Ga naar inhoud

Mercedes-Benz G-Klasse 2018


Speedhunter

Aanbevolen berichten

19 uren geleden, luigi zei:

Zou er ook terug een korte versie komen? Zo een korte 500 of 400d moet fantastisch zijn. De nieuwe defender komt er ook terug als 90 dacht ik. 

 

18 uren geleden, ex-Mooseman zei:

Nu dat die G eindelijk een beetje deftig rijdt, ga jij er een korte versie van laten maken ?

Awel ja dat zou toch wel absurd vet zijn. :inlove: 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het trouwens gek @William Blake dat men als modelcode gewoon dezelfde code verder zet, maar met een suffix? W463A? Of is dat niet officieel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

Ik vind het trouwens gek @William Blake dat men als modelcode gewoon dezelfde code verder zet, maar met een suffix? W463A? Of is dat niet officieel?

loopt inderdaad gewoon door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...
  • 1 maand later...
On 12/31/2019 at 1:12 PM, Polygoon said:

Staat nog steeds zeer hoog op het WANT lijstje :) 

Een nieuwe G240 :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, The Swede zei:

Een nieuwe G240 :P

Voor mijn gebruik zou het enkel ne naft mogen zijn. Dat is dus al enkel 500 of AMG geschut en dat ligt toch wel fameus boven budget de komende 5-10 jaar :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minutes ago, Polygoon said:

Voor mijn gebruik zou het enkel ne naft mogen zijn. Dat is dus al enkel 500 of AMG geschut en dat ligt toch wel fameus boven budget de komende 5-10 jaar :) 

Waarom de verandering? Je had toch een 240GD als ik me goed herinner?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, The Swede zei:

Waarom de verandering? Je had toch een 240GD als ik me goed herinner?

Oei, al even niet meer :). Die heb ik na 7 jaar gebruik met winst kunnen verkopen aan een Duits. Dan die CLK gekocht waar m'n vader nog steeds mee rondrijdt en ondertussen een leasewagen met 4 wielen gekregen van m'n baas. Meer valt er over die laatste niet te zeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, luigi zei:

Zou er nog een benzineversie onder de 500 komen? 

 

2 uren geleden, flupke73 zei:

ik verwacht dat niet, wel een full-elektrische en eventueel ook een hybride, gewoon omdat 'alles' wel hybride zal moeten worden in de toekomst

Ik verwacht inderdaad niet dat ze hier ooit een kleinere motor in leggen. Zonde want de 350CDI was wel een succes (in hoeverre dat je van volume kan spreken bij een G-Klasse). 

Een EV G-Klasse, ik zou het heel graaf vinden maar lijkt me niet de beste match. De aerodynamica van een zeecontainer met de range van de huidige batterijen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uren geleden, Polygoon zei:

Ik verwacht inderdaad niet dat ze hier ooit een kleinere motor in leggen. Zonde want de 350CDI was wel een succes (in hoeverre dat je van volume kan spreken bij een G-Klasse). 

Je kan de 350 CDI en 400 CDI toch krijgen in de nieuwe G?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, gTa zei:

Je kan de 350 CDI en 400 CDI toch krijgen in de nieuwe G?

Ah, de 400 ook opnieuw? Dat wist ik niet, ben niet helemaal op de hoogte van de nieuwe generatie G-Klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, The Swede zei:

Die komt in 2020, dacht ik.

Nee, die is al eventjes beschikbaar, vanaf sept/okt. Wel alleen in die "Stronger than time"-uitvoering, afaik.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid