Ga naar inhoud

Mijn ideale ardennenrit is X-km lang


PJH

Mijn ideale ardennenrit is X-km lang  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Mijn ideale ardennenrit is X-km lang

    • 200
      15
    • 210
      5
    • 220
      4
    • 230
      2
    • 240
      2
    • 250
      8
    • 260
      2
    • 270
      1
    • 270+
      8


Aanbevolen berichten

6 minutes ago, dragonfly said:

Beetje belachelijk dat we er als volwassenen geen gesprek over kunnen hebben hé.

Ik zie elk jaar mensen vertrekken voor het vlees klaar is. Of mensen die maar 1 bonnetje van 4 gebruikt hebben. Dat is niet omdat die mensen geen honger hebben.

Was niet zo schertsend bedoeld als het misschien overkwam ;)

Iedereen moet vooral doen waar hij/zij goesting in heeft. Maar indien sommigen de nood voelen om met (volgens jou) honger / een lege maag tegen 19u te vertrekken is dat hun zaak, toch? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze ook optioneel maken, moet PJH minder eten inkopen en moet er minder gebakken worden.

Duurt gewoon veel te lang, elke keer 30 minuten aanschuiven is niet leuk als je wil eten.

Maar ik praat tegen een muur dus zal het even omdraaien. Vroeger was een Zeelandrit binnen het halfuur volzet. Nu kan je nog altijd inschrijven.

Je kan dus koppig verder doen maar vermits PJH hier feedback vraagt wil hij misschien toch ook eens luisteren naar z'n klanten.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, dragonfly said:

Maar ik praat tegen een muur dus zal het even omdraaien. Vroeger was een Zeelandrit binnen het halfuur volzet. Nu kan je nog altijd inschrijven.

Het gaat over de Ardennenrit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, dragonfly said:

Je kan ze ook optioneel maken, moet PJH minder eten inkopen en moet er minder gebakken worden.

Duurt gewoon veel te lang, elke keer 30 minuten aanschuiven is niet leuk als je wil eten.

Denk dat half uur aanschuiven wel schromelijk overdreven is, niet? Ok als je per se nog dat een stukje vlees wil kan het zijn dat je nog even moet wachten op je ribstuk of brochette. 
Het BBQ gedeelte is voor mij grotendeels veel charme (en lekker eten). Als je nog meer efficiëntie verwacht op dit vlak gaat de rondrit sowieso nog een stuk duurder worden (bvb als je hiervoor een apart professioneel team inschakelt die komt BBQ'en. 

Wat betreft optioneel maken.. Lastig punt. Ik las hier ook al dat PJH nu overweegt om een shortcut tegen het einde van de route in te bouwen voor zij die er vroeger de brui aan willen geven. Op zich een goed idee. Maar als je alle onderdelen van het concept Ardennenrit optioneel gaat maken wordt het misschien net iets te 'zootje ongeregeld'? 

Glijdende vertrekuren, glijdende pauzetijden, verschillende opties voor de route, al dan niet eten achteraf.. Ook voor prijszetting geen makkelijke. 

Wat betreft prijszetting: hoe staan jullie tegenover een prijsverschil tussen chauffeur en passagier? Van mij mag een passagier goedkoper zijn (of chauffeur duurder). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Alexis zei:

Wat betreft prijszetting: hoe staan jullie tegenover een prijsverschil tussen chauffeur en passagier? Van mij mag een passagier goedkoper zijn (of chauffeur duurder). 

70% chauffeur, 30% passagier. Of iets dergelijks. 

De Ardennenrit vind ik overigens te goedkoop in vergelijking met de andere rondritten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dju, goed punt. Feitelijk moet ge dat gewoon omdraaien: zo hardcore mogelijk maken zodanig dat alleen de meest toegewijden overblijven!

Ik zeg: 20% onverhard!

Dermee.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Alexis zei:

Denk dat half uur aanschuiven wel schromelijk overdreven is, niet?

Denk het niet, editie 2018 was een redelijke ramp. Vorige groep was niet op tijd weg en nieuw BBQ rooster is veel kleiner dan het oude.

Maar met die shortcut gaan inderdaad veel mensen skippen. PJH zegt altijd dat die BBQ geen geld opbrengt dus dan is het toch geen probleem om dat optioneel te maken? Dan hebben mensen een keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, dragonfly zei:

Beetje belachelijk dat we er als volwassenen geen gesprek over kunnen hebben hé.

Ik zie elk jaar mensen vertrekken voor het vlees klaar is. Of mensen die maar 1 bonnetje van 4 gebruikt hebben. Dat is niet omdat die mensen geen honger hebben.

Ik had meer vlees gegeten dan dat ik bonnetjes had. Maar ik kwam pas aan toen er al vertrokken. Ik was een van de laatste die toekwam denk ik.

Je hebt altijd mensen die om 16u toekomen omdat ze om 19u thuis willen zijn en hopen dat de bbq al klaar staat. Maar dan moeten ze thuis klagen, niet bij de organisator

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dragonfly zei:

Denk het niet, editie 2018 was een redelijke ramp. Vorige groep was niet op tijd weg en nieuw BBQ rooster is veel kleiner dan het oude.

Maar met die shortcut gaan inderdaad veel mensen skippen. PJH zegt altijd dat die BBQ geen geld opbrengt dus dan is het toch geen probleem om dat optioneel te maken? Dan hebben mensen een keuze.

Aja klopt. Kleiner roodter was ramp

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, dragonfly said:

PJH zegt altijd dat die BBQ geen geld opbrengt dus dan is het toch geen probleem om dat optioneel te maken? 

Dat ligt niet aan de BBQ. Dat ligt aan wat MSXX hierboven al aanhaalt, die rondrit is gewoon veel te goedkoop IMO. 
Spreek hier natuurlijk tegen mijn eigen portefeuille. Maar ik zou met plezier meer betalen voor zelfde in ruil te krijgen. Prijszetting is belachelijk laag in vgl met andere rondritten, en dan nog béter!

Plus: als ik daardoor een maat en forummer kan helpen zijn zaak uit te bouwen is dat met plezier betaald. Mijn smile achter het stuur en met een brochette in mijn mond zal er niet minder om worden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Veranderen van BBQ locatie dat je eventueel vroeger kan?

- De keuze geven bij inschrijving, BBQ of niet deelnemen aan de BBQ.

Dat vooral PJH doet waar hij zich het beste bij voelt.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

't is BBQ of geen BBQ, geen vrije keuze. Dit omdat de vaste kost wel hoog blijft:
- Huur BBQ plaats
- Tafels, bestek, bordjes,
- Camionet met koelwagen
- Kolen (eer die BBQ warm is, amai :D)
- enz enz.

Als er dan maar 10 man BBQ wil, tja :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh, de vrije keuze is er nog steeds. Je kan ook gewoon voor full package betalen en alsnog de BBQ skippen. 
Dan kom ik de dagen erna de restjes wel op de grill gooien op Pijo Beach B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, dragonfly said:

Beetje belachelijk dat we er als volwassenen geen gesprek over kunnen hebben hé.

Ik zie elk jaar mensen vertrekken voor het vlees klaar is. Of mensen die maar 1 bonnetje van 4 gebruikt hebben. Dat is niet omdat die mensen geen honger hebben.

Ik kan u perfect volgen, in mijn geval ik ga graag weg, maar ga ook grag terug naar huis. Voor mij persoonlijk is om 11h starten ideaal, rond 14-15h finishen en dan rustig naar huis.

Dan kan ik mij nog nog met vrouw en kind bezig houden. Mijn co moet van bij mij ook nog een klein uur rijden, vandaar.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Luv4DLM zei:

- Veranderen van BBQ locatie dat je eventueel vroeger kan?

- De keuze geven bij inschrijving, BBQ of niet deelnemen aan de BBQ.

Dat vooral PJH doet waar hij zich het beste bij voelt.

 

 

er zijn nu ook niet zoveel BBQ's gezaaid in d'ardennen he

je hebt deze en in Vielsalm nog een park (waar we ooit ook eens zijn geweest)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Niko80 zei:

Ik kan u perfect volgen, in mijn geval ik ga graag weg, maar ga ook grag terug naar huis. Voor mij persoonlijk is om 11h starten ideaal, rond 14-15h finishen en dan rustig naar huis.

Dan kan ik mij nog nog met vrouw en kind bezig houden. Mijn co moet van bij mij ook nog een klein uur rijden, vandaar.

Als Pieter-Jan nu al met ieders pleziertjes moet gaan rekening houden zijn we wel verkeerd bezig.

Ik zie mijn vriendin en kinderen ook graag, maar één zondag voor een ARD kunnen ze me wel missen...

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, PJH zei:

Deze man heeft het begrepen B)

Dan moet je geen advies vragen hé. De volgende dus 300km ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Just now, Stephane said:

Als Pieter-Jan nu al met ieders pleziertjes moet gaan rekening houden zijn we wel verkeerd bezig.

Ik zie mijn vriendin en kinderen ook graag, maar één zondag voor een ARD kunnen ze me wel missen...

IK vraag niet dat hij iets veranderd, ik zeg gewoon wat ik graag heb meer is dat niet.

Hij moet doen wat hij het beste vind, hij moet dat allemaal geregeld krijgen waarvoor chapeau, want die ritten steken altijd top in elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, dragonfly zei:

Dan moet je geen advies vragen hé. De volgende dus 300km ;) 

Ik had het eerder over de AfterBBQ bij mij thuis 😛

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, PJH zei:

Een uiterste op 200km, en dan ook een uiterste op 270+

Ja lap :D

take the middle, dan zat je er met die van vorig jaar niet zo ver van af...

en maak je niet zoveel zorgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minutes ago, PJH said:

Een uiterste op 200km, en dan ook een uiterste op 270+

Ja lap :D

Als je mensen teveel keuze geeft.... Je kan toch nooit voor iedereen goed doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, PJH zei:

Een uiterste op 200km, en dan ook een uiterste op 270+

Ja lap :D

Waarom denkt ge dat ik die shortcut voorstelde :) Dan die twee uiterste groepen content.

Ge kunt het natuurlijk ook anders samenvatten. 20% wil 200km, en de rest is het daarmee oneens. Dus dat verwerpen we. De volgende optie 210km daar is 11% van de resterende 80% percent voorstander van. Kan dus ook genegeerd worden. 220km optie? 6% van de 70. Ignore. Zo komt ge uiteindelijk uit op 100% die 270km wil, en dat lijkt me een goede beslissing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid