Ga naar inhoud

BMW 1M Coupe


Thebiemerke

Aanbevolen berichten

post van 1addicts

I have now the Eisenmann (sport! not race) exhaust installed. The drone is currently gone. The Eisenmann is much more quiet compared to the 7000km driven original. I hope the Eisenmann is improinge its sound after some miles :rolleyes:
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 problemen

- 'k wil er eerst "in zitten" om te zien of ge daar ook IN de auto van kan genieten

- full-system is duur, maar vergt ook een tuning ivm minder tegendruk

EN ze zouden minder snel op gang komen en daardoor ook minder lineaire vermogens/koppel-kromme veroorzaken

dat vind ik dan weer kl°te

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
post van 1addicts

Eisenmann sport is nauwelijk luider dan de stock einddemper in 9 op de 10 gevallen. Een Sport moet je alleen maar nemen in combinatie met andere uitlaat onderdelen zoals downpipe, cats, xpipe enz..

Matthi had vroeger een Eisenmann Sport + X-pipe steken onder zijn M5, perfecte combo. Had daar een race onder gestoken ging het er los over gegaan zijn :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

beetje kunstmatig precies.... doe mij maar intake en engine sound :)

mij ook, maar mensen die zeggen dat je uit een turboblok geen zalige sound kan krijgen weten niet waarover ze spreken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

akra

pro:

- 400pk

- zonder te "foefelen" met de settings v/d ecu, alleen de koppelkromme afvlakken en de turbo's minder bruusk te maken

- doenbaar OF luid, naargelang kleppen open/dicht

contra

- PRIJS!!!!!!

- garantie

momenteel: geen zin in, heb iets luid in bestelling

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
'k twijfel toch ook, respray?

[TABLE=class: tborder, width: 100%, align: center]

[TR]

[TD=class: alt1, bgcolor: #E9E9E9]After a short time since purchasing the 1M, I stumbled on a wrapping/foiling company add in the local Autotrader mags which showed a lovely MC Blue look alike car wrap done on a certain car.. I immediately wrang them up and set up to take my car there (Dubai). [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

http://www.1addicts.com/forums/showthread.php?t=618948

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's wel een knappe wrap, lijkt gewoon lak.. Ik zou "Stahlgrau" moeten kunnen vinden in wrap, zou de ideale oplossing zijn voor mijn carbon koffer. Hoef ik die niet af te schuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid