Ga naar inhoud

Mercedes-Benz G-Klasse 2018


Speedhunter

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Polygoon zei:

Als ik de lotto win mag je meteen eentje opschrijven @William Blake :D.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik de mijne nog niet gemist heb, ma bon een W460 is geen vergelijk natuurlijk. Ik koop dat ooit nog terug, liefst wel een modernere versie.

Afgesproken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk. Er verandert uiteraard wel wat aan maar dat lijken me toch voornamelijk details te zijn. Je kan toch moeilijk gaan willen dat 'ie echt identiek bleef? De extra breedte is hem zelfs op foto erg duidelijk aan te zien, en 't staat 'm goed. En de wat rondere vormen hier en daar: geen problemen mee.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook wel blij dat eigenlijk voornamelijk het interieur aangepast is. Buitenkant moet die vierkante vorm blijven hebben, is tegenwoordig uniek in de autowereld. Enkel spijtig van die personenwagenspiegels ipv terreinwagen spiegels...

die rubberen stootstrips vooraan kan je mss gemakkelijk zelf er afhalen? Maar dat is gewoon een gewenning.

Wachten op een G65 nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

G65? Baneet, daar een dikke 3-liter V6 diesel in, dat past het beste. Of eventueel een "low-output" V8, maar geen AMG-ding op laagprofielbanden en met een beenharde ophanging die voor geen meter bij het model past.

Doe mij maar een G 400d :inlove: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 hours ago, gTa said:

G65? Baneet, daar een dikke 3-liter V6 diesel in, dat past het beste. Of eventueel een "low-output" V8, maar geen AMG-ding op laagprofielbanden en met een beenharde ophanging die voor geen meter bij het model past.

Doe mij maar een G 400d :inlove: 

In Antwerpen centrum rijdt vaak een G65 rond, man van middelbare leeftijd, schuifdakje open en een sigaar aan het smoren. Los van de velgen vind ik dat echt wel een heerlijk dikke kist, alleen al voor zijn road presence, de subtiele badge 'V12 BITURBO' op de zijkant maakt het af. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, vince522 zei:

In Antwerpen centrum rijdt vaak een G65 rond, man van middelbare leeftijd, schuifdakje open en een sigaar aan het smoren. Los van de velgen vind ik dat echt wel een heerlijk dikke kist, alleen al voor zijn road presence, de subtiele badge 'V12 BITURBO' op de zijkant maakt het af. :inlove:

Deze toevallig ; https://www.autogespot.com/mercedes-benz-g-65-amg/2015/12/29 ? 

Hij heeft ook een G63 AMG en een G500 4x4 2.

Is een notaris...

Link naar reactie
Delen op andere sites

G65? Baneet, daar een dikke 3-liter V6 diesel in, dat past het beste. Of eventueel een "low-output" V8, maar geen AMG-ding op laagprofielbanden en met een beenharde ophanging die voor geen meter bij het model past.
Doe mij maar een G 400d :inlove: 

Low output van 422pk [emoji6]
G amg rijdt niet plezant


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Brunault zei:


Low output van 422pk emoji6.png
G amg rijdt niet plezant


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik wou niet respectloos klinken, maar 422pk is "low output" in vergelijking met de 63 en 65 (wat eigenlijk gewoon te veel is voor dat ding).

Jouw ex vond ik qua spec zo ongeveer het summum :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Liquid Li0n zei:

Wachten op een G65 nu!

Komt voorlopig niet meer terug.

Maar er zijn geruchten dat AMG hun V12 een serieuze update gaat geven.

'G73' AMG: 4MATIC+, 700+ pk, 9G,... etc maar nog niks daarvan is bevestigd.

16 uren geleden, gTa zei:

G65? Baneet, daar een dikke 3-liter V6 diesel in, dat past het beste. Of eventueel een "low-output" V8, maar geen AMG-ding op laagprofielbanden en met een beenharde ophanging die voor geen meter bij het model past.

Doe mij maar een G 400d :inlove: 

V6 komt niet meer hé ;)

Wordt de OM656 2.9 R6. Komt sowieso eerst in 350d met 286 pk, nadien wellicht ook de 400d met 340 pk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een zalig ding. De (fantastische, imo) looks van de oude, wat moderne zaken zonder dat ze hard uit de toon vallen (wat bij de vorige wel zo een beetje was) en vermoedelijk een pak aangenamer om in te zitten, comfortabeler, enz.  Gotta love that.

Dit of een Range... de keuze zou wel eens moeilijk kunnen worden. (Tot nu toe was het voor mij evident om de Range te kiezen.)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid