Ga naar inhoud

2008 BMW E90 318d LCI. Wat zijn de aandachtspunten?


BMWMB

Aanbevolen berichten

Ik zou er gewoon mee rijden (zou wel andere remmen steken [emoji3] ).
Voila en die koppeling kan je doen nadat je zoon er leren mee rijden heeft [emoji6]

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

als dat alles is, is hij helemaal niet gaar. t hangt er vanaf hoeveel ge er nog voor moet betalen om hem over te nemen. denk dat ge met nieuwere exemplaren meer miserie gaat hebben zelfs. maar kan hij nog wel de LEZ binnen enzo? voor te leren rijden zijn er ook wel genoeg naftjes te vinden op de tweedehands markt voor een schappelijke prijs, maar dan zal't geen 3 reeks zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Als je er 3k in moet steken en hem nog kopen ook hangt alles af van de aankoopprijs. Alles boven 2500€ zou ik niet doen.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben 'm vandaag verkocht aan een opkoper voor € 2.500,- + BTW. We gaan een jongere en betere auto kopen voor onze zoon. Ook vond mijn vrouw het een lelijke auto en totaal niks voor zo'n jonge gast. 

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18/9/2019 om 22:53, BMWMB zei:

We gaan een jongere en betere auto kopen voor onze zoon. Ook vond mijn vrouw het een lelijke auto en totaal niks voor zo'n jonge gast. 

Tesla Model 3?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben 'm vandaag verkocht aan een opkoper voor € 2.500,- + BTW. We gaan een jongere en betere auto kopen voor onze zoon. Ook vond mijn vrouw het een lelijke auto en totaal niks voor zo'n jonge gast. 


Goede deal imo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook vond mijn vrouw het een lelijke auto en totaal niks voor zo'n jonge gast. 

Zie genoeg jonge gasten in dergelijke bakken (al dan niet met bijhorende visuele 'opsmuk') rondrijden die hier niet mee akkoord zouden gaan. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, BMWMB zei:

Ik ga 'm zelf laten kiezen. Enkel ben ik nog aan 't twijfelen over het budget dat ik 'm ga geven, 5k euro of 10k euro.

Gaat hij veel kms doen? Met 5k vindt je toch al wel wat voor eerste auto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, BMWMB zei:

Ik ga 'm zelf laten kiezen. Enkel ben ik nog aan 't twijfelen over het budget dat ik 'm ga geven, 5k euro of 10k euro.

Mazda MX-5, ideaal! 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, toere zei:

Gaat hij veel kms doen? Met 5k vindt je toch al wel wat voor eerste auto. 

Je kan moeilijk een Toyota Yaris op zijn erf zetten hé! 😁 Een bmw 114i ofzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik een nadeel vind aan een MX5 is dat het een 2-zitter is. Die jong gasten willen vrienden meenemen om op stap te gaan, dus lijkt mij een 5-deurs hatch de betere keuze.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, BMWMB zei:

Wat ik een nadeel vind aan een MX5 is dat het een 2-zitter is. Die jong gasten willen vrienden meenemen om op stap te gaan, dus lijkt mij een 5-deurs hatch de betere keuze.

 

Of pakt hij gewoon de auto van de papa als dat het geval is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik een nadeel vind aan een MX5 is dat het een 2-zitter is. Die jong gasten willen vrienden meenemen om op stap te gaan, dus lijkt mij een 5-deurs hatch de betere keuze.
 

Is mss net veiliger, als je ziet hoeveel groepjes jongeren die samen op stap zijn per auto al een ongeval meegemaakt hebben.

5k lijkt me ook al een ruim budget als eerste auto. Maar ik ben dan ook gestart met een auto'tje van €1000. :D
Link naar reactie
Delen op andere sites

mochten mijn kinderen een  auto krijgen, ze zouden niet moeten "zagen" dat hij lelijk is.

Want verschillende 18jarigen zouden zot content zijn ,met die bmw 3 als eerste wagen.

 

maar ja 't is moeder de vrouw die hem precies niet op haar oprit wilt zien staan. :D

Weet ik ook direct de reden dat ik precies geen jeugd meer zie rijden in een "brakke oude" wagen als eerste wagen. nu rijden die precies allemaal direct in redelijk recente wagens, waar wij vroeger in goedkopere wagens reden.  komt dus door de moeders. :D

 

 

  • Vind ik leuk 3
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, tuscani zei:

mochten mijn kinderen een  auto krijgen, ze zouden niet moeten "zagen" dat hij lelijk is.

Want verschillende 18jarigen zouden zot content zijn ,met die bmw 3 als eerste wagen.

 

maar ja 't is moeder de vrouw die hem precies niet op haar oprit wilt zien staan. :D

Weet ik ook direct de reden dat ik precies geen jeugd meer zie rijden in een "brakke oude" wagen als eerste wagen. nu rijden die precies allemaal direct in redelijk recente wagens, waar wij vroeger in goedkopere wagens reden.  komt dus door de moeders. :D

 

 

Mijn dochter eerst 1 jaar met een rode Peugeot Partner van 15j oud.

Zoon gele Seat Ibiza van 15j oud. 

😁

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid