Ga naar inhoud

Mercedes-Benz G-Klasse 2018


Speedhunter

Aanbevolen berichten

http://media.daimler.com/marsMediaSite/en/instance/ko.xhtml?oid=32756875&ls=L2VuL2luc3RhbmNlL2tvLnhodG1sP29pZD00ODM2MjU4JnJlbElkPTYwODI5JmZyb21PaWQ9NDgzNjI1OCZib3JkZXJzPXRydWUmcmVzdWx0SW5mb1R5cGVJZD00MDYyNiZ2aWV3VHlwZT10aHVtYnM!&rs=0

In the new G 500 (fuel consumption, combined: 11.1 l/100 km; combined CO2 emissions: 263 g/km) a high-performance 4.0-litre V8 petrol engine ensures powerful propulsion. The new biturbo produces an output of 310 kW (422 hp) and a maximum torque of 610 Nm at 2000 to 4750 rpm.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-1-2018 om 01:02, Liquid Li0n zei:

Begrenzing er vanaf dag 1 uit moest ik er een bezitten

Waarom, vraag ik me af? Zelfs met een G 500 ga je de 200+ maar met moeite bereiken (echt aandringen) en dan rijdt zo'n kolos niet op zijn best. Ik schat een Range nog altijd (voorzichtig) "beter" in dan de vernieuwde G en zelfs die loopt aan 210 niet meer supercomfy: bijzonder veel windgeruis (ondanks top geluidsisolatie) en de wind heeft veel impact op zo'n kolos dus dat rijdt niet meer onverstoorbaar rechtdoor. De veel hoekiger G aan méér dan 210... ik denk dat dat nog altijd scary moet zijn. Zou voor mij (misschien) goed zijn voor één keer om te testen en om 't daarna nooit meer te doen. :oops: 

Dat je je C of E AMG delimiteert, tot daar aan toe. Maar een G? Big balls you got! (Or big stories you must tell at the bar. :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid