Ga naar inhoud

Gordon Murray T50


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Op 8/8/2020 om 07:26, Simoni zei:

60 had k ergens begrepen. Hoe dit nog niet uitverkocht is begrijp ik niet. 

Is het bekend hoeveel ze er gaan bouwen? (Heb nog niet alle filmpjes uitgekeken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 hours ago, Le Capri Mauve said:

Ik ben niet thuis in horloges , het is me gewoon al opgevallen als ik er terloops op lette. Efkens zoeken naar 'understated' of 'discrete' levert bv dit lijstje op, en die duurdere horloges komen dikwijls ook met een verhaal  erbij. Ik vind de overeenkomst wel opgaan.

Er is een markt voor mensen die bereid zijn om voor die T50  tien keer meer te betalen voor een Lambo terwijl ge hem met moeite ziet staan naast de Lambo. Misschien kleiner dan de markt van de Bugattis, maar een reele markt.

Alleen al door die achterkant achteraan en het ontbreken van spiegels en dat anders oplossen lijkt het mij geen elegant horloge te zijn maar meer iets experimenteel en wat het werk gedaan moet doen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, ir_fuel zei:

En die mirroring is niet op een touch screen?

Hij zei van niet, hij haat touchscreens, dus alle bediening is via knopjes op het stuur, linkerknop voor links scherm, rechterknop voor rechterscherm. En de schermpjes zijn zwart wit of monochroom zei hij, zelfs dus geen kleur! Dat vind ik wel heel apart.

Die auto is echt hard core gemaakt om te knallen, en dan ben je niet met je mobieltje bezig. En heeft wel gelijk want aan 120 zit ik ook aan mijn mobieltje te prullen maar sneller niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Timo zei:

Alleen al door die achterkant achteraan en het ontbreken van spiegels en dat anders oplossen lijkt het mij geen elegant horloge te zijn maar meer iets experimenteel en wat het werk gedaan moet doen. :D

Ge hebt een punt dat de spiegels en de propellor achterin moeilijk liggen, ik weet niet hoever het staat tegenwoordig met cameras ipv spiegels.  Maar dat is geen argument tegen de analogie met de understated luxe horloge.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ir_fuel zei:

Ja want aan 120 gsm'en is perfect veilig ...

in een moderne auto is 100 of 120 toch supertraag man, en dan al zeker met zo een adaptive cruise control. In Duitsland kan je, op sommige stukjes, nog écht de snelheid rijden die 2 handen aan een stuur vereist.

maar we wijken af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

In Duitsland kan je, op sommige stukjes, nog écht de snelheid rijden die 2 handen aan een stuur vereist.

maar we wijken af. 

Juist niet, met die 2 handen aan het stuur :o

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Liquid Li0n said:

in een moderne auto is 100 of 120 toch supertraag man, en dan al zeker met zo een adaptive cruise control. In Duitsland kan je, op sommige stukjes, nog écht de snelheid rijden die 2 handen aan een stuur vereist.

maar we wijken af. 

In een moderne auto is 120 even snel als in een auto van 70 jaar oud.

Allez, toch de laatste keer dat ik naar de les fysica ben geweest.

  • Vind ik leuk 2
  • Thanks Friendly 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, ir_fuel zei:

In een moderne auto is 120 even snel als in een auto van 70 jaar oud.

Allez, toch de laatste keer dat ik naar de les fysica ben geweest.

ja in theorie wel maar in een 2pk 120 rijden of in een 760Li is toch wel een verschil he, die auto's rijden bijna vanzelf en als je nu 120 of 240 rijdt, dan merk je gewoon niet. :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, PJH zei:

Juist niet, met die 2 handen aan het stuur :o

Zelfs met twee handen aan het stuur wijk ik af als ik niet voor mij kijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Liquid Li0n zei:

ja in theorie wel maar in een 2pk 120 rijden of in een 760Li is toch wel een verschil he, die auto's rijden bijna vanzelf en als je nu 120 of 240 rijdt, dan merk je gewoon niet. :) 

Ik heb maar een 2pk geweten die 120 kon rijden. Het was van een testpiloot die zijn exemplaar getuned had. Het had een beetje koelproblemen en we moesten een paar keer stoppen om de auto te laten afkoelen(ik was aan het liften).

  • Vind ik leuk 1
  • Grappig 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 4 maanden later...

"Overall, the T.50s weighs in at just 852kg with fluids, 135kg less than the road car"

Ziet er niet uit, maar die gewichtsreductie is wel impressive 😲

  • Whut?! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 5 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid