Ga naar inhoud

Gordon Murray T50

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
4 minuten geleden, Dimitri zei:

Clarkson brengt toch nog altijd meteen een meerwaarde met zijn humor en droge opmerkingen 🙂 is er precies wel geen grote fan van.

Mij valt de review ook wel wat tegen, aangezien GM dat ding verkocht als de ultieme dagelijks bruikbare sportwagen. Als je dan ziet hoeveel lawaai er in het interieur is, dat je de motor amper op temperatuur kan krijgen, je eigenlijk nooit de volledige toeren kan gebruiken op de openbare baan...op papier klinkt het allemaal fantastisch, maar irl valt het toch allemaal wel tegen precies.

Wel een magistraal geluid, ik heb hem nu al een paar keer live gehoord en daar kunnen er toch heel weinig aan tippen. Klinkt ook tig keer beter dan op video 

Ik heb hetzelfde gevoel. Zeker voor een kist van 3 miljoen. 

Geplaatst:

Ik zou een Kimera kopen denk ik

Geplaatst:
8 minuten geleden, binnenmuisarchitekt zei:

Ik heb hetzelfde gevoel. Zeker voor een kist van 3 miljoen. 

Als dat geen wijze levensles is? 🙂 Altijd kom je op een punt van diminishing returns uit… en erger nog, een soort frustratie dat je ‘t niet eens deftig kan gebruiken. Lullig om te moeten zeggen, maar die drempel ligt veel lager dan we willen toegeven.  

Geplaatst:

En zo knap ziet dat spel er ook niet uit. Die koplampen zijn verschrikkelijk lelijk IMO.

Geplaatst:

Nee, dat is wel een feit. De achterkant met die "fan" is zelfs een beetje gekunsteld. 

Maar goed, smaken en goestingen...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in