Ga naar inhoud

Pick up lovers


Soul

Aanbevolen berichten

  • 5 weken later...
16 minuten geleden, josenjef zei:

Daar zou ik toch nog een riem over leggen 🙂

Das ook gebeurt. Nu, ik rij enkel zo tot aan mijn voordeur. En foto is achteraan in de tuin genomen. Gewoon handiger zo. Meestal rij ik gewoon met de clarck tot daar, maar met de vele regen de laatste tijd rij ik die vast :D

Zou er zo dus geen afstanden mee doen, zelfs al ligt het vast. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uren geleden, CAS zei:

Netjes geladen.

269796182_10221572756135920_3091641042887260032_n.thumb.jpg.d820fb8a2a270274aabfca63e0d65115.jpg

WTF dat moet toch gigantisch boven 't laadvermogen van een 150 zitten, dat hout? :shocked:  Dat moet ergens rond de .... wat ... 1,5 à 2 ton draaien, dat hout?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, gTa zei:

WTF dat moet toch gigantisch boven 't laadvermogen van een 150 zitten, dat hout? :shocked:  Dat moet ergens rond de .... wat ... 1,5 à 2 ton draaien, dat hout?

Dat lijkt me toch aanzienlijk minder te wegen… maar veel in elk geval. Als ik mag gokken 685kg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gTa zei:

WTF dat moet toch gigantisch boven 't laadvermogen van een 150 zitten, dat hout? :shocked:  Dat moet ergens rond de .... wat ... 1,5 à 2 ton draaien, dat hout?

Is geen eik e. Maar zal wel wat boven de toegelaten MTM zitten. Zijn ook maar suggesties e, die cijfers :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
24 minuten geleden, CAS zei:

271866429_10223835304704874_9187100841594121701_n.thumb.jpg.4d8d2c71443da1a9c5ea12f4302e8fdb.jpg

Vlagje/reflecterende tape aan de vorken had wel vriendelijk geweest. 

Kunnen die er niet makkelijk af en kan je die niet onder de vorklift op de bodem van de bak leggen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Tjeu zei:

Kunnen die er niet makkelijk af en kan je die niet onder de vorklift op de bodem van de bak leggen? 

Het zijn er die hydraulisch instelbaar zijn (sideshift plus breder/smaller) dus er komt toch al een sleutel bij te pas dan. En je wilt geen vlekken maken ook e 😛 Bij gewone is dat idd makkelijk af te nemen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, CAS zei:

Het zijn er die hydraulisch instelbaar zijn (sideshift plus breder/smaller) dus er komt toch al een sleutel bij te pas dan. En je wilt geen vlekken maken ook e 😛 Bij gewone is dat idd makkelijk af te nemen. 

afhankelijk van je sideshift dan toch. Hier zijn ze gewoon af te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, gewoon ik zei:

afhankelijk van je sideshift dan toch. Hier zijn ze gewoon af te nemen.

Het gaat hem vooral over het feit dat die zijn vorken breder en smaller kan zetten vanachter het stuur. Van uit je tekst leid ik af dat jij één gebruikt met enkel sideshift? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, CAS zei:

Het gaat hem vooral over het feit dat die zijn vorken breder en smaller kan zetten vanachter het stuur. Van uit je tekst leid ik af dat jij één gebruikt met enkel sideshift? 

dat is geen sideshift e makker. Dat is vorkverstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, gewoon ik zei:

dat is geen sideshift e makker. Dat is vorkverstelling.

Ik quote mezelf nog even "sideshift plus breder/smaller)"

De plus is van groot belang :D

Maar nu kan ik wel de juiste benaming gebruiken in het vervolg. Weet jij wel hoeveel moeite het mij kost om vorken ipv lepels te zeggen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, CAS zei:

Ik quote mezelf nog even "sideshift plus breder/smaller)"

De plus is van groot belang :D

Maar nu kan ik wel de juiste benaming gebruiken in het vervolg. Weet jij wel hoeveel moeite het mij kost om vorken ipv lepels te zeggen!

 

30 minuten geleden, Tjeu zei:

Mag je dat niet zeggen lepels? Gebruik ik ook steeds als term :o 

ik ben miskweekt door in holland te werken.

 

Maar goed, los van alles in in een rechtzaakland als de usa zo een heftruck vervoeren vragen om shit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, Tjeu zei:

Mag je dat niet zeggen lepels? Gebruik ik ook steeds als term :o 

Er is toch al meermaals één tegen mij begonnen dat het een vorklift is. Ik zeg dan altijd dat het een clarck is. Hollanders idd. 

32 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

of voor wie de RAM TRX wat klein is:

 

Beetje uit proportie wel, dan liever deze:

 

ffbfaacb18154ad01511b96186953258.jpg

Het doet mij wel een beetje pijn als ik dat filmpje met die 6x6 bekijk. Kerel rijd achterwaarts parking af met banden waarvan 1 band meer contact heeft dan 4 banden op de meeste auto's, en draait dan al stilstaand aan zijn stuur om precies van full lock rechts naar links te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Joske zei:

Of andersom geladen. Dan steken de vorken boven t dak. 🤔

Dat was ook mijn gedachten, maar zou het gewicht dat niet te ver naar achter zitten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, knight-rider zei:

Dat was ook mijn gedachten, maar zou het gewicht dat niet te ver naar achter zitten?

 

21 uren geleden, CAS zei:

En dan wheelies trekken!

Vandaar. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid