Ga naar inhoud

Volvo polestar 1


tuscani

Aanbevolen berichten

Zojuist, BMWMB zei:

Zonde dat het een hybride is, en geen EV.

Hoe bedoel je?

destijds was dat toch ‘de norm’

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Logic zei:

Toffe overburen hebben we aan de Vaartkom gekregen. 🥰

Jouw GT die onder bvb staat? 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Dimitri zei:

Staat momenteel in Leuven, wat een kar :inlove:

Toplocatie, enkel beton en 2 auto's. 10 jaar geleden ging men je zot verklaard hebben.
Zalig dat het op die manier klopt.

Quote

Uiterst vriendelijke verkopers ook, doen ze goed daar bij Polestar 🙂

Kan een stukske karten ook

@Ceke

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Mazdastruction zei:

Toplocatie, enkel beton en 2 auto's. 10 jaar geleden ging men je zot verklaard hebben.
Zalig dat het op die manier klopt.

Kan een stukske karten ook

@Ceke

Echt wel 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/3/2022 om 08:40, Denniske zei:

Opzich nog sympathiek dat hij Nederlands sprak! Niet evident voor een Zwitser. 

Ge doet me denken aan de kerel van autoglass hier.

Ik probeer een afspraak te maken. Ik in roestig “hochdeutsch” en den anderen in “Schweizerduutsch met haar op”. 
Na efkes te hebben geprobeerd die kerel te verstaan, verontschuldig ik me efkes dat ik geen Zwitsers duits versta want ik ben buitenlander, m.n. Belg.

”Oh, spreekt u dan Nederlands?”. Gast was nen Hollander :lolz: 

  • Grappig 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1/3/2022 om 13:43, Tjeu zei:

Allé, wat verwacht je nu dat die gast deed? 

"Oh, de 1? Die is er niet meer. Ja, dan is het hier gedaan. Fijne dag nog! *klik*"

Het is toch niet meer dan normaal dat hij u dan naar een ander product van hen probeert te begeleiden ipv je weg te sturen of naar een ander te sturen? 
Die kerel zou het eens gedaan moeten hebben, wat epistel zou hier dan wel niet gestaan hebben over hoe weinig interesse ze bij Polestar in een potentiële klant hebben. 🙄 
Zoals altijd is het ook maar zagen om te zagen. Er wordt hier meerdere keren duidelijk gezegd dat de polestar 1 uitverkocht is. En wat doe jij, bellen om een testrit aan te vragen... En dan ben je verwonderd dat je niet serieus genomen wordt? Nou, hoe zou het komen... 

Jein.

1. Er zijn manieren waarop. Je kan aan de klant gewoon vriendelijk vragen “mijnheer, zou u eventueel geïnteresseerd zijn toch kennis te maken met ons merk en kan ik u een testrit met een PS2 aanbieden?”. 
Niet drie keer totaal mijn antwoord in de wind slaan en blijven doordrukken.

2. Ja, er staat hier wel dat die uitverkocht is. 
a. Misschien zit ik niet alles op AM te lezen en van buiten te blokken. Misschien vond ik zo een PS1 wel aantrekkelijk, heb ik eerst het merk gecontacteerd via hun website en ben ik nadien hier komen bijlezen. 🤔 

b. Is het niet mogelijk dat een wagen in één land is uitverkocht maar er is nog een quota in een ander land?

c. Als dat ding uitverkocht is, haal dat dan verdekke van je website! Mijn discussie is nu 2 maand oud. 
Kijk vandaag op de website van Polestar en de configurator laat je nog leukweg een wagen samenstellen en de levertermijn is “April - Mai 2022”

 

44D9DAF8-3EB4-422E-9224-D9DA1DA3C130.png

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Daarstraks voor het eerst (denk ik) een Polestar 1 zien rijden. Had die alleen nog maar in een pop-up store van Polestar zien staan.

Het was een mat witte, echt een mooie auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dezelfde al gezien denk ik. Zo mooi als deze is, zo mottig vind ik de 2, met die hoge kont. Doet me denken aan een vijfdeurs Mondeo van de vorige generatie, maar dan erger. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De meeste die je ziet rijden zijn mat 😞  Ik ben het met Polykloon eens, een mooie metaalkleur staat beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zitten jullie in het Scoops topic te doen? Het ding is niet "nog niet in productie", maar "al uit productie" :D 

En een mooie metallic kleur kan perfect met matte lak. Glanzend of satijn of mat zegt enkel iets over de toplaag, de kleur die eronder zit kan uni of metallic of pareleffect of wat er ook nog allemaal bestaat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vraag me af wat deze gaat doen in herverkoopwaarde. Als een baksteen naar beneden binnenkort? Of zijn waarde behouden als klassieker? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid