Ga naar inhoud

2017 Audi RS4


fuxhound

Aanbevolen berichten

51 minuten geleden, J3nkins zei:

Configureerbaar via de de Belgische website.

Voor mij zo eentje, graag (Navarra + Shadow Pack = yum):

image.png.41d5e196fd6aaa710e4ad650d38e0329.png

Dat zijn de velgen die je moet hebben!

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Geezer zei:

erg veel hoeken en lijnen, zelfs de wielkasten Beetje te voor mij..

Idd, het ontwerp is heel druk. daarom zou ik een zwarte kiezen, met een Exclusive beige lederen interieur. Zwart camoufleert voor een groot stuk dat druk lijnenspel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Avantus zei:

Dat zijn de velgen die je moet hebben!

200% de waarheid en omdat het van jou komt is dat d'office nog eens x2 = 400% de waarheid

 

Bij de vorige generatie waren de optionele 20" met 5 V-spaken nog OK qua looks (itt die ninjasterren op de B9 nu), maar ook daar waren die standaardvelgen eigenlijk absuuurd lekker (en licht! en standaard! en gratis!)

$_57.jpg

$_57.jpg

Heerlijke wielmateriaal imo :inlove:   Al zal BMWMB wel op weten te merken dat er achter de velgspaken nog een randje zit waar je moeilijk aan kunt met je spoohoons en zeeheem dus dat hij liever een aftermarket setje Trabajamo's Vector CSX-R Proto Dark zou hebben. :D 

  • Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo harde waarheid.

Was bij B7 ook zo... de standaard 18" 5-spaak was simpelweg schitterend op die kar. En een C6 RS6 op de standaard 19(?) 9 spaak velgen :inlove: en een C5 RS6 op de standaard B5 RS4 velgen :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, gTa said:

200% de waarheid en omdat het van jou komt is dat d'office nog eens x2 = 400% de waarheid

 

Bij de vorige generatie waren de optionele 20" met 5 V-spaken nog OK qua looks (itt die ninjasterren op de B9 nu), maar ook daar waren die standaardvelgen eigenlijk absuuurd lekker (en licht! en standaard! en gratis!)

$_57.jpg

$_57.jpg

Heerlijke wielmateriaal imo :inlove:   Al zal BMWMB wel op weten te merken dat er achter de velgspaken nog een randje zit waar je moeilijk aan kunt met je spoohoons en zeeheem dus dat hij liever een aftermarket setje Trabajamo's Vector CSX-R Proto Dark zou hebben. :D 

Absoluut het perfecte evenwicht, heerlijk. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, J3nkins zei:

 


Deze is toch ‘maar’ een 2.9; dus moet toch nog enigszins meevallen?

 

Was me eerlijk gezegd ontgaan! Maar, dan zit nu de prijs vooral tegen :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Avantus zei:

Zo harde waarheid.

Was bij B7 ook zo... de standaard 18" 5-spaak was simpelweg schitterend op die kar. En een C6 RS6 op de standaard 19(?) 9 spaak velgen :inlove: en een C5 RS6 op de standaard B5 RS4 velgen :inlove:

Bij de B7 vond ik die standaard velgen er typisch wintervelgen uitzien. Voor mij niet speciaal genoeg. Voor de rest wel akkoord

1 uur geleden, JanC zei:

En dit:

audi-rs6-avant-c7-2015-c7259190120151352

Héél dkkke velg maar vooraan is de wielkast imo te groot voor die velgen. Dat is beter met de optionele velgen die je het meest ziet. Maar verder wel zalig veel diepte

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, J3nkins said:

Da's volgens mij toch iets totaal anders hoor, blauw vs grijs :)

Zelfde design, andere afwerking, er is nog een 3de variant van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, vince522 zei:

Zelfde design, andere afwerking, er is nog een 3de variant van.

Oeps, ik dacht dat het over de lakkleur ging :). Damn, nood aan vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid