Ga naar inhoud

BMW 1M Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

Juist papieren gaan tekenen, woensdagmorgend levering. Terwijl ik bij de verkoper zat kreeg hij telefoon van Bornem dat er geen testritten meer zijn momenteel met de 1M coupe want hij is ineen gereden en zal opgemaakt moeten worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Congratz Dragon!

Zijn de 1M's nu uitverkocht? Er was toch een gelimiteerde productie van, of hoe zit dat eigenlijk?

Thx ;)

Vandaag nog maar eens gevraagd hoe het zit met de productie. Er zijn er die beweren dat er toch bij geproduceerd zullen worden, ik weet niet juist of dat het op aw of bb was dat iemand dat beweerde.

Vandaag nog maar is de bevestiging gekregen van de hoofdverkoper in Wijnegem die de grote man van Bmw Bornem hierover gebeld heeft dat er GEEN productie bijkomt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx ;)

Vandaag nog maar eens gevraagd hoe het zit met de productie. Er zijn er die beweren dat er toch bij geproduceerd zullen worden, ik weet niet juist of dat het op aw of bb was dat iemand dat beweerde.

Vandaag nog maar is de bevestiging gekregen van de hoofdverkoper in Wijnegem die de grote man van Bmw Bornem hierover gebeld heeft dat er GEEN productie bijkomt!

Dammit... veel mensen die hier effe de boot gemist hebben zeg.

Gaat uw smile er alleen maar groter op maken. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Gisteren de 3 kleuren eens naast elkaar zien staan op de bimmerboard meeting. Ik zou toch voor een zwarte kiezen denk ik. Ziet er een stuk agressiever uit:inlove:

Hoewel dat oranje dan wel weer stijlvoller is. Misschien dat dat met donkere velgen ook wel vet is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat af fabriek zo gespoten? Want mij wouden ze in Zwitserland wijsmaken dat in geen geval een individualfarbe mogelijk was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat af fabriek zo gespoten? Want mij wouden ze in Zwitserland wijsmaken dat in geen geval een individualfarbe mogelijk was...

Door dealer heb ik begrepen

Ik wou laguna seca blauw: NoGo

Alexander wou het wel zelf doen, maar too risky ivm herverkoop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Door dealer heb ik begrepen

Ik wou laguna seca blauw: NoGo

Alexander wou het wel zelf doen, maar too risky ivm herverkoop

In laguna seca moet dat gewoon :inlove::inlove: zijn!!

Kan je dat niet wrappen in die kleur??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk gaat het nooit gebeuren, maar indien er ooit schade komt aan je wagen door een accident of iets dergelijks, zou je het dan herspuiten in dat prachtig kleur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eergisteren een zwarte op duitse platen gespot s'avond. Die speciale achterlichten zijn echt wel vet in het donker. Had em daardoor al vanop een 100m gespot :-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopelijk gaat het nooit gebeuren, maar indien er ooit schade komt aan je wagen door een accident of iets dergelijks, zou je het dan herspuiten in dat prachtig kleur?

wss niet

ivm wrappen: probleem is dat ze (vaak) in de lak snijden bij het "afsnijden" van de folie :(

dat wil ik niet riskeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was nog geen fan, maar na zondag de 1M van Dragon gezien en gehoord te hebben... enorm fan van deze kar! Zeker in het oranje :inlove:

en als je er in gereden hebt:

de directe sturing

koppelrijke motor

grip

chassis dat wil SPELEN

sper dat helpt ipv esp dat afremt

kort breed dik

:inlove:

if only it made noize

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als je er in gereden hebt:

de directe sturing

koppelrijke motor

grip

chassis dat wil SPELEN

sper dat helpt ipv esp dat afremt

kort breed dik

:inlove:

if only it made noize

Hmm, ik hoop er ooit eensmee te kunnen rijden, voorlopig blijft het bij dromen :D.

Ik vond die van Dragon goed klinken eigenlijk, bescheiden, niet echt luid, maar wel goed!

Vet :inlove:. Een Akrapovic klinkt toch echt altijd goed he!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid