Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zijkant lijkt 100% identiek. Blijft nog steeds een lelijk spel.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
23 uren geleden, Liquid Li0n zei:

awel, ik was dat ook aan het denken, zeker achteraan. 

Ben eens benieuwd of hij op het salon zal staan, ik ga maandag.

Nope

Geplaatst:

Wou het ook net posten. De zwarte balk doet me achteraan toch twijfelen.  Was beter niet geweest, en gewoon een smalle strip.

Geplaatst:
Op 10/1/2025 om 09:21, tuscani zei:

Achteraan is wat wennen, maar kan aan de foto liggen.

Bij mijn foto's van op de site is het trouwens koetswerkkleur. 

Alhoewel,  als ik inzoom bij een andere kleur, toch ook grijs. 

Screenshot_20250111_135731_SamsungInternet.jpg.059cce5b7f272f121c08065ea01763d0.jpg

Valt tegen dan.

Geplaatst:

Geen vooruitgang, kan echt veel elk Chinees merk zijn zo.

Wat hebben fabrikanten toch met die voze dubbele Citroënlichtarmuturen vooraan, doorlopende lichtbanden vanachter en letterlijke boord"planken" met een mega TV-scherm, allemaal hetzelfde 😴

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
14 uren geleden, stradge zei:

Geen vooruitgang, kan echt veel elk Chinees merk zijn zo.

Wat hebben fabrikanten toch met die voze dubbele Citroënlichtarmuturen vooraan, doorlopende lichtbanden vanachter en letterlijke boord"planken" met een mega TV-scherm, allemaal hetzelfde 😴

Op een manier is het altijd zo geweest dat auto's op elkaar lijken, ook in de seventies (allemaal enkele of dubbele koplamp). Wel grappig dat, zowel qua neus als boordplank, uitgerekend de Citroën C4 Cactus een hele nieuwe designgeneratie heeft gelanceerd. Tenminste hier, weet niet hoe ver ze in China al stonden met die multilevel lichtunits.

Denk trouwens dat iedereen dat doet wegens die hoge bolle voetgangersveiligheid neuzen. Dat volume moet gebroken worden.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik denk dat de C4 Spacetourer de twijfelachtige pionier was. De Cactus was anders nog wel leuk omwille van het concept en dat die niet "graaf" moest doen :D

Voetgangersveiligheid is volgens mij ook de reden, al zou het in alle gevallen mooier zijn als ze bovenste LED-lampen gewoon houden en de effectieve koplamp eronder weglaten. Als je je probeert in te beelden dat de bovenste lichten de echte lichten zijn is het vaak zelfs bijna mooi te noemen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Op 11/1/2025 om 13:13, Ugeken zei:

Nope

ik las wel dat de CyberTruck en de RoboTaxi op het salon staan. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 uur terug, Liquid Li0n zei:

ik las wel dat de CyberTruck en de RoboTaxi op het salon staan. 

IddIMG-20250112-WA0010.thumb.jpg.f5e44415cd8c394e762babf4050f5303.jpgIMG-20250112-WA0009.thumb.jpg.84aec713b8453dd9c5060177417edf55.jpg

Foto´s doorgekregen van iemand 

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:

Ik zal er morgen ook nemen voor jullie hier 😇

Geplaatst:

Let in het echt vooral ook op de afwerking van die platen 😅 Geef mij een slijpschijf en een plooibank, denk dat ik aardig in de buurt ga komen 🤣

20250111_144217.jpg

20250111_144828.jpg

20250111_144833.jpg

• Grappig 1
Geplaatst:

Maar een monster is dat irl echt wel, niet mooi maar wel indrukwekkend.

Geplaatst:

Het is zo raar en vreemd dat het weer mooi wordt. Omdat er hier al foto's staan zal ik er nog maar eentje zitten, toen ik kwam kijken was de achterklep dicht

en ook de cybercab, humanoid robot en de quad stonden er. Maar bv geen Model X en Model S

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

Geplaatst:

De facelift van de model Y zal binnenkort in europa verschijnen denk ik. Daarnet een mail van Tesla gekregen dat je nu 5.000 euro korting krijgt op stockmodellen van de model Y :D 

Geplaatst:

Ik zet dit gewoon even  hier 🤣

WhatsAppImage2025-01-14at15_48_20.jpeg.19d3ab2c9c95aa776d0eb54b44707212.jpeg

• Grappig 2
Geplaatst:
5 minuten geleden, Rabbit zei:

Fuck dat is lelijk :lolz: 

Geplaatst:
23 minuten geleden, ir_fuel zei:

Ja de vorige is een schoonheidswonder.

Het designteam heeft zijn best gedaan

Geplaatst:

Spijtig dat ze niet gewoon de model 3 als basis genomen hebben voor de nieuwe model Y, gewoon dezelfde stijl volgen met de koplampen en achterlichten en ze hadden  een mooie wagen. Wat ze er nu van gemaakt hebben is nog lelijker dan wat het al was. 

Geplaatst:
6 uren geleden, Parsifal zei:

Fuck dat is lelijk :lolz: 

De grijze balk en verplaatsen van nummerplaat is idd niet geslaagd.  Voorkant is dan weer top voor mij.

Ook vreemd dat ze achteraan er een knik ingestoken hebben dat het precies een gewone koffer is ipv vijfde deur.

Geplaatst:
16 uren geleden, Rabbit zei:

Is voor mij niet lelijker dan de huidige en deze heeft nog wel een leuke kleur voor een Tesla.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid