijn om mee rond te rijden.

Qua interieur graag de B7, motor idem, exterieur graag de B8!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minutes ago, Vicious said:

Softlak in de B7 was wel plattekes.

Anyway, ik kan elk model van de RS4 smaken, moet een droom zijn om mee rond te rijden.

Qua interieur graag de B7, motor idem, exterieur graag de B8!

Motor van B8 is toch een evolutie van B7, klinkt minstens even goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎13‎/‎09‎/‎2017 om 12:00 zei PJH:

1.8 ton :/

Minder dan zijn voorganger en deze heeft bijna 50% meer koppel, en 't is turbo-torque dus al van diep onderaan het toerengebied.

Fijne auto deze RS4, zal wel niet zo spannend rijden (cfr. RS5) maar een leuke alleskunner.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei vince522:

Motor van B8 is toch een evolutie van B7, klinkt minstens even goed.

Was dat geen andere motor?

V10-2? Was qua sound toch anders, en had dubbele intakes ook plus wat andere technische veranderingen.

@Avantus weet jij dit?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minutes ago, William Blake said:

Was dat geen andere motor?

V10-2? Was qua sound toch anders, en had dubbele intakes ook plus wat andere technische veranderingen.

@Avantus weet jij dit?

Dat van die V10-2 weet ik niet, maar het was dezelfde motor (boring/slag/compressie/..) wel inderdaad met dubbele inlaat en andere verbeteringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Vicious:

Softlak in de B7 was wel plattekes.

Anyway, ik kan elk model van de RS4 smaken, moet een droom zijn om mee rond te rijden.

Qua interieur graag de B7, motor idem, exterieur graag de B8!

Bij de B6 was dit een spijtig punt idd, bij de B7 was dit verholpen bij mijn weten, of toch alvast bij de facelift . RS4 alhier heeft nul schade aan die knoppen op deurpanelen en dash.

En die motor van een B8 was voor zover ik weet idd een evolutie met dubbele inlaat, a la R8.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand een idee waarom Audi geen automaat met dubbele koppeling meer in deze RS4 heeft gemonteerd? De nieuwe Cayenne kan je ook niet met PDK krijgen, maar ook enkel met een gewone achttrapsautomaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid