Ga naar inhoud

BMW G06 X6


Phil

Aanbevolen berichten

Ja lap, ik wou net gaan slapen. :fp: 
Ik schrik me nog steeds een hoedje als ik zo'n nieuwe X4 zie, wat een gedrocht is me dat.
Dat iemand dat vrijwillig verkiest boven een X3, daar kan ik niet bij. Idem voor dit...
Absoluut gezien is een Q8 verre van een schoonheid, maar binnen het clubje coupé-SUV's is het Miss Universe.

  • Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lap, ik wou net gaan slapen. default_facepalm%20(1).gif 

Ik schrik me nog steeds een hoedje als ik zo'n nieuwe X4 zie, wat een gedrocht is me dat.

Dat iemand dat vrijwillig verkiest boven een X3, daar kan ik niet bij. Idem voor dit...

Absoluut gezien is een Q8 verre van een schoonheid, maar binnen het clubje coupé-SUV's is het Miss Universe.

Gisteren ook nog een X4 gezien en dacht net hetzelfde..

 

De X6 (en gelijkaardige modellen van andere merken) heb ik altijd al lelijk gevonden. Ofwel is het een SUV, ofwel een coupé. Maar geen kruising. Dit is gewoon nutteloos (niet praktisch, wellicht niet echt offroadable en niet esthetisch verantwoord). Maar het verkoopt blijkbaar goed, dus dan mogen alle voorgaande argumenten overboord gegooid worden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Lotuzzz zei:

Alleszins veel minder lelijk dan de X4.

Dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wtf is dat een soort ironie hierboven van degenen die beweren dat ze het mooi vinden? :) check gewoon de ronde, nee hoekige, nee halfronde wielbogen, of het geflipte lichtspel in de flanken, of de drie V's onderaan de achterbumper, of gewoon alle drukte op die achterbumper met plooien en strepen.

Ze weten echt niet meer wat ze doen bij BMW op designvlak. Toch jammer. Zo'n drukte. Ik word moe nog maar van te kijken naar die auto. 

En voor welk soort clienteel moet je een lichtgevende grille maken?

Heel dat merk gaat naar de zak. Stijl noppes. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

knappe bak.  😎

zonde dat de koffer kleiner zal zijn? want ik wil op reis zonder dakkoffer voor de peagepoortjes. :D

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

knappe bak.  [emoji41]
zonde dat de koffer kleiner zal zijn? want ik wil op reis zonder dakkoffer voor de peagepoortjes. [emoji3]
 
 
Dat kan met ook... Een beetje verlies hebde altijd.[emoji1]



Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites


En voor welk soort clienteel moet je een lichtgevende grille maken?
Heel dat merk gaat naar de zak. Stijl noppes. 

Degene die jarenlang BMW's tjoenden met zwarte nieren met M-kleurige plakband op de spijlen, veel te grote (liefst periodiek niet-correcte) velgen, pekzwarte raamfolie (liefst wat paars verkleurd met luchtbellen)? Of de kermistjoeners uit de jaren '90 die de E36 een massale groepsverkrachting gaven?
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar ook aan moeten wennen maar er zijn veel mensen die dat effectief knapper vinden dan de X5/X3 want dat is geen lompe jeep, even praktisch en nog elegant ook. Bmw weet dat ook wel hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal nooit een enorme fan zijn van het concept, maar ik heb 'm al irl gezien en voor wat het is vond ik hem echt heel geslaagd, veel meer dan de X4... Die verlichte nieren (gelukkig optioneel) zijn ook niet m'n ding, maar het is natuurlijk echt een auto voor wie wil opvallen. De achterkant ziet er zelfs een beetje exotisch uit met de achterruit die quasi helemaal tot aan de hoek van de kofferklep doorloopt, en de achterlichten die tot heel dicht bij het BMW-embleem komen, in elk geval een unieke look. Dat nieuwe groen (Manhattan) is trouwens ook mooi.

On 7/3/2019 at 12:25 AM, JanC said:

Absoluut gezien is een Q8 verre van een schoonheid, maar binnen het clubje coupé-SUV's is het Miss Universe.

Ik vind de Q8 echt knap (wel wat moeten wennen), maar da's imo eerder een hatchback dan een Coupé, qua verhoudingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daar ook aan moeten wennen maar er zijn veel mensen die dat effectief knapper vinden dan de X5/X3 want dat is geen lompe jeep, even praktisch en nog elegant ook. Bmw weet dat ook wel hoor.

Ik vind zo'n coupé SUV er net lomper uitzien dan een gewone SUV. Omdat je iets als een coupé (dat meestal elegant oogt) neemt en dat dan opblaast naar SUV-proporties.

 

 

Doet me (net als de Tesla model X) altijd ergens hieraan denken.

 

9f25a5e2b0646de9ac2f65b85c3e498f.jpg

  • Grappig 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Ian zei:


Degene die jarenlang BMW's tjoenden met zwarte nieren met M-kleurige plakband op de spijlen, veel te grote (liefst periodiek niet-correcte) velgen, pekzwarte raamfolie (liefst wat paars verkleurd met luchtbellen)? Of de kermistjoeners uit de jaren '90 die de E36 een massale groepsverkrachting gaven?

Die hebben daar het geld niet voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eleganter dan een jeep bedoel ik dan uiteraard, het valt me toch op dat er in mijn omgeving gretig wordt overgestapt van een 5 naar zoiets zonder ook maar een X5 te overwegen. Dat straalt blijkbaar iets uit wat ik zelf niet zie.

Als je erin zit is dat wel niet verkeerd uiteraard.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid