Ga naar inhoud

2019 Porsche Cayenne Coupé


Alexanderr

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Interessante optielogica bij Porsche. Een Cayenne Coupe met ceramische remmen en zwarte remzadels op een auto waar je ook het Rear entertainment pack wil, kan blijkbaar niet. Als je kinderen hebt, dan moet je dat ook maar kenbaar maken aan de wereld en gele remzadels nemen... :huh: (waarschijnlijk om met het thema kinderachtig gewoon verder te gaan) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Compleet onlogisch, inderdaad. Veel kans dat dat een fout in de Zwitserse CC zal zijn.

Helaas kan je nergens nog PDF-prijslijsten downloaden, dat zou toelaten om te checken...
Dus checken op andere Porsche-sites:

  • Op de Duitse CC bv kan je bij geen enkele Cayenne Coupé de RSE speccen.
  • Op de Belgische CC geeft hij volgende foutmelding:

image.png.b7b7e50a300a9681c968611e849abd20.png

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 hours ago, gTa said:

Compleet onlogisch, inderdaad. Veel kans dat dat een fout in de Zwitserse CC zal zijn.

Helaas kan je nergens nog PDF-prijslijsten downloaden, dat zou toelaten om te checken...
Dus checken op andere Porsche-sites:

  • Op de Duitse CC bv kan je bij geen enkele Cayenne Coupé de RSE speccen.
  • Op de Belgische CC geeft hij volgende foutmelding:

image.png.b7b7e50a300a9681c968611e849abd20.png

 

Ik keek ook efkes op de Belgische configurator en daar is er inderdaad een andere foutmelding. Die weliswaar logischer is indien de optie niet meer bestelbaar is. 

De "bug" op de Zwitsere configurator, is echter wel :lolz:   
Ik dacht eerst dat het bvb technisch zo was dat je geen PCCB remmen kon bestellen samen met die rear entertainment. Het zou natuurlijk erg straf zijn, maar niet onmogelijk dat 1 of andere module voor de PCCB remmen meer plaats in neemt dan voor de normale remmen en dat dat nu net het hoekje is waar ze ook een module zetten voor het RES.  (compleet hypothetisch). 

Maar dat zou niet anders moeten zijn met gele remzadels dan met zwarte. Dat was waar het helemaal raar werd :lol:  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Zalig dat Porsche nog een extra effort doet qua sound. Uitlaat hebben ze nog wat aangepast, geen middendemper en titanium back-box.

Tegenwoordig moet je voor een mooie V8-sound bij Porsche zijn ... volgens mij klinkt dit fantastisch op koud-start met de kleppen open :inlove:

Kudos to Porsche:

The standard sports exhaust system, with its central tailpipes, is unique to the Cayenne Turbo GT. From the middle of the vehicle, the exhaust system, including the rear silencer, is made from lightweight and particularly heat-resistant titanium. An additional weight saving is achieved through the omission of the centre silencer.

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Omg...  Hoeveel nutteloze wagens gaan ze nog uitvinden?  En dat dan durven hypen als zijnde een suv circuit bak...

https://topgear.nl/autonieuws/porsche-cayenne-turbo-gt-1e-rij-indruk/

Ik had gehoopt dat Porsche wel wat meer zelfrespect zou gehad hebben... niet dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In feite is het een belachelijke nest geworden...  Is hetzelfde of ge gaat een nieuwe mtb promoten als zijnde een tijdritfiets...  🙈💩. Effe serieus blijven (als fabrikant) mag wel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, -krikke- zei:

Omg...  Hoeveel nutteloze wagens gaan ze nog uitvinden?  En dat dan durven hypen als zijnde een suv circuit bak...

https://topgear.nl/autonieuws/porsche-cayenne-turbo-gt-1e-rij-indruk/

Ik had gehoopt dat Porsche wel wat meer zelfrespect zou gehad hebben... niet dus.

Zie er de humor van in ;)

Wees blij dat ze dit nog doen!

Ik ben alvast fan. Also: geen fake sound

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid