Ga naar inhoud

Tesla Cybertruck


ir_fuel

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...

Ik heb gisteren de overhandiging live gezien. Wat me als liefhebber wel wat tegen de borst stoot / haaks staat op hoe ik naar auto's kijk: er waren daar een handvol mensen die vol "woop woop", zo'n auto gekocht hebben. Geen testrit, geen specs, ... gewoon kopen om de eerste te zijn.

Voor hetzelfde geld zijn die eerste exemplaren dus complete ondingen. Ik gek hoe men dezer dagen auto's koopt. 
Ik snap zoiets niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minutes ago, Rabbit said:

Ik heb gisteren de overhandiging live gezien. Wat me als liefhebber wel wat tegen de borst stoot / haaks staat op hoe ik naar auto's kijk: er waren daar een handvol mensen die vol "woop woop", zo'n auto gekocht hebben. Geen testrit, geen specs, ... gewoon kopen om de eerste te zijn.

Net zoals je reviews ziet op tech kanalen zoals dat van Marques Brownlee. Het is nochtans een auto.

Trouwens, hoeveel zijn er die vol "woop woop" een Tesla Roadster besteld en volledig betaald hebben? :D 

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, Rabbit zei:

Ik heb gisteren de overhandiging live gezien. Wat me als liefhebber wel wat tegen de borst stoot / haaks staat op hoe ik naar auto's kijk: er waren daar een handvol mensen die vol "woop woop", zo'n auto gekocht hebben. Geen testrit, geen specs, ... gewoon kopen om de eerste te zijn.

Voor hetzelfde geld zijn die eerste exemplaren dus complete ondingen. Ik gek hoe men dezer dagen auto's koopt. 
Ik snap zoiets niet.

 

Ah dat zijn auto's! Ik dacht aan een nieuwe iphone ofzo.

  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Krikkie zei:

Ik ben fan! Benieuwd om de eerste te zien rijden! Wel een mastodon om op de Belgische wegen te rijden 😅 Heb een C rijbewijs :ninja:

Zou blijkbaar een B rijbewijs voor volstaan, maar naar Nederland zou hij al niet komen wegens voetgangersveiligheid (of onveiligheid). Dus vrees wat voor Belgie ook.

als je dan dit vergelijk ziet, zou ik precies eerder voor een Rivian gaan. lijkt me toch iets bruikbaarder, maar ze moeten wel ook eens leveren natuurlijk. :D

img_1_1701513688051.thumb.jpg.737189f997a43d0afb2e2a3e140afec8.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou me sterk lijken, met al die scherpe hoeken etc...

Maar wel weer sterk staaltje technologie, dat moet je ze nageven. Steer by wire, volledig 48V systeem ipv 12V. Voor zo'n tank het gewicht nog vrij ok houden. Speciaal chassis in één stuk ipv antiek traditioneel pickup chassis, enz enz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid