Ga naar inhoud

Nieuwe Gezinswagen (Maverick)


Maverick

Aanbevolen berichten

3 minuten geleden, -krikke- zei:

Mooie deal gedaan dan!

Ik snap eerlijk gezegd niet dat er daar niemand anders op inging. Volgens mij onbekend/onbemind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Rabbit zei:

 

 

Leuk interview, volledig uitgekeken. Zalige mens die baas. 

Interessante visie op die 'dikke diesel-kleine batterij'-hybrides. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik snap eerlijk gezegd niet dat er daar niemand anders op inging. Volgens mij onbekend/onbemind.

Waar heb je hem gekocht eigenlijk? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jeroen_M5 zei:

Waar heb je hem gekocht eigenlijk? 

Particulier. klant van Wax-it. Ging er jaarlijks op 'onderhoud'

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Jeroen_M5 zei:

Waar heb je hem gekocht eigenlijk? 

Bij Die Ludolfs!  Steeds scherpste prijs!  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, -krikke- zei:

Bij Die Ludolfs!  Steeds scherpste prijs!  :D

Miljaar, legendarisch programma. Lang geleden dat ik dat nog eens teruggezien heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Rabbit zei:

Particulier. klant van Wax-it. Ging er jaarlijks op 'onderhoud'

Mooie deal inderdaad. Niet zo lang geleden stonden al die LCI D3's aan 60-65k tweedehands. 

https://m.mobile.de/auto-inserat/alpina-d4-biturbo-coupe-kamera-keygo-headup-gsd-acc-20-werlte/253837669.html?ref=srp

Een D4 blijft toch ook wel dik. Wordt veel minder gekocht want het zijn voornamelijk D3 tourings die je vindt.

Op een enkeling na die een berline besteld heeft: https://www.autoscout24.be/nl/aanbod/alpina-d3-biturbo-3-0d-full-full-option-diesel-grijs-c3adf064-50bd-467f-e053-e250040abe3f?cldtidx=5

Maar die achterkant met spoiler is minder geslaagd dan de touring. Ook wel zeer weinig km's bovenstaande. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Comfortabel, snel, sportief en ideaal voor lange afstanden dan kan je niet om de D3.  Dat hij te duur is tov een gewone BMW is omdat je er nog niet mee gereden hebt.  Lees eens de reacties van iedereen op het forum die er één heeft dan weet je genoeg.

Enkel het lawaai dat je als wens vooropstelt, maakt hij niet.  Lucky me, dan heb ik de M3 nog staan.  Al zal ik wel weer verketterd worden dat ik het mooi vind.  Tunnel inrijden, vol je gaspedaal instampen en op het juiste moment lossen.  :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin meer en meer te twijfelen [emoji53] en denk er meer en meer aan om iets privé te kopen. Al moet ik dan even bekijken hoe ik zoiets financieel geregeld kan krijgen (zaak / privé).
Alles wat me iets doet kost me teveel in vaa ( of vanaf 2020) dat ik dan misschien beter gewoon verder met de a6 rij.
Privé zou dan eerder terug een p zijn, ik kan er niet aan doen maar een 911 blijft voor mij de mooiste auto dat er is.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Maverick zei:

Ik begin meer en meer te twijfelen emoji53.png en denk er meer en meer aan om iets privé te kopen. Al moet ik dan even bekijken hoe ik zoiets financieel geregeld kan krijgen (zaak / privé).
Alles wat me iets doet kost me teveel in vaa ( of vanaf 2020) dat ik dan misschien beter gewoon verder met de a6 rij.
Privé zou dan eerder terug een p zijn, ik kan er niet aan doen maar een 911 blijft voor mij de mooiste auto dat er is.

Die.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/3/2018 om 12:31, Naish zei:

Het gaat erom als de M3 weggaat hééé. Die gaat in eerste instantie overgezet worden privé maar dat is ook maar voor een jaartje of zo.

Ik heb nu M3 + GLC + 356 + Movano dus er nog eentje bij ga ik niet doen :lolz:

Enige extra die ik nog zie is een backdate 911 :D, dus misschien wel blijven karren met de M3 en dat in de plaats doen?

@Naish heb je echt geen plaats meer onder de trap? :lol:

http://www.vwgticlub.com/2018/03/08/very-smart-parking-solution/

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Maverick zei:

Ik begin meer en meer te twijfelen emoji53.png en denk er meer en meer aan om iets privé te kopen. Al moet ik dan even bekijken hoe ik zoiets financieel geregeld kan krijgen (zaak / privé).
Alles wat me iets doet kost me teveel in vaa ( of vanaf 2020) dat ik dan misschien beter gewoon verder met de a6 rij.

Was hetzelfde bij mij :( 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Hallo Maverick. Ik heb je topic eens doorlezen, is de conclusie uiteindelijk dat je met je A6 nog gaat blijven rijden? Want het is een onderwerp dat mij ook wel interesseert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
9 uren geleden, Maverick zei:

Ja?

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 

Gewoon, wat er nu uit de bus gekomen was. :D

nog steeds de a6?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon, wat er nu uit de bus gekomen was. [emoji3]
nog steeds de a6?
A6 Loopt in maart / april af, en om eerlijk te zijn ik weet het niet... op het salon even gezien en met uitzondering van de rr sport is er niets wat mij echt bevalt. Alternatief op de A6 is RS6 maar met mijn weekend speeltje dat er aankomt is dat ook niet echt meer nodig...

Ben ook gaan kijken naar de nieuwe X5 maar zoals veel andere auto's heb ik ook hier een probleem met het interieur.. en dan is er nog het merk( geen BMW liefhebber) Mercedes geen enkele Jeep die me wat doet. Q7 heeft leuk interieur maar is me wat te lomp.
Cayenne kan niet voor men werk.

Nieuwe A6/5/e, daarvoor doe ik mijn A6 niet weg.


Moest je dus een suggestie hebben dan ben ik benieuwd

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Maverick zei:

A6 Loopt in maart / april af, en om eerlijk te zijn ik weet het niet... op het salon even gezien en met uitzondering van de rr sport is er niets wat mij echt bevalt. Alternatief op de A6 is RS6 maar met mijn weekend speeltje dat er aankomt is dat ook niet echt meer nodig...

Ben ook gaan kijken naar de nieuwe X5 maar zoals veel andere auto's heb ik ook hier een probleem met het interieur.. en dan is er nog het merk( geen BMW liefhebber) Mercedes geen enkele Jeep die me wat doet. Q7 heeft leuk interieur maar is me wat te lomp.
Cayenne kan niet voor men werk.

Nieuwe A6/5/e, daarvoor doe ik mijn A6 niet weg.


Moest je dus een suggestie hebben dan ben ik benieuwd

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 

Ola, wat komt er bij 😄?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid