Ga naar inhoud

2008 BMW E90 318d LCI. Wat zijn de aandachtspunten?


BMWMB

Aanbevolen berichten

mochten mijn kinderen een  auto krijgen, ze zouden niet moeten "zagen" dat hij lelijk is.
Want verschillende 18jarigen zouden zot content zijn ,met die bmw 3 als eerste wagen.
 
maar ja 't is moeder de vrouw die hem precies niet op haar oprit wilt zien staan. [emoji3]
Weet ik ook direct de reden dat ik precies geen jeugd meer zie rijden in een "brakke oude" wagen als eerste wagen. nu rijden die precies allemaal direct in redelijk recente wagens, waar wij vroeger in goedkopere wagens reden.  komt dus door de moeders. [emoji3]
 
 


Ik heb tot vorig jaar met een Peugeot 206’je gereden van 2002 [emoji3] 1.1 benzine, de volle 60 pk [emoji16]

Nu een Fiat Punto van 2011 of 2012. 1.2i met 69 pk én airco (maar rijdt echt kut ten opzichte van het 206’je) [emoji3]
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, korneeldebruyn zei:

 


Ik heb tot vorig jaar met een Peugeot 206’je gereden van 2002 emoji3.png 1.1 benzine, de volle 60 pk emoji16.png

 

 

Was mijn dochter haar tweede auto dat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid