Ga naar inhoud

BMW G06 X6


Phil

Aanbevolen berichten

In BE waarschijnlijk wel, maar enkel daarvoor doet een merk 't niet he. 

Ik vermoed dus inderdaad te kleine afzetmarkt. X6 verkoopt vooral in US en Midden-Oosten.

  • Thanks Friendly 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En net daar biedt Audi hun Q8 wel als PHEV aan, en ook Mercedes met de GLE. Jammer.

Nu goed, het model X6 spreekt me niet aan, zelfs al was daar een PHEV. Daar waar ik een Q8 best mooi vind, en esthetisch een meerwaarde vind, zo vind ik de X6 en GLE QP echt patserbakken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onafhankelijk van het merk, ze zitten potentieel allemaal in het patserbakkensegment, afhankelijk van kleur en velgkeuze

De Porsche en de Mercedes hebben wat last (Porsche) tot veel last (Mercedes) van het kakkende hond syndroom, die zou ik beide eerder als normale SUV kiezen

De Audi en BMW minder kakkende hond naar mijn gevoel 

Het design van Mercedes werkt beter op de GLC (tov GLE), het design van BMW werkt beter op X6 (tov X4 🤢)

Voordeel van de BMW (voor mij) : enkel ICE... als je dan toch 100K uitgeeft, liever iets dat wat minder verkoopt....hoewel vanaf juni zal het met al die modellen gedaan zijn

In de meest wansmakelijke uitvoering (voor mezelf) is de Audi het minst, maar hou het normaal en hij valt wel mee, maar ben geen Audi liefhebber

les gouts et les couleurs

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, -Fred- zei:

@berengun beschrijf het kakkende hond syndroom? 😀

ik zou ne foto posten van mijne kakkende hond, maar spijtig genoeg snapt die niet goed het concept tussen poot opheffen om te pissen en .... zelfde houding om te kakken.... maar normaal gezien zou het moeten zoals hieronder.... Beste voorbeeld blijft uiteraard de Chrysler Crossfire zaliger

image.png.faa60737352e0e5ed918a98565056ec3.pngimage.png.96c1a56991833ab8deeec5ae966ab3d8.png

 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid