Ga naar inhoud

2019 Volvo V60


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, Gixxer zei:

Moest geen break meer hebben maar nu .....

Prachtig he, ben ook verkocht. Die kont met die achterlichten, jam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Tommie zei:

Reed ook zeer log, zware wagen in vergelijking met de concurrenten.

Is veel meer comfortgericht idd (en dat doet hij dan ook erg goed imo).

Vandaag V60 gereden en pakken dynamischer. Erg goed onderstel maar ook scherp sturen. Gaat mega succes worden. Nu nog een instap benzine motorisatie.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Avantus zei:

Is veel meer comfortgericht idd (en dat doet hij dan ook erg goed imo).

 

Zwaar =/= comfortabel. Een G30 weegt 100kg minder dan een F10 maar rijdt een pak comfortabeler. Een S90 is zwaar en log, punt. :) Comfort heeft daar weinig mee te maken. Ik vond de prestaties zelfs gewoon teleurstellend.

Van die V60 heb ik wel schrik. 😛 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is wel een mooie auto geworden. Op de styling van de koplampen met die led drl's na dan, want die vind ik een stuk minder bij dat nieuwe Volvo's.

Wat ik dan weer spijtig vind is dat de hybride versies altijd de zwaarste motorversies zijn, waarom geen hybride maken van een lichtere variant?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ben gisteren gaan kijken voor een V60 T8 ter vervanging van mijn BMW F31 volgend jaar. De productie van de T8 zou beginnen vanaf week 51 en de eerste leveringen staan gepland eind maart. De V60is een zeer knappe verschijning en je krijgt veel waar voor je geld. Ik heb een mooie offerte gekregen en het is een serieuze kanshebber! Nog even afwachten en vergelijken met de andere kanshebbers zoals de Audi A5 Sportback, Audi A4 avant, VW Arteon of de nieuwe BMW 3 serie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeze andere kanshebbers - die andere modellen bieden naar mijn weten geen hybride versies aan? Of ben je er nog niet aan uit of je voor conventioneel/hybride gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, J3nkins zei:

Hoeze andere kanshebbers - die andere modellen bieden naar mijn weten geen hybride versies aan? Of ben je er nog niet aan uit of je voor conventioneel/hybride gaat?

Idd, hybride is 1 van de mogelijkheden maar niet een must. Bij Audi zou de keuze gaan naar aan 2.0tfsi en bij de nieuwe BMW 3 zou het ook de hybride versie zijn (330e?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige wagen. Ik ben meer fan van de XC60 T8, maar die scoort te hoog op co2-vlak bij de Inscription (en mijn vrouw wil de zetels van de Inscription). Boekhouder stuurt aan op een hybride, dus de keuze van leuke wagens is beperkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prachtige wagen. Ik ben meer fan van de XC60 T8, maar die scoort te hoog op co2-vlak bij de Inscription (en mijn vrouw wil de zetels van de Inscription). Boekhouder stuurt aan op een hybride, dus de keuze van leuke wagens is beperkt.

In een vennootschap kan je sinds 01.01.18 niet anders meer dan puur elektrisch of hybrid met max 50gr CO2 ( regel speciaal nog ingevoerd om Porsche te neuken) en dan die 0.6kwh batterij per 100 kg zeker

Bij zuivere benzine zit je al snel aan 50-60% aftrekbaarheid :s
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tuurlijk kan je nog anders, wat voor onzin is dat nu?!

Als je natuurlijk graag al je beslissingen omtrent je wagenpark laat afhangen van de eurocenten, dan moet je dat zeker doen. Maar je hoeft echt niet iedereen over dezelfde kam te scheren.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Germinal said:


In een vennootschap kan je sinds 01.01.18 niet anders meer dan puur elektrisch of hybrid met max 50gr CO2 ( regel speciaal nog ingevoerd om Porsche te neuken) en dan die 0.6kwh batterij per 100 kg zeker

Bij zuivere benzine zit je al snel aan 50-60% aftrekbaarheid :s

Zo heb ik het ook begrepen. En mijn boekhouder ook. Bij de XC60 is daarom enkel de Momentum nog interessant, die komt met een kleinere velg. Zo een Cayenne hybride verkoopt toch totaal niet meer denk ik dan neen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Tommie said:

Tuurlijk kan je nog anders, wat voor onzin is dat nu?!

Als je natuurlijk graag al je beslissingen omtrent je wagenpark laat afhangen van de eurocenten, dan moet je dat zeker doen. Maar je hoeft echt niet iedereen over dezelfde kam te scheren.

 

Ik voel toch een zekere vijandigheid in jouw reacties. Of ik moet jouw stijl nog wat gewoon worden. Anders kan zeker en vast, maar als kleine zelfstandige kon ik vroeger nog een leuke wagen rijden voor aanvaardbaar bedrag, nu wordt mij dat heel moeilijk gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die vijandigheid zie je alleen zelf denk ik.

Neemt niet weg dat vinden of dénken op een autoforum voor liefhebbers dat een belastingsvorm de enige richtlijn is om een wagen te kiezen, een beetje van de pot gerukt is.

En wat is een aanvaardbaar bedrag? 250 euro bruto? 500 euro bruto? Ik betaal momenteel 190 euro bruto VAA voor m'n 530e, maar wissel dat volgend jaar met plezier naar 350 euro om met de nieuwe Z4 te rijden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, yvesken zei:

Ik voel toch een zekere vijandigheid in jouw reacties. Of ik moet jouw stijl nog wat gewoon worden. Anders kan zeker en vast, maar als kleine zelfstandige kon ik vroeger nog een leuke wagen rijden voor aanvaardbaar bedrag, nu wordt mij dat heel moeilijk gemaakt.

Beter zoeken en beter rekenen. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Germinal zei:

In een vennootschap kan je sinds 01.01.18 niet anders meer dan puur elektrisch of hybrid met max 50gr CO2 ( regel speciaal nog ingevoerd om Porsche te neuken) en dan die 0.6kwh batterij per 100 kg zeker

Bij zuivere benzine zit je al snel aan 50-60% aftrekbaarheid :s

Dat is vanaf 2020 meneer, nu kan je nog makkelijk 70% halen met een leuke benzinewagen 😄 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Tommie said:

Die vijandigheid zie je alleen zelf denk ik.

Neemt niet weg dat vinden of dénken op een autoforum voor liefhebbers dat een belastingsvorm de enige richtlijn is om een wagen te kiezen, een beetje van de pot gerukt is.

En wat is een aanvaardbaar bedrag? 250 euro bruto? 500 euro bruto? Ik betaal momenteel 190 euro bruto VAA voor m'n 530e, maar wissel dat volgend jaar met plezier naar 350 euro om met de nieuwe Z4 te rijden.

 

350 euro is een lachertje, met alle respect. Als we dan die C43 bekijken, die gaat richting 1000 euro. Ik vind dat zelf niet zo leuk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, dragonfly said:

Dat is vanaf 2020 meneer, nu kan je nog makkelijk 70% halen met een leuke benzinewagen 😄 

Ik koop geen wagen om anderhalf jaar mee te rijden. Een wagen die je nu koopt wordt vanaf 2020 belast aan de nieuwe normen. Die aan 70% moet je toch echt gaan zoeken neen?? C43? C63? Nieuwe M2? Allemaal 50% en 40% vanaf 2020.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, yvesken zei:

Ik koop geen wagen om anderhalf jaar mee te rijden. Een wagen die je nu koopt wordt vanaf 2020 belast aan de nieuwe normen. Die aan 70% moet je toch echt gaan zoeken neen?? C43? C63? Nieuwe M2? Allemaal 50% en 40% vanaf 2020.

Dan moet je een saaie Volvo kopen hé

Shit zeg :fp: 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid