Ga naar inhoud

Audi Q8


tuscani

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
Op 11/6/2018 om 17:43, Cyrano.ak zei:

35055044_10156490942109591_5652557504228

 

 

 

 

 

 

 

valt me nu pas op dat de pharen onder de 'echte' koplampen zitten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Mega dik. Fak.

En zie ik daar een S-TDI hierboven met 4 dikke pijpen.

Dikke V8 diesel erin. Heerlijk dat Audi dit nog doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

33559663_388580028301191_2680624415263162368_n.jpg&key=69ebc72be37ed01dada1e9c2ab8c4fa6f042aa0e340005c3a75d141e6af4c27d

Oei nee.. Met die volledig zwarte grille in combinatie met die luchthappers onderaan, lijkt het net op de angry smiling clown smoel die BMW nu op bijna elk model smijt..

Voorkant vind ik te agressief gestyled, maar voor de rest nog best dik. Knapper dan waar BMW tegenwoordig mee op de proppen komt qua SUV's.
Link naar reactie
Delen op andere sites

[mention=348]Ian[/mention],sta jij 's morgens op met 't idee: op welke manier kan ik vandaag eens lekker lopen zeiken over BMW?

Tja, ik ga het niet de hemel in prijzen als een dolgedraaide fanboy met oogkleppen, als ik er niets aan vind he. Of geldt de 'BMW is heilig en enkel positieve reacties zijn toegelaten' regel hier? Hing er een Daewoo, SsangYong of Dacia logo op, 90% zou er niet van moeten weten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Ian zei:


Of geldt de 'BMW is heilig en enkel positieve reacties zijn toegelaten' regel hier? 

 

Hier niet.  Dit topic gaat over een Audi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Ian zei:


Tja, ik ga het niet de hemel in prijzen als een dolgedraaide fanboy met oogkleppen, als ik er niets aan vind he. Of geldt de 'BMW is heilig en enkel positieve reacties zijn toegelaten' regel hier? Hing er een Daewoo, SsangYong of Dacia logo op, 90% zou er niet van moeten weten...

Nee, maar in élk topic begin jij te zeiken over BMW. Misschien besef je dat zelf niet, zou kunnen. 't Is een beetje afgezaagd, vandaar.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, maar in élk topic begin jij te zeiken over BMW. Misschien besef je dat zelf niet, zou kunnen. 't Is een beetje afgezaagd, vandaar.

Ik besef het, maar kan het niet laten. [emoji38] Ik was vroeger nogal een hevige BMW fan, maar nu ben ik bijna elke keer teleurgesteld bij wat ze nu uitbrengen.. En de massa die het allemaal slikt en toejuicht zolang er maar een BMW logo op staat, dat wekt frustratie op bij mij. default_biggrin.gif Vroeger (ja, hier ga ik weer) maakte BMW auto's voor mensen die hielden van rijden, en van auto's die visueel tegelijk stijlvol en sportief waren, nu maakt BMW auto's voor de badgebuyers/-leasers. Hoe patseriger, hoe beter, lijkt de nieuwe norm wel (getuige de M-logo galore en opzichtelijke optiepakketjes, om nog maar te zwijgen over de giga neusgatengrilles van tegenwoordig). Ik ga de Bangle BMW's straks nog mooi gaan beginnen vinden als ze zo verder doen. En ja, ik zou het kunnen negeren, ware het niet dat je het eigenlijk niet kunt negeren (veel nieuwe modellen op korte tijd + reclame overal etc).

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

RSQ8?

Die Q8 leunt naar mijn gevoel dicht aan bij de Lamborghini-stijl van de groep. Maar dan zonder het Moskva-over-the-top gedoe erbij. Zo'n Q8 is hoe ik me een "understated Lamborghini SUV" voorstel qua looks, ongeveer.

En die "coupé-looks" vallen toch veel beter mee dan bij een GLC/GLE/X4/X6?  I like it.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

heb hem dit weekend in Knokke, met de zoute grand prix gezien, en vind hem echt mooi, Zou hem verkiezen boven de SQ7 zelfs

R8oqfzU.jpg

nOEja47.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid